هواکش ایرانی

دسته بندی هواکش ها

هواکش ها به دو دسته اصلی  تقسیم می شوند:

  1. هواکش خانگی
  2. هواکش صنعتی

کاربرد هواکش های خانگی و صنعتی

هواکش های خانگی همانطور که از اسم آن ها پیدا است برای محیط های کوچک مانند سرویس های بهداشتی، حمام ها، آشپرخانه های کوچک و ... مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که هواکش های صنعتی برای محیط های بزرگتر مانند شرکت ها، کارخانه ها، کارگاه ها، سرویس های بهداشتی عمومی و ... استفاده می شوند. در ادامه به بررسی تولید هواکش ها در ایران و معرفی چند برند ایرانی می پردازیم.

انواع شرکت های سازنده هواکش ایرانی

نزدیک به پنجاه سال است تولید انواع هواکش ها در ایران صورت می پذیرد. بسیاری از شرکت ها در ایران هستند که انواع هواکش ها را تولید می کنند. از معروف ترین شرکت های سازنده هواکش ها در ایران می توان به زیلابگ، دمنده، تهویه هامون، مکش و دهش، پارس خزر، پارس الکتریک اشاره کرد. در ادامه به معرفی سه شرکت ایرانی در زمینه تولید انواع هواکش ها می پردازیم.

شرکت زیلابگ

شرکت فناوران تهویه پیام که با نام گروه تولیدی کرمانی در سال 1343 تأسیس شد یکی از پیشگامان تولید انواع هواکش های صنعتی در ایران می باشد. مجموعه فناوران تهویه پیام علاوه بر تولید انواع هواکش صنعتی، نمایندگی انحصاری از شرکت Schwank آلمان و شرکت های Weiguang، Big Herdsman و Leo چین را دارد. 

شرکت تهویه پیام که هواکش های خود را با نام زیلابگ عرضه می کند، در زمینه طراحی و ساخت کلیه سیستم های تهویه صنعتی و مطبوع از قبیل هواکش های آکسیال، سانتریفیوژ، بلوئر، هواساز و ... فعالیت دارد. هواکش های زیلابگ ایرانی دارای بهترین کیفیت بوده و همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. برای سفارش هواکش های زیلابگ با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

شرکت زیلابگ

شرکت دمنده

شرکت دمنده توسط آقای احمد بستانچی در سال 1346 تأسیس شد. شرکت دمنده در حال حاضر با تنوع بیش از 200 مدل فن (خانگی، صنعتی، آکسیال، سانتریفیوژ) همواره پیشتاز در صنعت هواکش بوده است. شرکت دمنده با توجه به نیاز های مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به راه اندازی واحدی مجزا و کاملاً پیشرفته در زمینه تولید انواع هواکش های خاص برای مشتریان خود کرده است. تمامی محصولات شرکت دمنده گواهی نامه CE اتحادیه اروپا را کسب کرده اند.

هواکش های دمنده یکی از بهترین و پر مصرف ترین انواع هواکش های موجود در بازار ایران می باشند. برای سفارش این هواکش ها با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

شرکت دمنده

شرکت تهویه هامون

شرکت صنعتی تهویه هامون در سال 1335 با نام تجاری Airventil در زمینه تولید دمپرهای صنعتی و شبکه های فلزی و واردات انواع هواکش های صنعتی شروع به فعالیت کرد. در حال حاضر شرکت تهویه هامون در زمینه تولید انواع سیستم های حرارتی، دستگاه های تهویه مطبوع و... فعالیت دارد و یکی از بهترین شرکت های تولید کننده هواکش ایرانی می باشد.

شرکت تهویه هامون در تولید محصولاتی از قبیل هواکش های سانتریفیوژ (فوروارد، بکوارد، ایرفویل، رادیال)، هواکش های آکسیال، هواکش های کانالی، جت فن های تونلی، هواکش های دیواری و پنجره ای و ... فعالیت دارد.

شرکت تهویه هامون

شرکت اینترنتی کالا صنعتی به عنوان بزرگترین تأمین کننده، انواع هواکش های صنعتی ایرانی را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید انواع هواکش های صنعتی را در سایت کالا صنعتی به همراه مشخصات فنی مشاهده کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...