• 1667
  • 19471 مرتبه
بهترین برند پمپ کفکش

بهترین برند پمپ کفکش

چهار شنبه 07 تیر 1402

پمپ کفکش نوعی پمپ آب خانگی محسوب می شود که برای پمپاژ آب های تمیز و صاف یا آب های دارای ذرات جامد ریز مورد استفاده قرا می گیرد. جهت انتقال حجم آب موجود در استخرها، مخازن و چاه ها و آبیاری زمین های کشاورزی یا تخلیه پساب های فاضلابی می توان از پمپ کفکش کمک گرفت. به همین منظور لازم است تا قبل از استفاده از آن، بهترین پمپ کفکش را انتخاب کرد. برندهای زیادی پمپ های کفکش را تولید و روانه بازار کرده اند. برای پیداکردن بهترین برند پمپ کفکش باید پارامترهایی مثل کارایی، وجود لوازم جانبی، قیمت، گارانتی، خدمات پس از فروش را در نظر گرفت. همانطور که در مقاله بهترین برند پمپ آب خانگی انواع برندهای ایرانی و خارجی پمپ آب خانگی معرفی شد، در این مقاله کالاصنعتی نیز هدف معرفی برندهای مختلف ایرانی و خارجی پمپ کفکش است تا شما مشتریان عزیزی که قصد خرید پمپ کفکش را دارید بتوانید بهترین و مناسب ترین برند پمپ کفکش را انتخاب و خریداری کنید.

بهترین برندهای پمپ کفکش

پمپ های کفکش در بازار ایران شامل برندهای زیادی است که هر کدام از شرکت های سازنده ویژگی ها و گارانتی های مختلفی برای محصولات خود ارائه می دهند. برندهای پمپ کفکش موجود در بازار و فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی را می توان به دو نوع ایرانی و خارجی تقسیم کرد، که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

بهترین برندهای پمپ کفکش ایرانی

وجود تعداد زیاد برند پمپ ایرانی در فروشگاه کالا صنعتی، بدون شک نیاز مشتریان را بر طرف می‌کند. کف کش ایرانی از دهانه خروجی 1 تا بیش از 5 اینچ، کف کش ایرانی با فلوتر و بدون فلوتر، کف کش ایرانی تک فاز و سه فاز، کف کش ایرانی از هد 10 تا بیش از 150 متر، کفکش ایرانی با جنس‌ های بدنه و پروانه مختلف (آلومینیوم، چدن، استیل و ...) و کف کش خروجی از بالا و از بغل تنوع کاملی را ایجاد کرده است.

  • کف کش نوید سهند
  • کف کش آبارا
  •  کف کش ملل
  •  کف کش اسرار
  •  کف کش اسپیکو
  •  کف کش فدک
  •  کف کش توان تک
  • کف کش رهاب
  •  کف کش آبار پمپ
  •  کف کش راد پمپ
  •  کف کش راناب
  •  کف کش استریم
  • کفک کش رهاب

بهترین برند پمپ کفکش خارجی

  • پمپ کفکش لئو
  • پمپ کفکش پنتاکس 
  • پمپ کفکش استریم

برند های مذکور از جمله کف کش‌ های ایرانی هستند که تولیدات خود را گارانتی کرده اند و اگر قصد خرید آن‌ها را دارید می‌توانید لیست قیمت و کاتالوگ آن‌ ها را از کارشناسان کالا صنعتی دریافت کنید. وجود تعداد زیاد برند پمپ ایرانی در فروشگاه کالا صنعتی، بدون شک نیاز مشتریان را بر طرف می‌کند. کف کش ایرانی از دهانه خروجی 1 تا بیش از 5 اینچ، کف کش ایرانی با فلوتر و بدون فلوتر، کف کش ایرانی تک فاز و سه فاز، کف کش ایرانی از هد 10 تا بیش از 150 متر، کفکش ایرانی با جنس‌ های بدنه و پروانه مختلف (آلومینیوم، چدن، استیل و ...) و کف کش خروجی از بالا و از بغل تنوع کاملی را ایجاد کرده است.

