• 1879
  • 1546 مرتبه
بهترین برند پمپ چینی

بهترین برند پمپ چینی

شنبه 16 دی 1402

کشورهای زیادی در زمینه ساخت انواع پمپ فعالیت می کنند. کشور چین به عنوان بزرگترین کشور دنیا همواره یکی از سرآمدان در تولید محصولات صنعتی و خانگی بوده است. علی رغم اینکه معمولا در بین مردم ایران به اجناس و تولیدات کشور چین به عنوان اجناس با کیفیت پایین شناخته می شود، اما در واقعیت محصولات کشور چین از کیفیت خیلی خوبی برخوردار است و مخصوصا در سال های اخیر بازار بسیاری از محصولات مختلف خانگی، صنعتی و ... را در دنیا به خود اختصاص داده است. از آنجایی که پمپ وسیله ای است که کیفیت طراحی و ساخت آن در عملکرد صحیح آن موثر است، بایستی سازنده پمپ از لحاظ کنترل کیفی در سطح بالایی برخوردار باشد. از معروف ترین و با کیفیت ترین برندهای پمپ چینی می توان به پمپ لئو اشاره کرد که به محصولات آن از جمله پمپ کشاورزی، خانگی و صنعتی به کشورهای زیادی صادر می شود. شرکت کالاصنعتی به عنوان نماینده رسمی پمپ لئو، انواع مختلف پمپ لئو را با گارانتی 24 ماهه به مشتریان عزیز ارائه می کند. در ادامه این مقاله انواع بهترین برند پمپ چینی معرفی خواهند شد.

8 نوع از بهترین برندهای پمپ چینی

  1. پمپ لئو (Leo) 
  2. پمپ استریم (Stream)  
  3. پمپ ایکار (ICAR)
  4. پمپ کالمو (Calmo)
  5. برند سی پمپ (Sea pump)
  6. پمپ شیمجه (Shimge)
  7. پمپ ونیکو (Vonico)
  8. پمپ اسکواردی (Square)

پمپ لئو چینی

بهترین برند پمپ های چینی را به جرات می توان به پمپ برند لئو اشاره کرد که اخیرا جایگاه ویژه ای در بسیاری از کشورها و ایران پیدا کرده است. پمپ های ساخته شده در شرکت لئو به دلیل استفاده از بهترین متریال و دستگاه های به روز دنیا و تکنولوژی بالا توانسته بازار پمپ بسیاری از کشورهای خاورمیانه را به خود اختصاص دهد. یکی از مزیت های ویژه ای که پمپ لئو در مقایسه با سایر پمپ های چینی دارد، داشتن کیفیت بالا همراه با قیمت مناسب آن است. همچنین دیگر مزیت پمپ های برند لئو داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. پمپ های لئو در انواع مختلفی ساخته و روانه بازار می شوند مثلا پمپ آب خانگی، پمپ کفکش، پمپ لجنکش، پمپ استخری، پمپ شناور و ... و به جرات می توان گفت یکی از بهترین برند پمپ آب خانگی چینی می باشد. شرکت کالاصنعتی به عنوان نماینده رسمی برند لئو، انواع پمپ های چینی لئو را با گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله به مشتریان عزیز ارائه می کند.

پمپ لئو چینی

پمپ محیطی چینی لئو

شرکت لئو سازنده انواع پمپ آب خانگی شامل پمپ محیطی، پمپ جتی و پمپ بشقابی در توان، هد و دبی مختلف است. پمپ های تولید شده در شرکت لئو از بالاترین کیفیت برخوردار است و به جرات می توان گفت پمپ آب خانگی لئو از جمله پمپ محیطی چینی لئو جز بهترین برند پمپ آب خانگی است که در بازار می توان یافت. شرکت لئو پمپ های محیطی خود را در سه نوع مختلف طراحی و تولید کرده است که شامل پمپ محیطی لئو سری XQm، پمپ محیطی لئو سری APm و پمپ محیطی خودمکش لئو APSm است. تمام این پمپ های محیطی لئو را با گارانتی 24 ماهه و با بهترین قیمت می توانید از سایت کالاصنعتی خریداری کنید.

پمپ محیطی لئو سری XQm

پمپ محیطی لئو XQm یکی از پمپ های آب خودمکش لئو است که جهت افزایش فشار آب در منازل و همچنین در باغات و مزارع کوچک می تواند استفاده شود. پمپ محیطی لئو XQm در توان های 0.15 اسب، 0.5 اسب، 0.8 اسب و 1 اسب بخار طراحی شده اند و در واقع برای نیاز هد و دبی پایین و متراژهای پایین کارایی دارد.

مدل پمپ محیطی چینی لئو سری XQm موجود در کالاصنعتی

پمپ محیطی لئو XQm 50 : توان 0.15 اسب / حداکثر دبی 25 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 22 متر

پمپ محیطی لئو xqm

پمپ محیطی لئو سری APm

پمپ محیطی لئو APm دیگر نوع پمپ های محیطی چینی ساخت لئو است که همانند سایر پمپ های آب خانگی جهت تقویت فشار آب واحدهای ساختمانی بکار می رود. پمپ محیطی لئو APm تا توان 2 اسب بخار تولید می شود و در مواردی که نیاز به هد و دبی بالاتری است از این نوع پمپ محیطی لئو استفاده می شود.

