پمپ اسپیکو SPICO

  • کفکش اسپیکو
  • لجن کش اسپیکو



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت اسپیکو SPICO یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه طراحی، ساخت و تولید پمپ در ایران است. اسپیکو بیش از 30 سال سابقه داشته و دارای استانداردهای متعدد بین‌المللی مثل استاندارد اروپایی CE است. همچنین شرکت پمپ‌سازی اسپیکو دارای استاندارد مدیریت کیفیت ISO9001-2008 است. محصولات شرکت اسپیکو شامل انواع پمپ مثل پمپ‌های کفکش، لجنکش، شناور، پمپ هوادهی و... می‌باشد. همچنین علاوه بر پمپ در حوزه تولید تجهیزات جانبی مثل تابلوهای کنترل هوشمند که برای بوسترپمپ‌ها بکار می‌رود نیز فعالیت می‌کند. زمینه کاری اسپیکو محدود به تولیدات خود نمی‌شود بلکه این شرکت واردکننده و نمایندگی انحصاری چندین شرکت معتبر ایتالیایی، دانمارکی و چینی در حوزه پمپ‌های کشاورزی، صنعتی، تاسیساتی و لوازم جانبی آنها را نیز داراست.

پمپ اسپیکو

قیمت پمپ اسپیکو

پمپ اسپیکو شامل انواع پمپ مثل کفکش، لجنکش، شناور، اسپلش و... است. پمپ اسپیکو از لحاظ قیمتی به نسبت موارد مشابه خارجی مناسب‌تر است. بسیاری از مشتریان به دنبال خرید پمپ ایرانی با کیفیتی هستند که از قیمت خوبی برخوردار باشد؛ یکی از برندهای اصلی که به این مشتریان پیشنهاد می‌شود، اسپیکو است. برای دریافت بهترین قیمت پمپ اسپیکو همراه با شرایط گارانتی می‌توانید به صفحه پمپ اسپیکو در سایت کالاصنعتی مراجعه کرده یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انواع محصولات پمپ‌ اسپیکو

محصولات شرکت اسپیکو شامل انواع پمپ‌ها می‌شود. پمپ کفکش، پمپ لجنکش، پمپ شناور و پمپ اسپلش محصولات اصلی اسپیکو هستند. همچنین همانطور که قبلا بیان شد، اسپیکو محصولات وارداتی نیز دارد که شامل انواع پمپ خانگی، کشاورزی و تاسیساتی است. پمپ‌های وارداتی اسپیکو با کاربری‌های تقویت فشار ساختمان‌ها، کارواش، آبیاری زمین کشاورزی، تصفیه آب استخر، هوادهی استخرهای پرورش ماهی و... می‌باشند. در ادامه محصولات پمپ اسپیکو معرفی شده‌اند:

پمپ کفکش اسپیکو

پمپ‌های کفکش اسپیکو در چندین سری تولید می‌شوند. هر سری از کفکش‌های اسپیکو برای کاربردهای مختلف به منظور پمپاژ آب‌های صاف و آلوده بکار می‌روند. کفکش اسپیکو شامل سری‌های SP، SI، S می‌باشد.

  • کفکش اسپیکو سری S با قطر دهانه 2 و 3 اینچ دارای پروانه بسته بوده و برای پمپاژ آب‌های صاف و بدون آلودگی مناسب است.
  • کفکش اسپیکو مدل S-18-A پروانه نیمه باز چدنی داشته و توانایی پمپاژ آب‌های کثیف بدون مواد ساینده را دارد.
  • کفکش اسپیکو مدل S-23-AX مناسب استفاده در سیستم‌های تهویه مطبوع و ایرواشرها است.
  • کفکش اسپیکو سری SI در مدل SI-23 موجود است که برای انتقال آب‌های کثیف بدون مواد ساینده مناسب می‌باشد.
  • کفکش اسپیکو سری SP دارای قطر دهانه ¼ 1، 2 و 3 اینچ بوده و برای پمپاژ آب‌های صاف طراحی شده است.

انواع پمپ های کفکش اسپیکو

پمپ لجنکش اسپیکو

پمپ لجن‌کش برای انتقال سیالات حاوی ذرات جامد، الیافی و ساینده می‌تواند بکار می‌رود. انتقال فاضلاب‌های شهری و روستایی، زائدات و چربی‌های رستوران ها، جابجایی سیلاب‌ها، صنایع کاغذسازی، کودسازی، ساختمانی، کشاورزی و... بخشی از کاربردهای پمپ لجن‌کش هستند. پمپ‌های لجن‌کش اسپیکو در چندین سری تولید می‌شود و تنوع کاربری زیادی داشته و اکثر کاربردهای مربوط به لجن کش را می‌توانند پشتیبانی کنند. سری‌های پمپ لجن‌کش اسپیکو در زیر آورده شده‌اند:

