ترانسمیتر | نمایشگر وزن

برنامه های کاربردی اساسی فقط ممکن است به سادگی به عنوان نشانگر لودسل روی دیوار برای لودسل / مقیاس شما نیاز داشته باشند. سیستم های پیشرفته تر ممکن است به یک نرم کننده ، تقویت کننده یا فرستنده سیگنال برای ارسال سیگنال آنالوگ یا دیجیتال به PLC یا رایانه نیاز داشته باشند. متناوباً ، کنترل کننده های بار سلول کامل می توانند کارهای استاندارد مانند نگه داشتن پیک را انجام دهند یا به اندازه کنترل یک سیستم توزین دسته ای چند جزء پیچیده باشند.

نمایشگر وزن

آمپلی فایر

در خط تولید تقویت کننده و شاخص نشانگر همپوشانی وجود دارد زیرا بسیاری از تقویت کننده ها دارای صفحه نمایش برای وزن و ورودی های دیجیتالی و همچنین خروجی های رله برای کنترل یک فرآیند هستند. با خیال راحت با Load Cell Systems تماس بگیرید تا به شما در مراحل انتخاب کمک کند.

لودسل چیست ؟

سیستم های سلول بار مجموعه ای وسیع از تقویت کننده های سلول بار و فرستنده های سلول بار را ارائه می دهد. این تقویت کننده ها معمولاً از 24VDC و DIN-rail یا قابل نصب روی دیوار تغذیه می کنند. بسیاری از این ابزارها با وارد کردن خروجی مقیاس کامل سلول بار (mV/V) ، توانایی انجام کالیبراسیون نظری را دارند. هنگامی که امکان انجام کالیبراسیون واقعی با استفاده از وزن های آزمایشی وجود ندارد ، این یک ویژگی عالی است. انتخاب تقویت کننده لودسل  دارای خروجی هایی از آنالوگ (به عنوان مثال 0-10V یا 4-20mA) است. ترنسمیتر لودسل دارای خروجی دیجیتالی (مانند RS232 ، RS485 ، USB) ، فیلدباس و اترنت (به عنوان مثال DeviceNet یا TCP/IP) است.

ترنسمیتر لودسل

فرستنده لودسل معمولاً برای اتصال سیستم لودسل به PLC ، شبکه صنعتی محلی ، رایانه از طریق ارتباطات سریال یا USB استفاده می شود. همچنین Ethernet TCP/IP قابل مشاهده توسط مرورگر وب اینترنتی در شبکه محلی و وب سراسر جهان قابل مشاهده است. Load Cell Systems چند گزینه قدرتمند و در عین حال کم هزینه برای فرستنده های لودسل چند کاناله ارائه می دهد. پس از تحقیقات گسترده ، ما در کالا صنعتی ، تصمیم گرفته ایم تا ابزارهای Laumas (ساخت ایتالیا) مدل های TLB4 و TLM8 را برای پر کردن این نیاز محصول در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. در زیر توضیح خواهیم داد که چگونه تجربه ارزشمند چند ساله ، ما را به این تصمیم رسانده است.

چند گزینه در مورد یک دستگاه وجود دارد که می تواند به بیش از یک لودسل متصل شود و توانایی دسترسی به خوانش های لودسل را داشته باشد. به طور سنتی این محصولات بیشتر برای مصارف آزمایشگاهی طراحی شده اند تا کاربردهای صنعتی یا تجاری، هزینه زیاد این فرستنده های بار سلولی فشار چند کاناله استفاده از آنها را محدود کرده و معمولاً باید با نرم افزار ورود به سیستم اختصاصی خود استفاده شود. با توجه به میزان دشواری استفاده و هزینه های بیشتر ، نصب کنندگان و کاربران نهایی معمولاً باید برای هر لودسل مورد نیاز برای جمع آوری داده ها ، تجهیزات الکترونیکی لودسل بخرند.

کاربرد

دو کاربرد اصلی برای این دستگاه های بارسلول چندگانه آنها را به یک راه حل بسیار محبوب برای بسیاری از عملیات اندازه گیری و توزین نیرو تبدیل کرده است. یکی از کاربردهای اصلی کاربردهای توزین مخزن ، قیف و سیلو است. دیگری انتقال قرائت لودسل به دستگاه دیگری مانند PLC یا PC است.