مدل های پمپ محیطی چینی لئو سری APm موجود در کالاصنعتی

پمپ محیطی لئو سری apm

پمپ محیطی خودمکش لئو APSm 

پمپ محیطی خودمکش لئو APSm توانایی قدرت مکش 9 متری دارد و تا توان 1.5 اسب بخار تولید می شود. پمپ محیطی خودمکش لئو APSm در دو سری APSm37 و APSm75 در سایت کالاصنعتی موجود می باشند.

مدل های پمپ محیطی خودمکش لئو سری APSm موجود در کالاصنعتی
  1. پمپ محیطی خودمکش لئو مدل APSm37 : توان 0.5 اسب / حداکثر دبی 30 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 40 متر
  2. پمپ محیطی خودمکش لئو مدل APSm75 : توان 1 اسب / حداکثر دبی 50 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 55 متر

پمپ محیطی خودمکش لئو سری apsm

پمپ استریم چینی

دیگر سازنده انواع پمپ در کشور چین پمپ استریم است. شرکت استریم یکی از شناخته شده ترین تولیدکنندگان انواع پمپ مخصوصا پمپ آب و پمپ کفکش در کشور چین می باشد. همچنین پمپ کشاورزی دبی بالا استریم که در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید می شوند و پمپ دبی بالا پروانه نیمه باز استریم جز پمپ های معروف استریم چینی است که در کاربردهایی که نیاز به حجم آب زیادی است بکار می رود.
محصولات این شرکت از جمله پمپ چینی استریم نیز به دلیل دارا بودن کیفیت مناسب در کنار قیمت عالی نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. شرکت دیزل ساز بزرگترین تامین کننده پمپ های چینی استریم در ایران است و شرکت کالاصنعتی نیز ارائه دهنده اینترنتی انواع پمپ استریم چینی در ایران است که محصولات این شرکت را با گارانتی به هم وطنان ارائه می کند.

پمپ استریم

پمپ محیطی چینی استریم

یکی دیگر از پمپ های محیطی چینی که بخاطر کیفیت بالا در ایران طرفداران زیادی دارد، برند استریم است. شرکت استریم تولید کننده پمپ آب خانگی، کشاورزی و صنعتی است و انواع پمپ آب خانگی را شامل بشقابی، جتی و محیطی را تولید می کند. قبل از خرید پمپ آب لازم است تا انتخاب پمپ آب خانگی با توجه به نیاز واحد مسکونی و قیمت مدنظر خریدار به درستی انجام گیرد. پمپ محیطی استریم با عنوان پمپ خورشیدی استریم نیز شناخته می شود و در سری SQB پمپ استریم روانه بازار شده است. پمپ محیطی استریم SQB با قطر دهانه 1 اینچ در توان های 0.5، 0.75 و 1 اسب با گارانتی 6 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسد.

مدل های پمپ محیطی استریم سری SQB موجود در کالاصنعتی
  1. پمپ محیطی استریم SQB 60 : توان 0.5 اسب / حداکثر دبی 35 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 35 متر
  2. پمپ محیطی استریم SQB 70 : توان 0.75 اسب / حداکثر دبی 45 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 55 متر
  3. پمپ محیطی استریم SQB 80 : توان 1 اسب / حداکثر دبی 46 لیتر بر دقیقه / حداکثر هد 65 متر

پمپ محیطی استریم سری sqb

پمپ ایکار چینی

شرکت ایکار (Icar) در واقع یکی از شرکت های بزرگ ایتالیایی بوده که در زمینه تولید الکتروپمپ و الکتروموتور فعالیت خود را شروع کرده است. اما پمپ ایکار که امروزه در بازار به فروش می رسد ساخت کشور چین می باشد که با کیفیت خوب و قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد. پمپ های ایکار چینی از نوع پمپ آبرسانی بوده و چهار نوع پمپ چینی ایکار را می توان به پمپ بشقابی ایکار، پمپ جتی ایکار، پمپ آب دو اسب دو پروانه و پمپ آب خورشیدی نام برد که همه آنها را می توان در فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی سفارش داد.

پمپ ایکار

پمپ کالمو چینی

از جدیدترین برندهای پمپ چینی برند کالمو چینی است که پمپ های متنوعی را با سطوح کاربری مختلف تولید می کند. پمپ کالمو چینی به دلیل اینکه تحت لیسانس ایتالیا ساخته می شوند از کیفیتی برابر با پمپ های ایتالیایی برخوردار است با این تفاوت که قیمت پایین تری نیز دارد؛ بنابراین گزینه مناسبی برای افراد سخت پسند از لحاظ کیفیت می تواند باشد. پمپ های بشقابی، جتی، حلزونی و همچنین کفکش و لجن کش و البته پمپ مگنتی که برای جابجایی سیالات خاص، اسیدی و خطرناک استفاده می شود، از جمله پمپ های برند چینی کالمو است که همگی آنها را می توانید از سایت کالاصنعتی با گارانتی تعویض یک ساله خریداری کنید.

