بلبرینگ NSK

  • بلبرینگ تماس زاویه ای nsk
  • بلبرینگ خود تنظیم nsk
  • بلبرینگ کف گرد nsk



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

برند NSK یکی از برندهای مطرح بلبرینگ و رولبرینگ سازی در دنیا است که محصولات خود را در کشور ژاپن تولید می کند. محصولات NSK شامل انواع بلبرینگ ها، رولبرینگ ها، یاتاقان ها و... می شود. بلبرینگ NSK یکی از با کیفیت ترین بلبرینگ های موجود در بازار است که قیمت مناسبی نیز دارند. بلبرینگ NSK به 4 دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ شیار عمیق 
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای 
  3. بلبرینگ خود تنظیم 
  4. بلبرینگ کف گرد 

بلبرینگ nsk

قیمت بلبرینگ NSK

جهت دریافت لیست قیمت بروز بلبرینگ NSK و دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب کالاصنعتی تماس بگیرید.

از یک رو به علت وارداتی بودن بلبرینگ ها و از روی دیگر نوسانات قیمت دلار بلبرینگ ها با قیمت بیشتری وارد ایران میشوند. از این رو کالا صنعتی با داشتن نمایندگی برندهای محبوب مانند NSK بلبرینگ ها را با قیمت بسیار با اقتصادی تری تامین میکند. در تعیین قیمت بلبرینگ nsk عوامل مختلفی تاثیرگذار است. برخی از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت بلبرینگ برند NSK عبارتند از:

  1. کیفیت: کیفیت بلبرینگ‌های NSK بر اساس استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری پیشرفته در طراحی و ساخت تعیین می‌شود. بلبرینگ‌های با کیفیت بالا به مراتب قیمت بالاتری هم نیز دارند.
  2. ابعاد: قیمت بلبرینگ nsk با اختلاف در ابعاد و اندازه متفاوت می‌شود. بلبرینگ‌های بزرگتر و پیچیده‌تر معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  3. کاربردها و صنایع مختلف: بلبرینگ‌های NSK در صنایع مختلفی نظیر خودروسازی، صنعت نفت و گاز، صنعت فولاد و... استفاده می‌شوند. قیمت آنها ممکن است بسته به نیازهای ویژه هر صنعت متفاوت باشد.
  4. تنوع محصولات: محصولات مختلف بلبرینگ NSK با انواع و ابعاد متفاوت ارائه می‌شوند. بلبرینگ‌های خاص و کارآمدتر معمولاً قیمت بالاتری نیز دارند.

نمایندگی بلبرینگ NSK

کمپانی NSK از تکنولوژی های بسیار پیشرفته روانکاری، مواد و فناوری های تحلیلی برای پاسخگویی به نیاز ها و ارائه عملکرد و کارایی عالی تلاش میکند. در حقیقت بلبرینگ NSK به واسطه انجام دقیق تست ها و کنترل ها از نظر کیفیت با محصولات و تولید کنندگان اروپایی همتراز است. از این رو بسیاری از مصرف کنندگان علاقه مند به این برند هستند اما همواره دغدغه خرید بلبرینگ اصلی را دارند. متاسفانه در ایران به دلیل نبود نمایندگی رسمی NSK، فروش بلبرینگ های تقلبی به عنوان بلبرینگ اصلی به شدت افزایش پیدا کرده است. بهترین راه برای خرید بلرینگ اصلی NSK، خرید از فروشگاه های معتبر است. شرکت کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش بلبرینگ NSK، تمام بلبرینگ های خود را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود عرضه می کند.

مشخصات بلبرینگ NSK 

همانطور که در بالاتر به آن اشاره شد، طراحی بلبرینگ NSK به صورتی است که می تواند با برند های اروپایی به خوبی رقابت کند. بلبرینگ NSK دارای ویژگی ها و مشخصات متعددی است که برخی از آن ها عبارت اند از:

مدل قطر خارجی (میلیمتر) قطر داخلی (میلیمتر) پهنا (میلیمتر)
 6206  62 30 16
6210 90 50 20
6310 110 50 27
6215   130   75 25
6218 160 90 30
6010 80 50  16
  1. از قفسه های فولادی، برنجی و پلیمری ساخته شده است.
  2. از فولاد فوق العاده تمیز و با کیفیت برای افزایش عمر تحمل تا 80% استفاده شده است.
  3. تکنولوژی پیشرفته گریس : روان کننده های NSK برای افزایش عمر گریس و بهبود عملکرد بیرینگ ساخته شده اند.
  4. بلبرینگ های عایق الکتریکی دارد.
  5. قطر بیرونی تا 2500 میلی متر 

