رولبرینگ کف گرد

  • رولبرینگ کف گرد SKF

بلبرینگ و رولبرینگ های کف گرد دارای عناصر غلتانی هستند که در درجه اول بارهای محوری دستگاه‌های دوار را تحمل می‌کنند. رولبرینگ های استوانه‌ای، رولبرینگ های مخروطی، رولبرینگ های کروی و رولبرینگ های سوزنی رایج‌ترین رولبرینگ های مورد استفاده برای کاربردهای محوری هستند. قفس / نگهدارنده تقریباً همیشه برای حفظ بارگذاری و فاصله عناصر غلتان یکنواخت استفاده می‌شود.

انواع رولبرینگ های کف گرد

انواع رولبرینگ های کف گرد اغلب در طرح‌های زیر ارائه می‌شوند:

  1. رولبرینگ های استوانه‌ای کف گرد
  2. رولبرینگ های سوزنی کف گرد
  3. رولبرینگ های مخروطی کف گرد
  4. رولبرینگ های کروی کف گرد

رولبرینگ های استوانه‌ای کف گرد

رولبرینگ های استوانه‌ای کف گرد می‌توانند بارهای محوری را در یک جهت تحمل کنند. این رولبرینگ ها می‌توانند بارهای محوری سنگین و بارهای ضربه‌ای را تحمل کنند. این رولبرینگ ها در طرح‌ها یک ردیفه و دو ردیفه موجود هستند که رولبرینگ های تک ردیفه می‌توانند بارهای محوری را در یک جهت تحمل کنند و رولبرینگ های دو ردیفه بارهای محوری را در هر دو جهت تحمل می‌کنند.

ویژگی‌ها و مزایا رولبرینگ استوانه‌ای کف گرد

  • طراحی قابل تفکیک: واشر شفت، واشر محفظه، غلتک استوانه‌ای و مجموعه قفس را می‌توان به طور جداگانه نصب کرد.
  • عمر مفید بالای رولبرینگ: برای جلوگیری از پیک‌های تنش، انتهای غلتک اندکی رها می‌شود تا تماس خط بین مسیر غلتش و غلتک‌ها تغییر کند.

رولبرینگ استوانه ای کف گرد

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

رولبرینگ های سوزنی کف گرد

رولبرینگ های سوزنی کف گرد با یک قفس پایدار برای نگه داشتن و هدایت مطمئن تعداد زیادی از عناصر غلتان سوزنی پوشانده می‌شوند. رولبرینگ های سوزنی قابلیت اطمینان بالایی را برای طیف گسترده‌ای از کاربردها با اندازه‌های فشرده، ظرفیت بار بالا و محدوده سرعت بالا ارائه می‌دهند. رولبرینگ های سوزنی کف گرد از عناصر غلتان سوزنی استفاده می‌کنند، در حالی که دیگر رولبرینگ های کف گرد از عناصر غلتان استوانه‌ای استفاده می‌کنند.

ویژگی‌ها و مزایا رولبرینگ سوزنی کف گرد

  • طراحی قابل تفکیک: واشر شفت، واشر محفظه، غلتک استوانه‌ای و مجموعه قفس را می‌توان به طور جداگانه نصب کرد.
  • عمر مفید بالای رولبرینگ: برای جلوگیری از پیک‌های تنش، انتهای غلتک اندکی رها می‌شود تا تماس خط بین مسیر غلتش و غلتک‌ها تغییر کند.

رولبرینگ سوزنی کف گرد

رولبرینگ های مخروطی کف گرد

رولبرینگ های مخروطی کف گرد تک جهته از یک واشر شفت، واشر محفظه و یک قفسه همراه با عناصر غلتان مخروطی تشکیل شده است. این رولبرینگ ها می‌توانند بارهای بسیار بالا را از یک جهت جذب کنند در حالی که نباید در معرض بارهای شعاعی قرار بگیرند. رولبرینگ های مخروطی کف گرد به دلیل داشتن تعداد زیاد عناصر مخروطی، بسیار سفت و سخت هستند و به فضای محوری کمی نیاز دارند.

ویژگی‌ها و مزایا رولبرینگ مخروطی کف گرد

  1. طراحی قابل تفکیک: واشرهای شفت و محفظه و مجموعه‌های عناصر غلتکی و قفس رولبرینگ های کف گرد مخروطی با قفس را می‌توان به طور جداگانه نصب کرد.
  2. اصطکاک کم
  3. عمر طولانی
  4. قابلیت اطمینان بالا
  5. ظرفیت حمل بار بالا

رولبرینگ های مخروطی کف گرد

رولبرینگ های کروی کف گرد

رولبرینگ های کروی کف گرد دارای ساختاری جدا شدنی هستند و می‌توان اجزا این رولبرینگ ها را جداگانه نصب کرد و به همین علت مونتاژ و دمونتاژ این رولبرینگ ها آُسان است. این رولبرینگ ها خاصیت خود تنظیمی دارند و می‌توانند هم بار محوری بالا و هم بارشعاعی را در خود جای دهند. این رولبرینگ ها قادر به جبران ناهماهنگی و انحراف شفت هستند.

ویژگی‌ها و مزایا رولبرینگ کروی کف گرد

  1. ظرفیت حمل بار بالا
  2. انطباق با ناهماهنگی
  3. رولبرینگ های کف گرد کروی خود تظیم هستند و می‌توانند ناهماهنگی را در خود جای دهند.
  4. طراحی قابل تفکیک
  5. قابلیت سرعت بالا
  6. عمر طولانی
  7. اصطکاک کم

رولبرینگ های کروی کف گرد

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...