پمپ ایرانی آبارا

  • پمپ خانگی ابارا PRA
  • پمپ دو پروانه ابارا CD
  • پمپ تک پروانه ابارا CM



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت آبارا تولید کننده انواع پمپ آبارا ABR در سال 1373 توسط کمپانی آبارا ژاپن در ایران تاسیس شد. به طور کلی می توان گفت هدف اصلی از تاسیس شرکت تولیدکننده انواع پمپ آبارا ABR ارائه محصولات و خدمات مربوط به صنایع آب، فاضلاب، تجهیزات دوار و تاسیسات مورد نیاز صنایع مختلف در سراسر کشور و کشورهای همسایه می باشد. در طول سال های اخیر شرکت تولیدکننده انواع پمپ آبارا ABR بیش از هزار مدل از محصولات خود را با این برند تولید کرده است و از این طریق در تولید گستره وسیعی از محصولات پمپی در داخل کشور گامی موثر برداشته است. برای اطلاع از مشخصات فنی و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

پمپ شرکت آبارا ایرانی

شرکت آبارا ABR

شرکت تولیدکننده پمپ آبارا ABR تا به امروز انواع پمپ، بوستر پمپ و خدمات مربوط به آن را در سطح وسیع تولید و تامین نموده است و در حال حاضر خدمات مشاوره فنی را در زمینه انتخاب پمپ ها و سیستم های پمپاژ توسط متخصصین خود ارائه می دهد. این شرکت همچنین برای پرسنل شرکت ها، سازمان ها و تمامی علاقه مندان با ارائه مدرک بین المللی دوره های آموزشی تخصصی رایگان برگزار می کند. از دیگر خدمات مهم این شرکت می توان به طراحی و ساخت پمپ های تخصصی برای پروژه های مختلف، هجده ماه گارانتی انواع محصولات، تامین قطعات یدکی به مدت ده سال و خدمات پس از فروش در راستای ارائه خدمات و راهکارهای بهینه و پاسخ دهی به طیف وسیعی از خواسته های مشتریان محصولات آبارا اشاره کرد. این شرکت از سال 1395 به طور رسمی محصولات خود را در شرکت صنایع پمپ آبارا ارائه نموده است.

انواع پمپ ایرانی آبارا ABR

به منظور آشنایی با انواع پمپ آبارا ABR می توان گفت که محصولات این شرکت به چندین دسته طبقه بندی می شوند که شامل پمپ آبارا خانگی، پمپ آبارا صنعتی، شناور، لجنکش و کفکش هستند. در گروه های مختلف پمپ ایرانی آبارا ABR  که در داخل سایت نیز قرار گرفته اند اطلاعات کلی شامل کاتالوگ پمپ آبارا ABR، مشخصات پمپ، منحنی کارکرد و دیگر اطلاعات داخل سایت کالاصنعتی در صفحات مختلف قرار داده شده اند تا در صورت نیاز به راحتی بتوان پمپ مورد نظر خود را انتخاب نمود.

پمپ آب خانگی آبارا

پمپ آب خانگی آبارا در سری های مختلف CMC,CDA, PRA, CMA, AGA, CMR تولید شده اند. هدف از تولید پمپ آب خانگی آبارا ایجاد و افزایش فشار آب در مصارف خانگی می باشد.

پمپ لجنکش و کفکش آبارا

پمپ لجنکش و کفکش آبارا اغلب در سری های BEST, DAR,DEMINY, DL,DM,DMLV, DRD,DRS, DUMBER, DVS, DW, EBAMIX, OPTIMA, RIGHT تولید و عرضه شده است. این پمپ ها معمولا به عنوان پمپ های لجن کش در استخرهای پرورش ماهی و میگو، نیروگاه ها، لایروبی استخرها؛ منابع ساختمانی و انتقال فاضلاب صنعتی، انتقال سیالات با آلودگی بالا مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ شناور آبارا

پمپ شناور آبارا نیز در سری های 4BHS, 4WN, 6BHE, 8BHE, IDROGO, SB3, SF6, WINNER, EBS تولید و روانه بازار شده است. مهمترین کاربردهای این نوع پمپ ایرانی آبارا ABR انتقال آب بدون هیچ گونه آلودگی از چاه ها و مخازن عمیق و نیمه عمیق می باشد.

