آنالایزر محلول

حفاظت از محیط زیست ، کیفیت محصول سازگار ، بهینه سازی فرایند و ایمنی از جمله دلایل ضرورت آنالیز و تجزیه و تحلیل محلول می باشند. مایعات مانند آب ، نوشیدنی ها ، محصولات لبنی ، مواد شیمیایی و دارویی باید روز به روز تجزیه و تحلیل شوند. شرکت کالا صنعتی در راستای تحقق و تکمیل شعار آموزش انتخاب خرید ، به تفصیل در زمینه ی تجزیه و تحلیل مایعات و آنالایزر محلول به صورت تخصصی پرداخته است و قادر به مشاوره فنی و رایگان همراه با تامین و فروش تجهیزات صفر تا صد تصفیه خانه های آب و فاضلاب شهری می باشد. در این میان مشهورترین کمپانی که میتوان اندرس هاوزر المان را بدون اغراق یکی از رهبران در این عرصه دانست و لذا شرکت کالا صنعتی نیز علاوه بر تشریح چگونگی محصولات این کمپانی آلمانی - سوئیسی قادر به تکمیل وندور لیست پیمانکاری ها و مناقصات صنایع مختلف نظیر آب و فاضلاب می باشد. برای دریافت کاتالوگ و قیمت ابزار دقیق با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

آنالایزر مایع

از سنسورهای استاندارد گرفته تا ایستگاه های اندازه گیری کامل ، اندرس هاوزر ، تکنولوژی پیشرفته ای را برای هر پارامتر آنالیز مایع ارائه می دهد. ابزارهای دقیق این کمپانی آلمانی به شما در افزایش عملکرد محصول ، بهبود کیفیت محصول و اطمینان از ایمنی فرآیند کمک می کند. رابط ها و پروتکل های ارتباطی پیشرفته شما را قادر می سازد تا دستگاه های ساخته شده توسط مهندسین اندرس را به طور یکپارچه در فرآیندهای خود ادغام کرده و مدیریت دارایی را انجام دهید. در ادامه با سر فصل های محصولات تولیدی endress آشنا خواهیم شد.

سنسور ph / ترنسمیتر ph

اندازه گیری pH مهمترین پارامتر مربوط به کیفیت در فرآیندهای صنعتی است. میتوانید برای توضیحات بیشتر به قسمت ترنسمیتر ph و کنترلر آنلاین ph مراجعه نمایید.

کنداکتیویته متر و ترنسمیتر رسانایی

اندازه گیری هدایت/هدایت سنجی برای کنترل فرآیند ، نظارت بر محصول و آب یا تشخیص نشتی بسیار مهم است. 

سنسور اکسیژن محلول و ترنسمیتر اکسیژن

سنسور اکسیژن محلول و آنالایزر / ترنسمیتر آنلاین اکسیژن اندرس را میتوان دستگاهی کامل جهت  تشخیص و تضمین کیفیت و کنترل فرآیند در آب ، فاضلاب ، مواد شیمیایی ، نیروگاه ها ، علوم زیستی ، داروسازی ، غذا و نوشیدنی و پرورش ماهی دانست.

توربیدیتی متر/ کدورت سنج و ترنسمیتر کدورت

کدورت سنج یا توربیدیتی متر میزان کدر بودن یا کدورت مایع ناشی از جامدات معلق در نمونه را اندازه گیری می کند. کدورت یک معیار اساسی برای کیفیت آب است که می تواند پیامدهای مهمی برای آب آشامیدنی ، بهداشت محیط و تضمین کیفیت غذاها و سایر محصولات داشته باشد.

سنسور کلر باقی مانده آب و آنالیزور/ ترنسمیتر ضد عفونی کننده آب

طیف گسترده ای از حسگرها و فرستنده های کلر خالص ، دی اکسید کلر ، کلر و برم  توتالایزر را برای ضدعفونی آب آشامیدنی ، آب مورد استفاده مجدد و آب استخر را از برند اندرس هاوزر در قسمت سنسور صنعتی و ترنسمیتر ضدعفونی کننده و کلر می توانید جستجو کرده و با بررسی فنی و مشاهده لیست قیمت سایت کالا صنعتی بهره مند شوید.

فتومترهای پردازشی

فتومترهای فرایند اندازه گیری ، غلظت دقیق و قابل تکرار را با تعیین جذب UV ، NIR و VIS امکان پذیر می کند. پیشنهادات گسترده ما از محصولات کمپانی اندرس می باشد چرا که در زمینه علوم زیستی ، غذا ، مواد شیمیایی و نفت و گاز محصولات کامل و کم نظیری را ارائه کرده است.

تجزیه و تحلیل سختی ، آهن ، آلومینیوم ، کرومات و سدیم

تجزیه و تحلیل فلزات اندرس برای آب ، فاضلاب و نیروگاه ها به تامین آب تمیز و دستیابی به فرایندهای ایمن کمک می کند. طیف وسیعی از آنالیزهای سختی آب ، آهن ، آلومینیوم ، کرومات و سدیم را در سایت کالا صنعتی میتوانید به صورت آنلاین ثبت سفارش و خریداری کنید.

سنسورها و فرستنده های ORP

اندازه گیری ORP یک روش موثر و کم هزینه برای تعیین ویژگیهای اکسید کننده یا کاهش دهنده یک محیط است. پیشنهادات گسترده ما از سنسورها ، فرستنده ها ، مجموعه ها و بافرهای ORP از برند اندرس در قسمت بایگانی کاتالوگ اندرس سایت کالا صنعتی ملاحظه بفرمایید.

آنالایزر و سنسور آمونیاک ، نیترات و فسفات در آب و فاضلاب

تجزیه و تحلیل و حسگرهای مغذی ما به شما کمک می کند تا فرآیندهای تصفیه فاضلاب را بهینه کرده و هزینه تخلیه را تحت کنترل داشته باشید. نمونه کارهای اندرس را برای تجزیه و تحلیل آمونیوم ، نیترات و فسفات و موارد دیگر بررسی نمایید.

آنالایزر TOC ، COD و SAC

طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل TOC ، COD و SAC ما را برای فاضلاب شهری و صنعتی مرور کنید. آنها مجموع کربن آلی ، میزان اکسیژن شیمیایی و ضریب جذب طیفی را اندازه گیری می کنند.

نمونه گیر خودکار آبی

نمونه بردارهای اتوماتیک اندرس را برای نظارت و نمونه برداری از فاضلاب ، سیستم های فاضلاب ، آبهای سطحی ، رودخانه ها ، طوفان و موارد دیگر در سایت کالا صنعتی ملاحظه نمایید.

سنسورها وترنسمیتر سطح لجن

سنسورها و فرستنده های سطح لجن ما به شما در پمپاژ لجن کمک می کند نه آب، مجموعه ما را برای همه مخازن رسوب در تصفیه خانه های فاضلاب ، تصفیه خانه ها و آب و برق را در قسمت سنسور سطح التراسونیک بخوانید.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...