پمپ موتوژن




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت موتوژن یکی از مهمترین تولید کنندگان انواع الکتروموتور در ایران است که طرفداران بسیاری دارد. به پشتوانه تولید الکتروموتورهای با کیفیت، پمپ آب خانگی موتوژن نیز توسط این شرکت طراحی، تولید و روانه بازار شده است. از آنجایی که قسمت اصلی یک پمپ آب خانگی، الکتروموتور آن است و موتوژن نیز یکی از پیشگامان تولید موتور است، مطابق انتظار پمپ آب خانگی موتوژن نیز بسیار با کیفیت است. لازم به توضیح است موتوژن قبل از تولید پمپ آب خانگی، تجربه ارزشمندی در طراحی و تولید انواع پمپ آب صابون در حالت تک‌فاز و سه فاز داشته است که این نوع پمپ در دستگاه‌های تراش، ایرواشرها و ... استفاده می‌شود.

پمپ آب موتوژن

پمپ آب موتوژن

پمپ آب موتوژن در دو نوع بشقابی و جتی تولید می‌شود. پمپ آب بشقابی موتوژن، مانند سایر پمپ‌های آب بشقابی، دارای آبدهی بیشتر و پمپ آب جتی موتوژن نیز دارای فشار بیشتر است. بهره‌بردن از سیم پیچ مسی، بدنه الکتروموتور آلومینیومی، کلگی چدنی سبب شده است کیفیت پمپ آب موتوژن دو چندان شود.
در حال حاضر پمپ‌های آب موتوژن دارای دو مدل است و فقط در توان 1 اسب تولید می‌شود که شامل پمپ آب یک اسب موتوژن مدل CM100 و CAM100 می‌شود. در ادامه به معرفی این دو محصول پرتقاضا پرداخته خواهد شد.

پمپ آب بشقابی موتوژن مدل CM100

پمپ آب بشقابی موتوژن تکفاز 1 اسب با فریم الکتروموتور آلومینیومی مجهز به خازن دائم (CR) است، طراحی و ساخت این پمپ براساس با استاندارد IEC انجام شده است. پمپ آب بشقابی 1 اسب موتوژن تبریز دارای کلاس حفاظتی IP44 است. خنک‌کاری قسمت الکتروموتور پمپ آب بشقابی موتوژن توسط پروانه خنک‌کننده و پره‌های روتور (IC411) انجام می‌شود. براساس برق کشور ایران، فرکانس کار پمپ موتوژن 50 هرتز است و ولتاژ نامی آن 220 ولت است. لازم به ذکر است که به ترتیب راندمان، گشتاور نامی و جریان نامی این پمپ 74 درصد، 2.5 نیوتن متر، 4.7 آمپر است. به منظور آشنایی با مشخصات ابعادی الکتروپمپ آب بشقابی موتوژن تصویر بعد ارائه شده است.

ابعاد پمپ آب بشقابی موتوژن

پمپ آب بشقابی موتوژن دارای بیشینه هد حدود 32 متر و بیشینه دبی حدود 6 متر مکعب بر ساعت (معادل 100 لیتر بر دقیقه) است. پمپ آب CM100 موتوژن با توجه به هد و دبی خود می‌تواند گزینه مناسبی برای ساختمان‌های 1 تا سه طبقه تک واحدی باشد. پمپ آب CM100 موتوژن نسبت به نوع جتی آن دارای صدای کمتر، استهلاک و فشار کمتر و البته آبدهی بیشتر است. علاوه بر مصرف خانگی، پمپ آب یک اسب بشقابی موتوژن می‌تواند برای انتقال آب جهت آبیاری کشاورزی در مقیاس کوچک نیز استفاده شود. پمپ آب بشقابی تکفاز موتوژن دارای ورودی و خروجی سایز 1 اینچ رزوه‌ای است که براساس لوله‌های استاندارد ساختمانی طراحی شده است. لازم به یادآوری است به منظور کاهش فشار به پمپ و دریافت هد و دبی مورد نظر، لازم است در ورودی و به خصوص در خروجی از تبدیل و تغییر سایز استفاده نشود. پمپ آب بشقابی تک پروانه CM100 قیمت مناسب‌تری نسبت به پمپ آب بشقابی دو پروانه دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر از نمایندگی موتوژن با ما در تماس باشید.

پمپ آب بشقابی موتوژن مدل cm100

پمپ آب جتی موتوژن مدل CAM100

پمپ آب جتی موتوژن نیز در حالت تکفاز تولید می‌شود که الکتروموتور آن دارای جنس فریم آلومینیومی مجهز به خازن دائم  (CR) است. استاندارد IEC در طراحی و ساخت پمپ آب جتی خودمکش موتوژن لحاظ شده است. لازم به توضیح است کلاس حفاظتی پمپ آب جتی 1 اسب موتوژن تبریز دارای IP44 است. فرآیند مدیریت حرارتی الکتروموتور پمپ آب جتی موتوژن تبریز توسط پروانه خنک‌کننده متصل به روتور (IC411) انجام می‌شود. مطابق با برق ایران، فرکانس کار پمپ جتی موتوژن موتوژن 50 هرتز است و ولتاژ نامی آن  V220 است. به ترتیب بازده، گشتاور نامی، و جریان نامی این پمپ 74 درصد، 2.5 نیوتن متر، 4.7 آمپر است. مشخصات ابعادی پمپ آب جتی موتوژن در تصویر بعد ارائه شده است.