انواع بلبرینگ NSK

بلبرینگ های NSK مانند اکثر برند های بلبرینگ سازی، به چهار دسته کلی تقسیم می شوند که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ شیار عمیق
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای
  3. بلبرینگ خود تنظیم
  4. بلبرینگ کف گرد

در ادامه به معرفی این بلبرینگ ها پرداخته می شود.

بلبرینگ شیار عمیق NSK

مهم ترین و پرکاربردترین نوع بلبرینگ ها، بلبرینگ شیار عمیق است. بلبرینگ شیار عمیق NSK علاوه بر بارهای شعاعی، می توانند بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل کنند و گشتاور اصطکاکی کم و سرعت بالا را برای کاربردهایی که به نویز و لرزش کم نیاز دارند، ارائه دهند. بلبرینگ شیار عمیق NSK دارای انواع متفاوتی است که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
  2. بلبرینگ های کوچک و بلبرینگ های مینیاتوری
  3. بلبرینگ های Maximum-Type
  4. بلبرینگ های مگنتو
  5. بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه
  6. بلبرینگ های شیار عمیق دما بالا

در ادامه به بررسی مختصری از انواع بلبرینگ شیار عمیق NSK میپردازیم.

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه NSK

بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه ، متداول ترین نوع بلبرینگ های NSK است که بیشترین کاربرد را دارد. بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه NSK در مدل های باز (بدون آب بند)، آب بندی شده با آب بند استیل یا آب بند پلاستیکی از یک یا هر دو طرف تولید می شوند. این بلبرینگ ها اغلب با قفسه فولادی طراحی و تولید می شوند ولی ممکن است در بلبرینگ های شیار عمیق با ابعاد بزرگتر که برای سرعت های بالا طراحی شده اند از قفسه برنجی نیز استفاده شده باشد. برخی از ویژگی های بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه NSK عبارت است از:

  • تحمل بارهای شعاعی سنگین
  • تحمل بارهای محوری از هر دو جهت
  • دارای صدا و ارتعاش کم
  • مناسب برای الکتروموتورها، سروموتورها، موتورهای پله‌ای، ماشین‌های الکتریکی، ماشین‌آلات کشاورزی (تراکتور) و غیره

بلبرینگ شیار عمیق nsk

بلبرینگ مینیاتوری NSK

بلبرینگ شیار عمیق مینیاتوری NSK همانطور که از نام آن پیدا است، بلبرینگ های کوچکی هستند که قطر داخلی آن ها کمتر از 10 میلیمتر است. این سری از بلبرینگ های NSK به صورت باز یا آب بندی شده با آب بند فلزی یا پلاستیکی و با قفسه فولادی تولید و طراحی می شوند. 

بلبرینگ شیار عمیق NSK سری Maximum

دلیل نامگذاری این بلبرینگ ها این است که در این سری از بلبرینگ های NSK، بیشترین عنصر غلتان میان دو رینگ داخلی و خارجی جایگذاری می شوند. این بلبرینگ ها دارای ابعادی تقریبا برابر با بلبرینگ های شیار عمیق NSK سری 62 و 63 هزاری دارند. این سری از بلبرینگ ها به صورت باز یا آب بندی شده با آب بند فلزی در دسترس هستند که معمولا با قفسه فولادی تولید می شوند. یکی از معایب بلبرینگ شیار عمیق NSK سری Maximum این است که نمی تواند بارهای محوری را از هر دو جهت تحمل کند.