پمپ کالمو

پمپ سی پمپ

یکی از برندهای پمپ چینی که در صرفا در زمینه پمپ آب خانگی فعالیت می کند، برند چینی سی پمپ (Sea pump) است. این شرکت انواع پمپ های آب بشقابی، جتی، محیطی و سانتریفیوژ را تولید می کند. همچنین پمپ دو پروانه نیز سایر تولیدات سی پمپ است که برای مصارف با دبی بالاتر مثلا برای ساختمان مسکونی با تعداد طبقات بیشتر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی پمپ های خانگی سی پمپ را با 18 ماه گارانتی تعویض به مشتریان عزیز ارائه می کند.

پمپ سی پمپ

جمع بندی

همیشه خرید یک پمپ با کیفیت و با هزینه خوب برای خریداران چالش بوده است؛ در صورتی که پمپ از نوع پمپ آب خانگی باشد اینکه بتواند نیاز آب روزانه واحدهای ساختمانی را برطرف کند و در صورتی که پمپ از انواع دیگر صنعتی، نیمه صنعتی و کشاورزی و ... است اینکه بتواند نیاز فشار و دبی مد نظر آن واحد را تامین کند. پمپ چینی در انواع مختلف آن می تواند دغدغه خرید پمپ با کیفیت در کنار قیمت مناسب را برای مخاطبان و مشتریان برطرف کند. جهت اطلاع از بهترین برند پمپ چینی خواندن کامل این مقاله توصیه می شود چرا که در این مقاله کالاصنعتی 8 نوع از بهترین برندهای پمپ چینی نام برده شد و ویژگی ها و مزایای هر کدام به تفکیک توضیح داده شد. فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی یکی از بزرگترین و کامل ترین فروشگاه های ارائه دهنده انواع برندهای پمپ چینی در ایران است. جهت خرید هر نوع پمپ از هر برند چینی و دریافت قیمت پمپ می توانید با کارشناسان بخش پمپ کالاصنعتی تماس حاصل فرمائید.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 3
    سلام وقت خوش برای یک ساختمان 3 طبقه تک واحدی، پمپ آب میخواستم سفارش بدم. در بین برندهای چینی کدومو پیشنهاد میدید که البته فروشگاه خودتون موجود داشته باشید. ممنون
    • کاربر سایت

      1402/12/28 08:18:25
      • 0
      • 2

      سلام جناب مروجی عزیز

      برای ساختمان شما پمپ آب جتی 1 اسب مناسب می باشد. برندهای چینی لئو و شیمچه از بهترین ها هستند که در سایت ما نیز موجود می باشد. جهت سفارش تماس بگیرید.

    • 0
    • 5
    سلام و ادب لطفا بهترین پمپ آب خانگی چینی که در بازار میتونم پیدا کنم رو معرفی کنین و اگه خودتون موجود دارید برای یک ساختمون چهر طبقه تک واحدی با متراژ حدود 95 متری مدلش رو بگین. ممنونم
    • کاربر سایت

      1402/12/07 12:12:16
      • 0
      • 5

      سلام جناب توکلی گرامی، وقت شما بخیر

      برندهای لئو و شیمجه به شما پیشنهاد می شود. برای ساختمون 4 طبقه تک واحدی پمپ بشقابی 1.5 اسب دو پروانه 2ACm110 لئو و 2SGPm25/140 شیمجه رو میتوانید با گارانتی و قیمت مناسب از سایت ما خریداری کنید.

    • 0
    • 6
    سلام وقت بخیر، در بین پمپ های چینی که معرفی کردید، لطف میکنید بهترین پمپی که از لحاظ گارانتی نسبت به بقیه سرتر هست معرفی کنید. بنده دنبال پمپ اتاحلزونی برای زمنی کشاورزی میخوام که احیانا اگه مشکلی برای پمپ پیش اومد بتونم اونو به به نمایندگی ها ارسال کنم و قطعاتش هم موجود باشه. متشکر
    • کاربر سایت

      1402/11/15 13:54:25
      • 0
      • 5

      سلام جناب شاکری وقت جنابعالی بخیر

      تمام برندهای پمپ چینی که در این مقاله به آنها پرداخته شد جز بهترین ها هستند. اما از لحاظ گارانتی که فرمودید، به شما پمپ لئو چینی را پیشنهاد می کنیم چرا که دارای گارانتی 24 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله است. پمپ اتابلوک لئو در سری XST موجود است که با توجه به شرایط هد و دبی مورد نیاز مدل اون انتخاب میشه. جهت دادن اطلاعات زمین خود با کارشناس ما داخلی 222 شماره 02191304300 تماس حاصل فرمائید.