  • لجنکش اسپیکو سری SI-25 دارای پروانه نیمه باز چدنی بوده و برای پمپاژ آب‌های حاوی مواد ساینده مناسب می‌باشد.
  • لجنکش اسپیکو سری SSI به عنوان پمپ همه‌کاره شناخته می‌شود و توانایی انتقال لجن فاضلابی با اسیدیته و ساییدگی بالا را دارد. این سری پمپ اسپیکو توانایی کارکرد به‌صورت خشک و مستغرق را دارد.
  • لجنکش اسپیکو سری I-15-GD دارای پروانه با تیغه‌های برنده بوده که برای انتقال سیالات حاوی مواد ریشه‌ای و الیافی بدون مواد ساینده بکار می‌رود.
  • لجنکش اسپیکو سری I-15 پروانه نیمه باز ورتکس داشته و مناسب برای انتقال سیالاتی حاوی مواد با زبری متوسط می‌باشد.
  • لجنکش اسپیکو سری p-12 دارای پروانه‌ای خاص جریان مخلوط بوده و برای انتقال سیالات حاوی مواد و لجن‌های ریز و له‌شده و ساینده می‌تواند بکار رود.
  • لجنکش اسپیکو سری C-10-AL پروانه گردابی چدنی داشته و برای شرایطی که حوادث غیرمطرقبه مثل سیلاب اتفاق می‌افتد و نیاز به جابجایی آب متجمع است بکار می‌رود. همچنین برای تخلیه فاضلاب در مرغداری‌ها و کارخانجات پارچه‌بافی گزینه مناسبی است.
  • لجنکش امدادی اسپیکو نیز برای مواقعی که حوادث غیرمطرقبه اتفاق می‌افتد مناسب بوده و قابلیت کارکرد در شرایط خشک و مستغرق را دارد. این پمپ‌ها راندمان بالایی داشته و میزان آبدهی آنها زیاد است.

انواع پمپ های لجنکش اسپیکو

پمپ شناور اسپیکو

پمپ شناور اسپیکو دیگر محصول این شرکت بوده که در دو مدل 2 و 3 اینچ تولید و روانه بازار شده است. پمپ شناور جز پمپ‌های طبقاتی است و هر چقدر تعداد مراحل پروانه بیشتری داشته باشد قابلیت هد پمپاژ آن افزایش می‌یابد. پمپ شناور اسپیکو 2 اینچی تا 7 مرحله پروانه و 3 اینچی تا 5 مرحله تولید می‌شود.

پمپ شناور اسپیکو

پمپ اسپلش اسپیکو

پمپ اسپلش از پمپ‌های خاص است که در استخرهای پرورش ماهی و آبزیان و همچنین تصفیه‌خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. پمپ اسپلش یا پمپ هوادهی به منظور افزایش اکسیژن محلول در آب استفاده می‌شود که این کار به‌طور مستقیم باعث افزایش سطح کیفی محصولات پروتئینی آبزی می‌شود. پمپ اسپلش اسپیکو از محصولات این شرکت بوده که در دو نوع تک‌فاز و سه فاز ساخته می‌شود.

پمپ اسپلش اسپیکو

خرید پمپ اسپیکو

مشتریانی که قصد خرید پمپ اسپیکو دارند، بهتر است به یک فروشگاه معتبر یا نمایندگی آن مراجعه کنند. کالاصنعتی به عنوان یکی بزرگترین فروشگاه‌های پمپ در ایران مفتخر است پمپ‌های اسپیکو را با گارانتی 6 ماهه و با قیمتی مناسب به مشتریان عزیز ارائه کند. اسپیکو با شعار "پدیده‌ای نو در تکنولوژی سیالات" توانسته انتقال و جابجایی محدوده وسیعی از سیالات را در کاربردهای مختلف با ارائه محصولات با کیفیت خود تسهیل ببخشد. با این که رقیب‌های زیادی برای شرکت اسپیکو در کشور وجود دارد اما با وجود تنوع زیاد محصولات پمپ اسپیکو و داشتن مزایای کیفیت، قیمت، گارانتی و خدمات پس از فروش، بسیاری از مشتریان ترغیب به خرید پمپ اسپیکو می‌شوند و بنابراین بازار بزرگی از پمپ در اختیار این برند ایرانی است.

کاتالوگ پمپ اسپیکو

برای دریافت اطلاعات کامل از تمام محصولات پمپ‌های اسپیکو از جمله خصوصات، مشخصات فنی، ابعاد، نمودار هد بر حسب آبدهی و کاربردهای آنها پیشنهاد می‌شود به کاتالوگ پمپ اسپیکو مراجعه کنید.

کاتالوگ پمپ اسپیکو

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...