کف کش اسپیکو

یکی از با کیفیت‌ ترین و بهترین کف‌کش‌ ایرانی موجود، کف کش اسپیکو است. از دهانه‌ ی 1.25 اینچ تا 2 اینچ و در حالت خروجی از بغل و خروجی از بالا موجود است. این نوع کف کش‌ های اسپیکو می‌تواند در حالت تکفاز و سه فاز وجود دارد. با توجه به اینکه بسیاری از قطعات پمپ‌ های کف کش اسپیکو وارداتی است و این نوع پمپ به سیستم ترمو گارد مجهز شده اند، عمر مفید این نوع کف کش‌ ها بسیار بالا است. به لطف ریخته‌ گری دقیق توسط متخصصین اسپیکو، کلیه قطعات پمپ اسپیکو بدون مک و سوسه اند. بنابراین اگر به دنبال یک کف کش با کیفیت هستید، اسپیکو تهیه کنید. با توجه به کیفیت بسیار بالا، قیمت محصولات اسپیکو نیز نسبت به محصولات هم رده خود بیشتر است.

پمپ کفکش اسپیکو

کف کش ملل

یکی از ویژگی‌ های بارز کف کش ملل قیمت مناسب در عین حال تنوع محصول است. از 2 تا 8 اینچ و از آبدهی 25 تا 250 متر مکعب در بازه کاری پمپ‌ های کف کش ملل است. لازم به ذکر است قطعات ریخته گری این نوع پمپ‌ ها از جنس‌ های آلومینیوم، چدن و استیل تحت فشار است که توسط دستگاه‌ های تمام اتوماتیک ماشین کاری و تولید می‌گردد. با توجه به گستره زیاد محصولات ملل، برای خرید با کارشناسان کالا صنعتی مشورت کنید.

  پمپ ملل

کف کش فدک

جنس پروانه، پمپ کامل، بدنه پمپ و یاتاقان های تحتانی و فوقانی در پمپ‌ های کف کش فدک به ترتیب از جنس چدن ضد سایش، چدن ضد سایش، فولادی، استیل و برنز، استیل و گرافیت است. در حالت 2 اینچ از هد 36 تا 160 متر، در حالت 3 اینچ از هد 26 تا 165 متر، در حالت 4 اینچ از هد 26 تا 135 و در حالت 6 اینچ از هد 22 تا 32 متری فدک پمپ کف کش تولید می‌کند. کف کش فدک نیز از نظر اقتصادی و فنی پیشنهاد خوبی است. پمپ‌ های کف کش فدک خروجی از بالا است.

پمپ کفکش فدک

کف کش اسرار

کف کش اسرار نیز بازه گسترده‌ای از محصولات با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کف کش 2، 3 و 4 اینچ سه فاز، کف کش تنه باریک 2، 3 و 4 اینچ و کف کش تیپ A که در حالت 4، 6 و 8 اینچ توسط مجموعه ایرانی اسرار تولید می‌شود. خروجی پمپ‌ های کف کش اسرار نیز از بالا است و می‌توان از آن‌ ها در انواع چاه‌ ها استفاده کرد.

پمپ کفکش اسرار

کف کش راد پمپ

اگر به دنبال کف کش تک جداره و دو جداره پروانه استیل با قیمت متعادل و کیفیت خوب هستید کفکش راد پمپ می‌تواند نیاز شما را برطرف کند. در حالت خروجی 1.25 اینچ هد در بازه 25 تا 90 متغیر است و حداکثر دبی 120 لیتر بر دقیقه دارد. با داشتن حداکثر دبی 270 لیتر بر دقیقه و در حالت 2 اینچ، پمپ‌های راد پمپ می‌تواند هدی بین 28 تا 68 متر داشته باشد. با داشتن حداکثر دبی 750، 550، و 430 لیتر بر دقیقه و در حالت 3 اینچ، پمپ‌ های راد پمپ می‌تواند هدی بین 13 تا 44 متر داشته باشد.

پمپ کفکش راد پمپ

می‌توانید راد پمپ را در حالت با فلوتر و  بدون فلوتر سفارش دهید. خروجی پمپ‌ های کف کش راد پمپ نیز از بالا است و می‌توان از آن‌ها در انواع چاه‌ ها استفاده کرد. همانطور که بیان شد تنوع محصولات کف کش ایرانی بسیار زیاد است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از سایر برندها و قیمت پمپ کشاورزی می‌توانید با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

برندهای کفکش خارجی

علی رغم اینکه امروزه پمپ های کفکش ایرانی کیفیت قابل قبولی ارائه می دهند، اما همچنان مشتریان زیادی فقط تمایل به خرید پمپ کفکش خارجی دارند چرا که از سابقه و کیفیت بالای آنها خبر دارند. پمپ های کفکش خارجی که در سایت کالاصنعتی موجود است و به مشتریان عزیز ارائه می شود شامل برند استریم چینی، پنتاکس ایتالیا، لئو چینی، کفکش ابارا ایتالیایی، کفکش کالمو چینی است.