بلبرینگ NSK سری مگنتو

بلبرینگ مگنتو nsk

بلبرینگ NSK سری مگنتو دارای شیارهایی کم عمق تر نسبت به بلبرینگ شیار عمیق معمولی در رینگ داخلی و خارجی خود هستند. این سری از بلبرینگ های NSK کوچک هستند و قطر داخلی آن ها بین 4 تا 20 میلیمتر است. این بلبرینگ ها اغلب با قفسه برنجی طراحی می شوند.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه NSK

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه nsk

بلبرینگ های شیار عمیق دو طرفه مطابق با بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه هستند و در مواردی استفاده میشود که ظرفیت حمل بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه پاسخگو نباشد. برخی از ویژگی های بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه NSK عبارت اند از:

ظرفیت تحمل بار بالا
ظرفیت تحمل دمای بالا
نویز پایین
طراحی منطبق با بلبرینگ های تک ردیفه
تولید با قفسه های خاص

بلبرینگ شیار عمیق دما بالای NSK

کمتر شرکتی در دنیا قادر به تولید بلبرینگ های دما بالا هستند که برند NSK یکی از مطرح ترین این شرکت ها است. کد فنی این سری از بلبرینگ های NSK با عدد 6 شروع می شود که نشان دهنده شیار عمیق بودن بلبرینگ دارد و دارای پسوند VA208 یا VA201 هستند. بلبرینگ شیار عمیق دما بالای NSK همانطور که از نام آن پیدا است می تواند در محدوده دمای بالایی (300 درجه سانتی گراد) به خوبی کار کند. این بلبرینگ ها در دو سری باز و آب بندی شده (تنها با آب بند استیل) تولید می شوند.

بلبرینگ تماس زاویه ای NSK

بلبرینگ تماس زاویه ای NSK قادر است بارهای محوری را از هر دو جهت به همراه بارهای شعاعی به صورت همزمان تحمل کند. این سری از بلبرینگ های NSK در 3 سری تولید و طراحی می شوند که عبارت اند از:

  1. بلبرینگ تماس زاویه ای تک ردیفه
  2. بلبرینگ تماس زاویه ای دو ردیفه
  3. بلبرینگ تماس زاویه ای 4 نقطه تماسی

انواع بلبرینگ تماس زاویه ای nsk

این بلبرینگ ها دارای مزایای متعددی هستند که باعث شده در کاربردهای متفاوتی استفاده شوند. مهم ترین مزایای این بلبرینگ ها عبارت اند از:

  • تحمل بارهای شعاعی و محوری به صورت هم زمان
  • طراحی فشرده
  • قابلیت نصب دو بلبرینگ تک ردیفه به صورت جفت
  • ظرفیت تحمل بار محوری بالا

هر کدام از این بلبرینگ های تماس زاویه ای NSK با توجه به طراحی که دارند می توانند بارهای متفاوتی را تحمل کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سری از بلبرینگ های NSK می توانید به صفحه گروه محصول بلبرینگ تماس زاویه ای NSK مراجعه کنید.

بلبرینگ خود تنظیم NSK

بلبرینگ خود تنظیم nsk

این سری از بلبرینگ های NSK برای کاربردهایی که شفت دارای ناهمترازی هایی هست، مناسب می باشد و می تواند انواع ناهمترازی های شفت را در خود جای دهند. اغلب این بلبرینگ ها با قفسه فولادی تولید می شوند. بلبرینگ خود تنظیم NSK می تواند بارهای شعاعی سنگین و بارهای محوری سبک را به خوبی تحمل کند. مهم ترین کاربرد این بلبرینگ ها در گیربکس های کاهنده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع، مزایا و کاربرد بلبرینگ خود تنظیم NSK می توانید به صفحه گروه محصول این سری از بلبرینگ ها مراجعه کنید.

بلبرینگ کف گرد NSK

بلبرینگ کفگرد nsk

بلبرینگ کف گرد NSK می توانند بارهای محوری را از یک یا دو جهت تحمل کنند و نباید تحت هیچگونه بار شعاعی قرار بگیرند. این سری از بلبرینگ برای کاربردهای با سرعت بسیار بالا مناسب هستند و به خوبی عمل میکنند. برخی از ویژگی های بلبرینگ کف گرد NSK عبارت اند از:

  • تحمل بار محوری از یک یا هر دو جهت
  • طراحی تخصصی
  • تحمل کمی از ناهمترازی های شفت

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این سری از بلبرینگ ها می توانید به صفحه گروه محصول بلبرینگ کف گرد NSK مراجعه کنید.

برینگ های NSK از با کیفیت ترین و مطرح ترین برند های بلبرینگ سازی در دنیا است. این بلبرینگ های ژاپنی علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردا هستند. شرکت کالا صنعتی به عنوان عامل فروش بلبرینگ NSK، انواع بلبرینگ های این برند را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید برای خرید انواع بلبرینگ NSK، با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...