برنامه های توزین مخزن

استفاده از یکی از این فرستنده های لودسل امکان اتصال هر یک از لودسل ها را فراهم می کند که مستقیماً مخزن را به یکی از این دستگاه ها متصل می کند. این قابلیت نیاز به جعبه اتصال لودسل را برطرف می کند. مزیت این امر این است که یک جزء کمتر برای خرید ، نصب، کالیبراسیون و احتمال خرابی وجود دارد. مانند j-box لودسل ، Laumas TLB4 و TLM8 یکسان سازی دیجیتال را ارائه می دهد که به طور متوسط سیگنال ها و نمایشگرهای سلول بار ورودی را نشان می دهد و کل بار را در مقیاس منتقل می کند.

تنظیم برابری دیجیتال بسیار سریعتر و آسانتر از جعبه اتصال استاندارد آنالوگ است و از حرکت در طول زمان و با نوسانات شدید دما جلوگیری می کند. علاوه بر این ، هر دو مدل به اپراتور اجازه می دهد تا هر یک از خوانش های جداگانه سلول بار متصل را مشاهده کند. این قابلیت به توزیع یکنواخت بار بر روی تمام لودسل ها در حین نصب کمک می کند و برای عیب یابی سیستم در حین استفاده مفید است. این فرستنده ها همچنین دارای تشخیص های زمان واقعی هستند که در صورت وجود عدم تعادل بین قرائت های لودسل (در صورت وزن دهی یک محصول خود تراز در یک کشتی) ، اپراتور را مطلع می کند. این می تواند نشانه ای از اتصال مکانیکی یا احتمالاً خرابی لودسل باشد.

نظارت بر سلول های بار چندگانه

هر یک از فرستنده های سلول بار TLB4 (4 کانال) یا TLM8 (8 کانال) می توانند برای اتصال 1 تا 4 یا 8 لودسل استفاده شوند. این مورد برای کاربردهای صنعتی یا تجاری مانند ماشین های پر کردن چند ایستگاه یا دستگاه های پزشکی با استفاده از سلول بار چندگانه متداول است. داده های خالی فیلتر A / D لودسل (این داده ها سپس در دستگاه متصل / PLC به واحدهای وزنی مورد نیاز مقیاس می شوند) از طریق Modbus RTU یا یکی از بسیاری از پروتکل های ارتباطی Fieldbus یا Ethernet موجود منتقل می شود. راه حلی که توسط سایر شرکت ها ارائه می شود اغلب مستلزم استفاده از نرم افزار آنها با امکان کم یا بدون امکان خروج خوانش های مبدل به دستگاه دیگر است. مدل های TLB4 و TLM8 دقیقاً برای همین کار ساخته شده اند. برای استفاده از این دستگاه ها نیازی به بسته نرم افزاری سفارشی نیست. آنها داده ها را در پروتکل های مختلف صنعتی محبوب تولید می کنند ، که به کاربر اجازه می دهد از PLC ها یا رایانه های شخصی موجود یا خارج از قفسه برای ادغام با شبکه قبلی خود استفاده کند.

پروتکل های ارتباطی

در زیر لیستی از گزینه های ارتباطی موجود است.

  1. DeviceNet
  2. CC-LINK
  3. Profibus DP
  4. Modbus/TCP
  5. TCP/IP اترنت با مرورگر وب اینترنتی در شبکه محلی و وب سراسر جهان قابل مشاهده است.
  6. IP اترنت
  7. Profinet IO
  8. 2 برابر پورت PROFINET IO
  9. 2 درگاه POWERLINK
  10. 2 درگاه SERCOS III

نتیجه گیری انتخاب یک فرستنده چند کاناله 

برای سهولت استفاده از شبکه های موجود، قیمت و پشتیبانی فنی عالی ، TLB4 و TLM8 تولید شده توسط Laumas و توزیع شده توسط Load Cell Systems یک انتخاب ساده و منطقی است.




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...