الکتروموتور مشعل




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

با گذشت زمان هر مقدار که صنایع پیشرفت کرد به خودی خود احتیاج به تجهیزات به روزتری احساس شد تا جایی که بعضی از قسمت ها باعث تغییر شدند. با گذشت زمان جمعیت افزایش پیدا کرد و نیاز به ساخت ساختمان های بزرگ تر بیشتر از قبل احساس شد تا جایی که ساختمان ها برای برطرف کردن احتیاجات آسایش ساکنین خود مجهز به قسمت جدیدی به نام موتورخانه ها شدند. میشود گفت موتورخانه ها مهم ترین قسمت در سیستم های حرارت مرکزی ساختمان ها به شمار میروند، با این وجود لازم به ذکر است که در کلیه عرصه های ساختمانی، صنعتی و ساختمان های متوقف نشده به طوری که سیستم حرارت مرکزی به شکل جدا برای هر واحد به نام پکیج حرارتی تبدیل شد. پکیج ها در حال حاظر به صورت زمینی و دیواری ارائه می شوند. برای قیمت موتور مشعل و خرید الکتروموتور با متخصصین ما در تماس باشید.

دینام مشعل

کاربرد دینام مشعل

یکی از انواع کاربری های الکتروموتور تک فاز، الکتروموتور مشعل است که مورد استفاده برای راه اندازی مشعل در سیستم های گرم خانه مرکزی استفاده می شود. کارایی الکتروموتور به کار برده شده در سیستم مشعل موتورخانه این است که همانند یک فن سبب انتقال حرارت به مجموعه دیگ میشود. از مشعلی با یک فن متصل به الکتروموتور برای افزایش طول مدت استفاده از منبع و برای اینکه مقدار مصرف برق کم شود، استفاده میشود. موتور خانه ها در فصول مختلف به دلیل ایجاد هوایی مطلوب دارای خصوصیات و تجهیزات مختلفی میباشند. اگر سیستم یک موتورخانه تنها جهت تولید گرما باشد همانند شوفاژ به گرمایش مرکزی و اگر شامل تجهیزات سرمایشی باشد همانند چیلرها به سیستم سرمایش مرکزی شناخته می شوند و همچنین اگر موتورخانه ها همه شرایط تولید گرما و سرما و نیز برای تهویه مناسب فعالیت کنند به سیستم های HVAC شناخته میشوند.

ویژگی های الکتروموتور مشعل

توان

برای ساختمان های مسکونی و تک کاربری، توان و قدرت موتور در نمونه های کوچک و سبک از 50 وات اما برای مشعل های وسیع تر برای کاربری گرم خانه ها و دیگ های بزرگ صنعتی از سایزهای بیشتر از 50 وات تا 550 وات در نوع تک فاز مورد استفاده قرار میگیرد. اما برای برج های بزرگ مسکونی و تجاری و کوره صنعتی،از موتور مشعل سه فاز با قدرتی تا 750 وات نیز استفاده میشود. برای این الکتروموتور این قدرت، توان کوچک و کم مصرفی است به همین خاطر موتور صرفا وظیفه اش را قبل از شعله بر عهده دارد.

الکتروموتور مشعل

کاربری در نوع سوخت

در منازل قدیمی که از مشعل های قدیمی به کار گرفته میشد نوع سوخت از طریق گازوئیل تامین می شد اما در حال حاظر با مجهز شدن به گاز شهری، مشعل ها برای تامین سوخت از گاز استفاده می کنند، اما صرفا ساختار خوده مشعل برای ایجاد شعله تغییر می نماید، در نتیجه نوع سوخت ورودی مشعل اثری از نوع، توان و قدرت الکتروموتور نخواهد داشت.

سطح حفاظتی

دلیل اینکه سطح حفاظتی این مدل از الکتروموتورها، بالاتر از نمونه های مشابه است این است که، مشعل باید آمادگی کار در این محیط را دارا باشد. IP44 عدد درجه حفاظتی موتورهای مشعل است که معلوم کننده مقاوت زیاد آن می باشد.

موتور مشعل

سایر مشخصات دینام مشعل

در نوع تک فاز و سه فاز القاییه موتور مشعلی با روترهایی تحت تکنولوژی قفس سنجابی می باشد. جهت خنک کردن این موتور ها پره ها به طریقی طراحی شدن که در این محیط گرم نیز با ونتیلشن پیشرفته، سیم پیچ خنک می شود. همچنین کلاس حرارتی الکترومشعل طبق استاندارد های ارایه شده در کلاس F طراحی شده است. برای عرضه موتور مشعل تولید کننده های زیادی وجود دارند که نمونه های اروپایی و چینی ان فراوانند، همینطور در ایران هم با توجه به اینکه این الکتروموتورها مصرف و کاربرد زیادی باتوجه به سوختی که در ایران مصرف میشود دارند از بهترین تولید کنندگان شرکت تولیدی صنعتی الکتروژن می باشد که توانسته تولیداتی با کیفیت و استانداردی بالا داشته باشد.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...