پمپ صنعتی ایرانی آبارا

پمپ طبقاتی آبارا

پمپ طبقاتی آبارا در انواع مدل ها و سری های EVM, EVMSG, COMPACT, CVM, MATIRX, MULTIGO تولید و روانه بازار شده است. پمپ طبقاتی آبارا اغلب برای آبیاری و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و از مهمترین ویژگی های این نوع از پمپ های ایرانی آبارا می توان به داشتن فشار کاری نسبتا بالا با حجم پایین اشاره کرد. وجود طبقات در این پمپ ابارا باعث ایجاد این ویژگی در این محصولات شده است و در مکان هایی که به فشار زیاد نیاز است مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ ها همچنین در مصارف صنعتی و خانگی برای سیستم ههای سرمایشی و گرمایشی، آب شیرین کن ها و سیستم های تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرند. از مهمترین مزایای این نوع از پمپ ها می توان به ساختار فشرده و جاگیری کم آن ها اشاره نمود.

پمپ سانتریفیوژ آبارا

این مدل از پمپ های ایرانی آبارا نیز در مدل ها و سری های مختلف MD, ENR, MMD, DWO, CDX تولید و وارد عرصه بازار شده اند. این نوع از پمپ ها اغلب در صنایع برای تقویت فشار موجود روی آب، تقویت سیستم های تهویه هوا، خنک کنندگی، گرمایشی  و سیستم آبیاری و شستشو مورد استفاده قرار می گیرند.

بوستر پمپ آبارا

یکی دیگر از محصولات پمپ آبارا ABR بوستر است که در سری GP3,GP2 دو پمپه و سه پمپه تولید و روانه بازار شده است. از مهمترین کاربردهای این نوع پمپ می توان به تنظیم فشار آب در مصارف خانگی و صنعتی اشاره کرد.

پمپ آتشنشانی آبارا

این مدل پمپ آبارا ABR در سری های FSPA,CNPA تولید و روانه بازار شده است و به منظور استفاده در پمپاژ آب در ماشین آلات آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند.

پمپ صنعتی و کشاورزی آبارا

پمپ صنعتی و کشاورزی آبارا در مدل های EGO,ELINE,ETHERMA,LPC,lPS,MR تولید شده است. مهمترین کاربردهای پمپ صنعتی و کشاورزی آبارا شامل موارد زیر هستند:

  • سیستم های تهویه هوا
  • مصارف صنعتی
  • سیستم های آبیاری
  • جابجایی آب گرم
  • افزایش فشار آب
  • پمپاژ آب
  • استخرها
  • تخلیه مخازن
  • سیستم های گرمایشی پکیج و ساختمان

انواع پمپ ایرانی آبارا

فروش پمپ آبارا ABR

شرکت ایران آبارا همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با رعایت اصول مشتری مداری و رعایت حقوق مشتری محصولات خود را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه دهد. شرکت تولیدکننده انواع پمپ آبارا ABR در طراحی انواع بوستر پمپ های آتشفشانی و دیگر بوستر پمپ ها کمک می کند. شما می توانید به منظور خرید اینترنتی پمپ آبارا و یا مشاوره برای طراحی با کارشناسان فروش کالا صنعتی تماس حاصل کنید.

قیمت پمپ آب ایرانی آبارا ABR

قیمت پمپ آبارا ABR دارای دامنه ای بین 1 تا حدود 6 میلیون تومان می باشد. که شما با توجه به نیاز خود می توانید یکی از انواع پمپ آب ایرانی آبارا ABR را خریداری نمایید. در صورت نیاز به یکی از انواع پمپ آبارا ABR می توانید آن را با قیمت کاملا مناسب از فروشگاه کالا صنعتی خریداری نمایید. تنها کافی است وارد سایت شده و پس از مقایسه قیمت ها با دیگر سایت های فروشگاهی عرضه کننده انواع مختلف پمپ کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...