کف کش لئو

شرکت لئو پمپ های کفکش خود با کیفیت عالی روانه بازار کرده است به گونه ای که امروزه سهم بزرگی از بازار ایران را توانسته به خود اختصاص دهد. یکی از مزیت های پمپ کفکش لئو داشتن قیمت مناسب و گارانتی 24 ماهه است که توسط شرکت کالاصنعتی به هم وطنان عزیز ارائه می شود.

پمپ کفکش لئو

پمپ های کفکش لئو در چند سری طراحی و ساخته می شوند، از جمله آنها می توان به پمپ کفکش لئو سری XKS نام برد که در دو مدل بدنه پلاستیکی و استیل وجود دارند. دامنه هد ماکزیمم این سری از 6 الی 48 متر و دبی از 6.5 الی 12.5 مترمکعب بر ساعت است. پمپ کفکش لئو سری XQS دارای دو بدنه چدنی و استیل بوده و محدوده هد آن از 11 تا 42 متر و دبی از 4.5 تا 15.5 مترمکعب بر ساعت می باشد. پمپ کفکش لئو سری QDX فلوتردار در دو نوع بدنه آلومینیومی و چدنی موجود و دارای هد ماکزیمم در محدوده 7 تا 26 متر و دبی 7 تا 42 مترمکعب بر ساعت است.

کف کش استریم

پمپ کفکش استریم دیگر پمپ های کفکش چینی است که با قیمت مناسب در کنار کیفیت مشتریان زیادی در ایران دارد. شرکت استریم پمپ های کفکش خود را در چند سری با جنس های بدنه مختلف تولید می کند که از پرمصرف ترین آنها می توان به پمپ کفکش شناوری استریم نام برد.

پمپ کفکش استریم

کف کش پنتاکس

شرکت پنتاکس ایتالیا از مشهورترین تولیدکنندگان پمپ های خانگی و صنعتی است که مشتریان زیادی داشته و محصولات خود را در سرتاسر جهان صادر می کند. پمپ کفکش پنتاکس از بهترین و با کیفیت ترین پمپ های کف کش موجود در بازار ایران است که در دو مدل کفکش شناور استیل 5PES و کفکش بدنه پلاستیک DP در سایت کالاصنعتی می توانید آنها را مشاهده کرده و جهت دریافت قیمت و خرید با کارشناسان پمپ تماس بگیرید.

پمپ کفکش پنتاکس

در کالا صنعتی علاوه بر برندهای معرفی شده می توان به کفکش های ایرانی دیگر مانند کفکش رهاب اشاره کرد. برای استعلام از قیمت کفکش رهاب با کارشناسان فروش می توانید در تماس باشید.

جمع بندی: انتقال و پمپاژ آب راکد موجود در چاه ها و استخرها و همچنین جابجایی پساب ها، فاضلاب های شهری و آب تجمع شده حاصل از بارندگی شدید توسط پمپ کفکش به خوبی می تواند اتفاق بیوفتد. قبل از خرید پمپ کفکش مناسب باید درباره برندهای موجود در بازار به خوبی تحقیق کرد. انتخاب بهترین برند پمپ کفکش به عواملی مثل قیمت، کارایی، گارانتی و ... وابسته است. در این مقاله از کالاصنعتی به معرفی برندهای ایرانی و خارجی پمپ کفکش پرداخته شد و انواع مدل های مختلف برندها پیشنهاد شد. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه برندهای پمپ کفکش و دریافت استعلام قیمت و کاتالوگ آنها می توانید با مشاوران بخش پمپ کالاصنعتی تماس حاصل فرمائید.

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.
    • 0
    • 3
    سلام و عرض ارادت پمپی می خوام که آب های بارندگی توی حیاط منزل رو تخلیه کنم البته ممکنه در بعضي مواقع آب گل آلود باشه. تشکر
    • کاربر سایت

      1403/01/06 08:13:55
      • 0
      • 1

      سلام جناب سلیمانی عزیز، وقت شما بخیر

      برای تخلیه آب سیل جمع شده در منزل میتوانید از پمپ کفکش استفاده کنید، البته در صورتی که حیاط قدیمی دارید که داخل آن باغچه با خاک و گل زیادی وجود دارد و همراه با آب سیلاب مخلوط می شود، بهتر است پمپ لجنکش تهیه کنید.

