اینورتر iMaster




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

اینورتر آی مستر ساخت کره جنوبی است که دارای چهار مدل E1,C1,A1,U1 می باشد. مدل imaster U1 از نظر شکل ظاهری و نحوه پارامتردهی شبیه اینورترهای فوجی ژاپن هستند.

رنج توانی imaster U1

این اینورتر ها در دو نوع تکفاز و سه فاز تولید شده اند :

  1. نوع تکفاز از 0.4 کیلو وات تا 3.7 کیلو وات  
  2. سه فاز دارای رنج توانی از 0.4 کیلو وات تا 4 کیلو وات 

ویژگی های کنترل دور imaster

  1. این درایو از قدرت، عملکرد عالی و طراحی خوب در شکل ظاهری بهره می برد. اینورتر های imaster U1 امکان اندازه گیری پارامتر های موتور به صورت اتوماتیک و تا 150% افزایش گشتاور در سرعت های پایین را دارند.
  2. اینورتر imaster U1 دارای ورودی خروجی آنالوگ و دیجیتال که نوع آنالوگ آن هم ولتاژی و هم جریانی بوده؛ دارای چاپر داخلی در تمام رنج ها هست و در صورت لزوم باید به طور مستقیم مقاومت ترمز به درایو متصل شود.
  3. درایو imaster U1 قابلیت تولید فرکانس در خروجی از 0.1 هرتز تا 400 هرتز را دارد و می توان سیگنال ورودی را به صورت NPN یا PNP انتخاب کرد.
  4. قابلیت کنترل دو موتور و تنظیم پارامتر های مربوطه را دارند. imaster U1 دارای PID کنترلر پیشرفته و پشتیبانی از بستر شبکه RS485 (Modbus RTU) می باشد.
  5. IGBT مورد استفاده در این اینورتر ها از نوع میتسوبیشی ژاپن بوده که کیفیت و طول عمر بالایی دارند. imaster U1 دارای ولوم تنظیم فرکانس بر روی کیپد است که امکان تنظیم راحت فرکانس را به اپراتور می دهد.

این درایوها در صنایعی همچون صنایع نساجی ، صنایع نساجی ، نوار نقاله ، صنایع غذایی و ... به کار برده می شوند. 

مستر

اینورتر imaster A1

مدل imaster A1 دارای دو مدل سه فاز می باشد.:

  1. تک فاز با ولتاژ 200 ولت تا 230 ولت و رنج توانی 5.5 کیلو وات تا 90 کیلو وات 
  2. سه فاز با ولتاژ 380 ولت تا 480 ولت در رنج توانی 5.5 کیلو ولت تا 132 کیلو ولت 

که در حال حاضر در ایران ولتاژ 380 تا 480 ولت آن موجود می باشد و ولتاژ 200 تا 230 ولت به صورت سفارشی قابل خرید است.

کاربرد های imaster A1

از این اینورتر برای کاربرد های سنگین و فوق سنگین که نیاز به گشتاور بالایی دارند مانند جرثقیل، میکسر، اکسترودر، تاور کرین و ... بهره برد. کیپد اینورتر های imaster A1 را می توان جدا کرد و با فاصله از اینورتر توسط کابل ارتباطی نصب کرد. این اینورتر دارای مدهای کنترلی V/F و Sensor less vector control و Close Loop برای کنترل پروسه می باشد.

مشخصات فنی imaster A1

  1. یکی از قابلیت های خوب این درایو این است که در حالت ایستا میتواند پارامتر های موتور را به طور خودکار اندازه گیری کند.
  2. رنج فرکانس خروجی imaster A1 بین 0.1 هرتز تا 400 هرتز می باشد. سیگنال های ورودی دیجیتال را می توان به صورت npn یا pnp انتخاب کرد.
  3. امکان کنترل موتور دوم به همراه پارامتر های مربوطه را دارند. امکان پشتیبانی از بستر شبکه RS485 (Modbus RTU) را دارد. دارای چاپر داخلی در تمام رنج ها هست و در صورت لزوم باید به طور مستقیم مقاومت ترمز به درایو متصل شود.
  4. دارای صفحه نمایش گرافیکی LCD و نمایش 6 زبان مختلف و سه رنگ متفاوت را دارد.

مستر

اینورتر imaster E1

 مدل imaster E1 دارای سه دسته ی ولتاژی است:

  1. تک فاز با ولتاژ 200 ولت تا 230 ولت در رنج توانی 0.4 کیلو ولت تا 2.2 کیلو ولت
  2. سه فاز با ولتاژ 200 ولت تا 230 ولت در رنج توانی 0.4 کیلو ولت تا 22 کیلو ولت
  3. سه فاز با ولتاژ 380 ولت تا 480 ولت در رنج توانی 0.4 کیلو ولت تا 380 کیلو ولت

کاربردهای کنترل دور موتور imaster E1

  • imaster E1 برای تمامی کاربرد های سبک، سنگین و نیمه سنگین کار می توان به کار برود. دارای مد کنترلی V/F و Sensor less vector control می باشد.
  • قابلیت جدا کردن کیپد و انتقال به فاصله دورتر با استفاده از کابل ارتباطی. دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و PID کنترلر میباشد. می توان پارامتر های الکتروموتور را به صورت خودکار در حالت ایستا اندازه گیری نمود.
  • دامنه تغییرات فرکانس خروجی در imaster E1 از 0.1 هرتز تا 400 هرتز می باشد. سیگنال کنترلی ورودی به صورت npn و pnp می باشد.
  • این درایو توانایی کنترل موتور دوم و تنظیم پارامترهای مربوطه را دارند.  imaster E1 از پروتکل های ارتباطی Profibus, DeviceNET, Modbus, ENCODER پشتیبانی می کند.

مستر

درایو imaster C1

imaster C1 در دو دسته ولتاژی طراحی شده اند:

  1. سه فاز 200 تا 230 ولت در رنج توانی 5.5 کیلو ولت تا 15 کیلو ولت
  2. سه فاز 380 تا 480 ولت در رنج توانی 5.5 کیلو ولت تا 22 کیلو ولت

در حال حاضر در ایران فقط سری سه فاز 380 تا 480 ولت موجود است. این درایو ها نیز توانایی اعمال گشتاور بالا در سرعت پایین را داشته و قابلیت کنترل به دو روش V/F و Sensorles Vector Control را دارد.

مشخصات و کاربردهای imaster C1

  • Imaster C1 امکان جدا کردن کیپد و نصب آن در فاصله ی دورتر با استفاده از کابل ارتباطی را دارد. این اینورتر دارای ورودی آنالوگ ولتاژی و جریانی و دارای PID کنترل پیشرفته می باشد.
  • Imaster C1 از فیلتر داخلی EMC به صورت Option برخوردار است. در این اینورتر ها برای صرفه جویی در مصرف انرژی از الگوریتم بهینه سازی تلفات الکتروموتور استفاده شده و برای استفاده در آسانسور ها و بالابر ها از کنترل ترمز خارجی بهره برده است.
  • فرکانس خروجی بین 0.1 هرتز تا 400 هرتز دامنه تغییرات دارد.
  • Imaster C1 را می شود کنارهم و بدون فاصله نصبشان کرد. پروتکل های ارتباطی Ethernet و Profinet و ProfibusDP و DeviceNet در این اینورتر پشتیبانی می شوند.
  • در کنار عملکرد خوبی که Imaster C1 دارد قیمت رقابتی آن باعث شده در ایران بسیار پر طرفدار باشد.

مستر

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...