ابعاد پمپ آب جتی موتوژن 1 اسب

پمپ آب جتی موتوژن تبریز می‌تواند بیشینه هد حدود 42 متر و دبی 3.5 متر مکعب بر ساعت را تامین کند. این ویژگی سبب شده است این پمپ برای ساختمان‌های 4 طبقه تک واحدی مناسب باشد. پمپ آب جتی موتوژن CAM100  دارای فشار بیشتر و صدای بیشتر نسبت به بشقابی است. با توجه به مکانیزم استفاده از دیفیوزر، مکش این پمپ می‌تواند تا 8 متر باشد. بنابراین این پمپ می‌تواند برای چاه‌های کم عمق تا 8 متر نیز استفاده شود. پمپ آب جتی موتوژن تکفاز دارای دهانه ورودی و خروجی با سایز یک اینچ از نوع رزوه‌ای است و براساس استانداردهای ساختمانی طراحی شده است. جهت عدم کاهش فشار و دبی و واردنشدن فشار به خود پمپ بهتر است در ورودی و به خصوص در خروجی از تبدیل و تغییر سایز استفاده نشود.

پمپ آب جتی موتوژن مدل cam100

نکات نصب و نگه‌داری پمپ آب موتوژن

  • قبل از ورود سیال به پمپ یک صافی یا هوزینگ نصب شود تا ذرات جامد موجود وارد آن نشود که به پمپ آسیبی نرسد.
  • در فصل زمستان پمپ به طوری عایق بندی شود که سیال موجود در آن یخ نزند که موجب ترکیدگی پوسته شود.
  • در فصل تابستان پمپ در محلی قرار داشته باشد که دمای محیط بیشتر از 40 درجه نشود که این عامل موجب آسیب جدی به موتور می‌شود.
  • به دلیل وجود نوسانات برق، برای پمپ آب موتوژن محافظ برق استفاده شود.
  • هر شش ماه یک‌بار بازدید انجام شود تا ایرادات احتمالی آن رفع شود.
  • پمپ روی یک پایه دارای لرزه گیر مستحکم نصب شود تا از لرزش‌ها احتمالی مصون باشد.
  • بهتر است برای قطع و وصل پمپ به جای ست کنترل از منبع انبساط و کلید اتومات استفاده شود.

کاربردهای پمپ آب موتوژن

  1. پمپ آب جتی موتوژن CAM100
  2. پمپ آب بشقابی موتوژن CM100
  3. افزایش فشار آب ساختمان‌های 3 و 4 طبقه
  4. افزایش فشار آب در ساختمان‌های مسکونی 1 و 2 واحدی
  5. پمپاژ آب برای مه پاش و آبیاری تحت فشار
  6. مصارف صنعتی و نیمه صنعتی عمومی
  7. کاربرد در سیستم تصفیه آب صنعتی و خانگی
  8. پمپاژ و انتقال آب در مقیاس‌های کوچک
  9. انتقال و پمپاژ از استخرها و چاه‌های کم عمق
  10. پمپاژ آب در کاربردهای آزمایشگاهی
کاربرد پمپ آب جتی موتوژن CAM100 کاربرد پمپ آب بشقابی موتوژن CM100
افزایش فشار آب ساختمان‌های 3 و 4 طبقه افزایش فشار آب در ساختمان‌های مسکونی 1 و 2 واحدی
پمپاژ آب برای مه پاش و آبیاری تحت فشار مصارف صنعتی و نیمه صنعتی عمومی
کاربرد در سیستم تصفیه آب صنعتی و خانگی پمپاژ و انتقال آب در مقیاس‌های کوچک
انتقال و پمپاژ از استخرها و چاه‌های کم عمق پمپاژ آب در کاربردهای آزمایشگاهی
پمپ آب جتی موتوژن پمپ آب بشقابی موتوژن

قیمت پمپ آب موتوژن تبریز

پمپ آب از پمپ‌های پراستفاده است چراکه امروزه بسیاری از ساختمان‌های مسکونی و خانگی برای افزایش فشار و آبرسانی به واحدهای خود نیاز به یک پمپ دارند. در میان برندهای پرتعداد سازنده پمپ‌های آب خانگی، برند موتوژن تبریز با سابقه‌ای طولانی دیده می‌شود. علی رغم اینکه پمپ آب موتوژن در حال حاضر در دو مدل 1 اسب بشقابی و جتی محدود است اما همین دو مدل پمپ آب یک اسب نیز برای برخی از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معمولا مشتریانی که به دنبال خرید یک پمپ ایرانی هستند، پمپ آب موتوژن یکی از پیشنهادات ما به آنهاست. به دلیل سابقه طولانی موتوژن در طراحی الکتروموتور و استفاده از این تجهیز در الکتروپمپ آب، می‌توان گفت کیفیت پمپ آب موتوژن نیز در سطح خوبی قرار داشته و در کنار قیمت مناسب آن، بسیاری از مشتریان راغب به خرید این محصول ایرانی شده‌اند.

قیمت پمپ آب دو اسب موتوژن

پمپ آب دو اسب دارای قدرت پمپاژ بیشتری است و در ساختمان‌های مرتفع‌تر و کاربردهای کشاورزی و باغی نیز بکار می‌‌رود. همانطور که در قسمت قبل بیان شد، شرکت موتوژن پمپ‌های آب خود را صرفا در دو نوع بشقابی و جتی و در توان 1 اسب تولید می‌کند. برخی از مشتریان به دلیل عدم آگاهی از محصولات موتوژن به دنبال دریافت قیمت پمپ آب دو اسب موتوژن هستند که در این مواقع ما پمپ آب دو اسب شرکت الکتروژن را پیشنهاد می‌کنیم. برند الکتروژن نیز یک شرکتی هم رده با موتوژن است. پمپ الکتروژن دارای تنوع محصولات پمپ آب بیشتر بوده و در توان‌های 1 اسب تا 3 اسب موجود است.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...