پمپ ویلو WILO

  • پمپ سیرکولاتور ویلو
  • پمپ خانگی ویلو
  • پمپ افقی طبقاتی ویلو
  • پمپ عمودی ویلو
  • پمپ صنعتی ویلو



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

ویلو - Wilo چیست ؟

شرکت پمپ ویلو آلمان (Wilo Corporate | WILO)، به عنوان یکی از بزرگترین پیشگامان تولید کننده انواع پمپ برای کاربردهای سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع، سال‌های متمادی است که رهبری بازار را در دست دارد. علاوه بر پمپ‌های مذکور، شرکت ویلو آلمان در تولید پمپ‌های مناسب برای سیستم‌های آب و فاضلاب در جهان نقش پر رنگ و بسزایی دارد. شرکت ویلو آلمان، با حدود 150 سال سابقه، در سال ۱۸۷۲ تاسیس گردید. تاسیس شرکت ویلو آلمان در شهر دورتموند انجام گرفت و ابتدا اهداف اولیه شرکت متفاوت بود که در ادامه بررسی خواهد شد. در حال حاضر شرکت ویلو در 50 کشور حضور دارد. لازم به توضیح است ویلو سازنده بیش از 15 هزار نوع پمپ در 15 کارخانه است.

شرکت ویلو در 60 شرکت زیرمجموعه خود بیش از 7000 کارمند دارد. با این پتانسیل قابل توجه، ویلو توانست میزان فروش خود را در سال 2013 به بیش از میلیارد یورو برساند. این شرکت پیشگام با تمرکز بر تحقیق و توسعه (R & D) و داشتن ایده‌ها و اهداف بلند پروازانه، جایگاه تامین کنندگی خود را در بازار جهانی تثبیت کرده است. در ادامه به تاریخچه پمپ ویلو از ابتدا تا کنون پرداخته می‌شود. برای خرید پمپ ویلو و دریافت کاتالوگ محصولات ویلو می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی مشورت کنید. کالا صنعتی می‌تواند در اسرع وقت انواع پمپ خانگی ویلو، پمپ سیرکولاتور ویلو، پمپ صنعتی ویلو و پمپ‌های افقی و عمودی طبقاتی ویلو را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

پمپ ویلو

تاریخچه ویلو

شرکت ویلو (با نام شرکت برنج و مس اوپلندر در سال 1872 در آلمان، شهر دورتموند، تاسیس گردید. نام ویلو از نام پسر اوپلندر که ویلیام است، الهام گرفته شده است. شرکت پمپ ویلو نخستین بار شتاب‌دهنده سیرکولاتور را اختراع کرد (سال 1928). بعد از کاهش تلاطمات جنگ جهانی دوم، به ترتیب در سال‌های 1949 و 1950 نخستین پمپ شناور ویلو و موتور با تزریق روغن ویلو تولید شد. نخستین پمپ پیشرفته توسط ویلو با نام ویلو پرفکتا طراحی، ساخته و عرضه شد. 1984 سالی بود که ویلو بزرگترین شرکت پمپ‌سازی در کشور فرانسه را خرید (Pompes Salmson). اولین پمپ سیرکولاتور ویلو در سال 1988 طراحی و عرضه شد.

همچنین بوستر پمپ چند مرحله‌ای در سال 1995 عرضه شد. لازم به توضیح است در سال 1994 کارخانه ویلو در کشور کره افتتاح شد. سال‌ های 1995، 1997 و 2001 به ترتیب سال‌هایی بود که اولین میکسر شناور فاضلابی، پمپ با مواد کامپوزیتی و پمپ با کارآیی بالای رده انرژی A اختراع شد. در سال 2001 ویلو توانست موتور برای پمپ‌ های فاضلابی را عرضه و در اختیار مشتریان قرار داد. در ادامه توسعه شرکت، دو شرکت دیگر به نام‌ هایEMU Unterwasser  و Anlagenbau توسط ویلو خریداری شد. همچنین سال 2005 نیز شرکت هندی Mather and Platt توسط شرکت پمپ ویلو خریداری شد. شروع انقلاب در حیطه تهویه مطبوع با طراحی و عرضه سیستم پمپاژ غیر مرکزی توسط ویلو ایجاد شد.

سال 2011 برای ویلو دو اتفاق افتاد: 

  1. تاسیس بنیاد خیریه لودویگ اوپلندر
  2. تولید اولین پمپ با کارآیی بالا با موتور EC مجهز به کنترل الکترونیکی برای سه فرآیند سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع. از سال 2012 به بعد سرمایه گذاری در شرق آسیا و دوبی آغاز شد. 

اهداف، استراتژی‌ ها و ارزش‌ های شرکت ویلو

استراتژی‌های شرکت ویلو در سه بخش ساختمانی، مدیریت آب و صنایع تعریف شده است. عرضه پمپ‌ های کم مصرف، پر بازده و اقتصادی ساختمانی که در خانه، آپارتمان، ساختمان‌ اداری، صنعتی و بیمارستان کاربرد دارد به منظور سرمایش، گرمایش، تهویه مطبوع، دفع فاضلاب و آبرسانی در بخش استراتژی ساختمانی تعریف شده است. با توجه به بحران آب در سراسر جهان، ویلو توانسته راهکارهای حرفه‌ ای و هوشمندانه‌ ای ارائه دهد. تولید و طراحی پمپ‌ها و سیستم‌هایی با راندمان بالا در حیطه تامین و توزیع آب و همچنین دفع فاضلاب گوشه‌ ای از اهداف ویلو در مدیریت آب است. پمپ‌ های تولید شده در شرکت ویلو در صنایع مهمی مانند صنعت مس و آلومینیوم، معادن و همچنین نیروگاه‌ ها کاربرد دارد. این محصولات بسیار قابل اعتماد، منعطف و با بازدهی زیاد است. مشتری مدار، مسئولیت پذیری و پایدار بودن و نوآوری و صنعت محور بودن جزء ارزش‌های برند ویلو تعیین شده است. برای خرید پمپ ویلو و دریافت کاتالوگ محصولات ویلو می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی مشورت کنید. کالا صنعتی می‌تواند در اسرع وقت انواع پمپ خانگی ویلو، پمپ سیرکولاتور ویلو، پمپ صنعتی ویلو و پمپ‌های افقی و عمودی طبقاتی ویلو را تامین و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...