پمپ سیستما SISTEMA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت سیستما (Sistema Pump) به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پمپ، با بیش از 30 سال سابقه یکی از بازیگران اصلی در این بازار به شمار می‌رود. این شرکت بزرگ در شهر ویادانا ایتالیا واقع شده است. شرکت سیستما محصولات خود را در بیش از 100 کشور دنیا صادر می‌کند. کالاصنعتی به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی در حیطه کالاهای صنعتی و نمایندگی پمپ سیستما، این افتخار را دارد تا پمپ سیستما ایتالیا را با ضمانت اصالت کالا به مشتریان عزیز ارائه کند.

پمپ سیستما

قیمت پمپ سیستما

پمپ سیستما از بهترین پمپ‌های خارجی محسوب شده و در انواع مختلفی تولید می‌شود. با توجه به نوع کاربری و قدرت افزایش فشار و میزان حجم آبدهی، قیمت پمپ سیستما متفاوت است. پمپ سیستما از کیفیت طراحی و ساخت بالایی برخوردار است و به دلیل قیمت مناسب‌تری که نسبت به پمپ‌های اروپایی دارد، به راحتی با آنها رقابت می‌کند.

قیمت پمپ آب سیستما

شرکت سیستما بطور خاص بر روی تولید پمپ آب کار می‌کند و انواع پمپ آب خانگی شامل پمپ بشقابی، محیطی و جتی را در توان‌های مختلف ارائه کرده است. قیمت پمپ آب سیستما نسبت به پمپ‌های ایرانی و خارجی چینی بیشتر است؛ اما به دلیل اینکه پمپ آب نیز از جمله پمپ‌هایی است که امکان استهلاک آن زیاد است همچنین برای خیلی از مشتریان کیفیت بالا اولویت دارد، بنابراین بیشتربودن قیمت پمپ آب سیستما ارزش خرید دارد.

خرید پمپ سیستما

پمپ سیستما جز پمپ‌های خارجی است که بصورت اینترنتی می‌توان آن را خریداری کرد. فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی ارائه‌دهنده انواع پمپ سیستما در ایران بوده که محصولات آن را با گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله به مشتریان عزیز ارائه می‌کند. جهت خرید پمپ سیستما با بهترین قیمت می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع محصولات شرکت سیستما

سیستما از شرکت‌های فعال در حوزه تولید انواع پمپ در ایتالیا است و همانند رقیبانی مثل پنتاکس در ایتالیا و لئو در چین، جز شرکت‌های مادر در حوزه پمپ محسوب می‌شود. در ادامه محصولات پمپ سیستما معرفی خواهند شد.

انواع محصولات پمپ سیستما

پمپ آب محیطی سیستما سری TT

یکی از انواع پمپ آب خانگی سیستما سری TT از نوع محیطی است. پروانه توربینی مانند از جنس برنز بوده و پمپ قادر به پمپاژ سیالات تمیز و بدون ذرات شن و ماسه تا دمای 35 درجه سانتی‌گراد در کاربردهای خانگی است.

پمپ آب محیطی سیستما سری tt

پمپ آب بشقابی سیستما سری TC

پمپ بشقابی سیستما دیگر نوع از پمپ‌های آب خانگی این برند می‌باشد که سری TC آن عمدتا کاربرد خانگی دارد. پروانه پمپ بشقابی سیستما سری TC در دو مدل از جنس استیل ضدزنگ و برنز تولید می‌شود. مشخصات هد و دبی این سری پمپ سیستما با دو جنس پروانه مختلف در زیر آورده شده است:

پمپ آب سیستما سری tc

پمپ آب جتی سیستما سری JET

پمپ جتی سیستما سری JET یکی از پمپ‌های آب خانگی از نوع خودمکش بوده که با داشتن مکش تا عمق 8 متر، برای کاربردهای کشاورزی و باغ داری کوچک نیز می‌تواند استفاده شود. پمپ‌های جتی سیستما در دو مدل پروانه استیل و پروانه نوریل تولید می‌شوند.

پمپ آب جتی سری jet

پمپ بشقابی استیل تک پروانه سیستما سری TCX

پمپ سانتریفیوژ استیل سیستما سری TCX از نوع بشقابی تک پروانه بوده و کاربردهای متنوعی در حوزه خانگی، کشاورزی و صنعتی دارد. از جمله کاربردهای آن می‌توان به افزایش فشار آب ساختمان‌ها، آبیاری قطره‌ای کشاورزی و گلخانه‌ها و توزیع آب از مخازن کوچک و بزرگ اشاره کرد.