    • 0
    • 3
    سلام، استخر آب 3 متری دارم. تا فاصله 50 متری میخوام آب رو به درختای زمینم برسانم. چه پمپی لازمه؟
    • 0
    • 5
    سلام و عرض ادب؛ بنده مدیر بازاریابی یکی از شرکت های واردکننده پمپ هستم. شرکت ما به تازگی فعالیت خودش رو شروع کرده و به جرات خدمتتون عرض میکنم که توی این مدت کوتاه به دلیل ارائه قیمت مناسب و دادن تخفیف مناسب تونستیم با فروشندگان زیادی ارتباط بگیریم. خیلی خوشحال میشم که در صورت تمایل به ارتباط با ما به ایمیلی که براتون ثبت شده اعلام کنید. متشکر
    • کاربر سایت

      1402/10/09 08:12:39
      • 0
      • 4

      سلام سرکار خانم صدری گرامی، وقت شما بخیر

      بسیار خوشحالیم که با ارتباط گرفتید. برای همکاری با شرکت شما حتما باهتون در ارتباط خواهیم بود. متشکر

    • 0
    • 6
    سلام وقت شما بخیر. بنده توی شهرستان خودم مغازه فروش پمپ دارم و مشتری های زیادی میان میگن کفکش ایرانی میخوایم.اول اینکه می خواستم بدونم چه برندهایی پیشنهاد میدید و دوم اینکه آیا اگه خرید تعداد بخوایم به چه صورت سفارش بدیم و تخفیف چقدر لحاظ میشه. تشکر
    • کاربر سایت

      1402/09/28 08:25:02
      • 0
      • 4

      سلام جناب حکیمی، وقت جنابعالی هم بخیر

      خیلی خوشحالیم که در خدمت شما همکار بزرگوار هستیم. از بین کفکش های ایرانی، برندهای اسپیکو، راد پمپ و رهاب رو پیشنهاد میدیم. در مورد سوال دومتون هم بله برای عزیزانی که می خواهند بصورت عمده خریداری کنند، تخفیف ویژه لحاظ می شود و برای سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191304300 تماس بگیرید.

    • کاربر سایت

      1402/09/28 08:31:30
      • 0
      • 0

      سلام جناب حکیمی، وقت جنابعالی هم بخیر

      خیلی خوشحالیم که در خدمت شما همکار بزرگوار هستیم. از بین کفکش های ایرانی، برندهای اسپیکو، راد پمپ و رهاب رو پیشنهاد میدیم. در مورد سوال دومتون هم بله برای عزیزانی که می خواهند بصورت عمده خریداری کنند، تخفیف ویژه لحاظ می شود و برای سفارش و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02191304300 تماس بگیرید.

    • 0
    • 8
    سلام و احترام، بنده برای انتقال آب رودخونه نیاز به پمپ کفکش دارم. رودخونه معمولا داخلش گل هم داره. هد 20 متر هم برای من اوکی هست. لطفا کفکش مناسبی برای خریداری به من پیشنهاد کنین. ممنون
    • کاربر سایت

      1402/09/12 10:39:45
      • 0
      • 7

      سلام جناب بهرامی عزیز

      خوشحالیم که به سایت ما مراجعه کردین. با توجه به اینکه میفرمایین آب رودخونه گل آلوده بهتره از پمپ کفکش با پروانه نیمه باز استفاده کنید. پمپ کفکش اسپیکو مدل SI-23 برای شما گزینه مناسبی است که می توانید جهت استعلام موجودی و قیمت آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

    • 0
    • 5
    سلام یک کفکش برای یک چاه به عمق۲۰ متری ولوله۳۰متر با برق ورودی فعلی تک فاز است چه محصولی راپیشنهاد می فرمایید؟
    • فرخنده طوسی

      1402/05/16 08:56:34
      • 0
      • 4

      با سلام و وقت بخیر در ابتدا باید مشخص شود که کفکش مورد نیاز شما یک اینچ است یا دو اینچ، شما میتوانید برای راهنمایی در انتخاب محصول مورد نیاز با کارشناسان ما با شماره 02191304300 در تماس باشید.

    • 2
    • 3
    سلام به یک کف کش مناسب برای چاه آب به عمق ٦٠ متر نیاز دارم خروجی آب ٣ یا ٤ اینچ با لوله ٩٠ یا ١٠٠ است. ورودی برق فعلی هم سه فاز است. محصول پیشنهادی شما چیست؟
    • 0
    • 3
    من ٧ سال تو باغ از راد استفاده ميكنم ٤٠ متري خيلي خوبه هنوز خراب نشده
    • امیر جلالی

      1401/10/05 08:27:06
      • 0
      • 2

      کفکش راد یکی از برند های بسیار خوب ایرانی است. بسیار ممنونیم که تجربیات خودتون رو با ما در میان میگذارید