پمپ بشقابی استیل تک پروانه سیستما tcx

پمپ بشقابی دو پروانه سیستما سری BTC

پمپ سانتریفیوژ دو پروانه سیستما سری BTC برای انتقال سیالات تمیز و غیرخورنده مناسب بوده و کاربردهای وسیعی از مسکونی، صنعتی، کشاورزی و تاسیساتی دارد. این سری از پمپ سیستما بصورت دائم‌کار بوده و قابلیت مکش از عمق 7 متری دارد.

پمپ بشقابی دو پروانه سیستما btc

پمپ سانتریفیوژ اتابلوک سیستما سری TN

پمپ سانتریفیوژ اتابلوک سیستما سری TN از بدنه و پروانه‌ای چدنی ساخته شده است. عمده کاربرد پمپ اتابلوک کشاورزی و تاسیسات است. پمپ اتابلوک سیستما دارای دهانه ورودی و خروجی فلنج‌دار است. این سری از پمپ سیستما در محدوده وسیعی از توان (تا 50 اسب بخار) و با قابلیت هد و دبی مختلف تولید می‌شود.

پمپ سانتریفیوژ اتابلوک سیستما tn

پمپ سانتریفیوژ اتابلوک استیل سیستما سری TNX

نوع دیگر پمپ سانتریفیوژ اتابلوک سیستما از جنس استیل 304 است. پمپ اتابلوک سیستما سری TNX مزیت کوپل مستقیم بودن الکتروموتور و پمپ را دارد. دهانه ورودی و خروجی این سری از نیز فلنج‌دار است و محدوده توان آن تا 30 اسب بخار موجود است.

پمپ سانتریفیوژ اتابلوک استیل سیستما tnx

پمپ سانتریفیوژ استیل پروانه نیمه‌باز سری TWX-A

پمپ سانتریفیوژ استیل سیستما سری TWX-A دارای پروانه‌ای نیمه باز از جنس استیل 304 است. این سری پمپ سیستما علاوه بر انتقال سیالات تمیز و آب، قابلیت انتقال سیالات حاوی ذرات معلق را نیز دارد. همچنین به دلیل داشتن جنس استیل 304 در بدنه و پروانه، می‌تواند سیالات با خورندگی اندک را نیز پمپاژ کند.

پمپ سانتریفیوژ استیل پروانه نیمه باز twx-a

پمپ سانتریفیوژ استیل تک پروانه سری TWX-C

پمپ سانتریفیوژ استیل سیستما سری TWX-C مشابه سری TWX-A است با این تفاوت که دارای پروانه‌ای بسته از جنس استیل 304 است. این سری پمپ نیز هم برای انتقال سیالات تمیز و هم سیالات با خورندگی اندک مناسب است اما به دلیل داشتن پروانه بسته بهتر است سیال بدون ذرات معلق باشد.

پمپ سانتریفیوژ استیل تک پروانه twx-c

پمپ سانتریفیوژ پروانه باز سیستما سری TAG

پمپ سانتریفیوژ سیستما سری TAG دارای پروانه باز از جنس برنج بوده و امکان انتقال سیالات حاوی ذرات جامد کوچک و غیراسیدی و غیرخورنده را دارد. پمپ سیستما سری TAG در یک مدل 1 اسب بخار با توانایی پمپاژ سیال با دبی‌های زیاد را دارد.

پمپ سانتریفیوژ پروانه باز سیستما tag

پمپ سانتریفیوژ زمینی تک پروانه سیستما سری TCB

پمپ سانتریفیوژ زمینی تک پروانه سیستما سری TCB دارای مدل‌های مختلفی با توان‌های 1 الی 5.5 اسب بخار است. این سری از پمپ سیستما برای سیستم‌هایی که نیاز به دبی بالا می‌باشند مانند آبیاری و انتقال آب تمیز در  حوزه کشاورزی و باغداری مناسب می‌باشد.

پمپ سانتریفیوژ زمینی تک پروانه سیستما tcb

پمپ افقی طبقاتی سیستما سری MR

نوع افقی پمپ طبقاتی سیستما با نام MR تولید می‌شود. پمپ افقی طبقاتی سیستما از چند طبقه پروانه از جنس استیل تشکیل شده است و قادر به انتقال سیال با فشار بیشتری است. مزیت کم‌صدا بودن این پمپ در حین کار ویژگی این سری پمپ سیستما است.

پمپ افقی طبقاتی سیستما mr

پمپ افقی طبقاتی استیل سیستما سری MRX

پمپ افقی طبقاتی سیستما سری MRX مشابه سری MR بوده اما بدنه آن کامل از جنس استیل می‌باشد. این سری پمپ طبقاتی سیستما نیز کم صدا است و برای محیط‌های مسکونی مناسب می‌باشد.

پمپ افقی طبقاتی استیل سیستما mrx

پمپ عمودی طبقاتی استیل سیستما سری MRVX

دیگر نوع پمپ‌های طبقاتی سیستما از نوع عمودی بوده و با سری MRVX شناخته می‌شود. پمپ عمودی طبقاتی استیل سیستما سری MRVX از بدنه‌ای به‌طور کامل استیل ساخته شده است. راه‌اندازی این سری پمپ کم صدا بوده و از این جهت برای کاربردهای مسکونی مناسب می‌باشد.

پمپ عمودی طبقاتی استیل سیستما سری mrvx

پمپ کفکش سیستما سری TDP

پمپ کفکش سیستما سری TDP در سه مدل با توان‌های 300، 400 و 800 وات تولید می‌شود. این سری از کفکش‌ها دارای ابعاد کوچک بوده و به راحتی قابل حمل هستند. پمپ کفکش سیستما TDP برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغات کوچک از داخل استخر یا مخزن آب و انتقال آب سیل جمع‌شده در یک مکان گزینه مناسبی می‌باشد.

پمپ کفکش سیستما tdp

پمپ کفکش استیل سیستما سری TDX

پمپ کفکش سیستما سری TDX از بدنه‌ای استیل و پروانه نوریل ساخته شده است. این سری از پمپ‌های کفکش سیستما برای کاربردهای انتقال آب‌های تمیز تا کمی کثیف و آلوده در موقعیت‌هایی مثل خانگی و کشاورزی و باغی مناسب است.

پمپ کفکش استیل سیستما tdx

پمپ لجنکش استیل سیستما سری TVX

پمپ لجنکش سیستما سری TVX بطور کامل از جنس استیل ساخته شده است. پمپ لجن‌کش TVX دارای پروانه استیل بوده و برای جابجایی فاضلاب‌های خانگی و شهری مناسب می‌باشد.

پمپ لجنکش استیل سیستما tvx

پمپ لجنکش پروانه استیل سیستما سری TVG

پمپ لجنکش سیستما سری TVG دارای پروانه‌ای از استیل بوده و بدنه‌ای چدنی دارد. پمپ‌های لجنکش سری TVG سیستما در دو مدل 1100 و 1400 وات تولید می‌شود. این سری از پمپ لجن‌کش علاوه بر انتقال آب‌های آلوده و فاضلاب‌های شهری و خانگی، توانایی پمپاژ آب‌های نیمه اسیدی را نیز دارد.

پمپ لجنکش پروانه استیل سیستما tvg

پمپ لجنکش خردکن‌دار سیستما سری TPT

دیگر سری از پمپ‌های لجن‌کش سیستما نوع خردکن‌دار است که با نام TPT شناخته می‌شود. جنس بدنه و پروانه پمپ لجن‌کش سیستما سری TPT از جنس چدن بوده و برای جابجایی سیالاتی که حاوی ذرات جامد قابل خردکردن مثل فیبر و الیاف هستند، مناسب می‌باشد.

پمپلجنکش خردکن سیستما tpt

پمپ لجنکش فاضلابی استیل سیستما سری TP

پمپ لجن‌کش فاضلابی سیستما سری TP تماما از جنس استیل 316 ساخته شده است. پمپ لجنکش TP سیستما در بسیاری از صنایع مثل نساجی، عمرانی، شیمیایی،کاغذسازی و همچنین دامداری‌ها و کشتارگاه‌ها و پرورش ماهی کاربرد دارد. این سری پمپ لجنکش سیستما به دلیل جنسی که دارد مناسب سیالات اسیدی، خورنده و شور نیز می‌باشد.

پمپ لجنکش فاضلابی استیل سیستما tp

پمپ لجنکش فاضلابی سیستما سری TPQ

پمپ لجن‌کش فاضلابی سیستما سری TPQ دارای جنس بدنه و پروانه چدنی بوده و در صنایع مختلفی مثل نساجی، عمرانی، شیمیایی، ریخته‌گری و همچنین دامداری‌ها و کشتارگاه‌ها و پرورش ماهی کاربرد دارد. همچنین برای انتقال فاضلاب شهری و صنعتی و آب‌های آلوده دارای ذرات جامد و لجن مناسب می‌باشد.

پمپ لجنکش فاضلابی سیستما tpq

کیفیت محصولات سیستما

به لطف سابقه، وجود متخصصان و استفاده از تجهیزات پیشرفته، شرکت سیستما بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات پمپ را بر اساس نیازهای مشتری ارائه می‌کند. کلیه محصولات سیستما قبل از عرضه به بازار با رعایت دقیق‌ترین و اصولی‌ترین دستورالعمل‌ها آزمایش شده تا از دیدگاه عملکرد، قابلیت اطمینان و دوام بررسی شود. محصولات پمپ سیستما دارای استانداردهای بین‌المللی نظیر ISO و CE می‌باشند.

 

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...