هواکش سردخانه ای

هواکش های سرد خانه ای جزو دسته هواکش های آکسیال یا محوری قرار می‌گیرند که همه در صفحه خرید هواکش صنعتی میباشد. هواکش های سرد خانه ای با برق های تک فاز و سه فاز (با توجه به مدل هواکش) کار می‌کنند.  این هواکش ها مکش هوا را از یک جهت انجام می‌دهد و از سوی دیگر دمیدن را انجام می‌دهد.  هواکش سرد خانه ای معمولاً برای فضاهای کوچک استفاده نمی‌شوند و از آن ها در فضاهای بزرگ مانند سوله های بزرگ، کارخانه ها و ... استفاده می‌شود.

موتور هواکش های سرد خانه ای، از نوع روتور بیرونی می‌باشد و دارای ویژگی هایی مانند راندمان بالا، ساختار فشرده و نصب آسان می‌باشد. موتور این هواکش ها قدرت و توان بالایی دارد و به همین دلیل دارای دور موتوری بالاتری نیز هست. این باعث می‌شود تا فن های سرد خانه ای با سرعت بالاتری پروانه ها را دوران دهد. در محیط های با مساحت بالا، به دلیل قدرت موتور فن های سرد خانه ای، از این هواکش ها استفاده می‌شوند و کمتر از هواکش های معمولی استفاده می‌شود.

هواکش

از دیگر مشخصه های مهم و قابل اهمیت این فن های اکسیال، داشتن سیستم محافظ حرارتی می‌باشد. سیستم محافظ حرارتی باعث می‌شود دمای موتور هواکش سرد خانه ای بیش از حد بالا نرود و از سوختن آن جلوگیری می‌کند.

دمای موتور فن های سردخانه ای نباید بالاتر از 110 درجه سانتی گراد برود و بهترین بازه دمایی برای این هواکش ها بین -30 تا +60 درجه سانتی گراد می‌باشد.

هواکش سردخانه ای

فن های سرد خانه ای دارای مزایای دیگری نیز هستند. یکی دیگر از این مزایا این است که این فن های اکسیال دارای پروانه نازک و منحنی هستند. پروانه نازک و منحنی باعث می‌شود تا هواکش های سردخانه ای صدای کمی تولید کنند. دیگر مزیت بارز این هواکش ها این است که این فن ها هوای داخل را به بهترین شکل به گردش درمی‌آورند و بسیار کم مصرف نیز هستند. 

به طور کلی این هواکش ها در فضاهای بزرگ صنعتی، کاربردهای تأسیساتی، کندانسورها و اواپراتورها به کار گرفته می‌شوند.

برندهای فن های سردخانه ای

در ایران شرکت ها با برندهای متفاوتی هستند که هواکش های سردخانه ای را تولید می‌کنند. شرکت های زیلابگ و دمنده دو شرکت بزرگ و پیشرو در این زمینه هستند.

برند زیلابگ

برند زیلابگ در سال 1343 تحت نظر گروه تولیدی کرمانی تأسیس شد. این شرکت در سال 1388 به شرکت فناوران تهویه پیام (ftp) تغییر نام داد. شرکت گسترش فناوران تهویه در زمینه طراحی و ساخت انواع سیستم های تهویه و انواع هواکش ها همواره یکی از بهترین برندهای هواکش و فن در ایران بوده است. این شرکت محصولات خود را با عنوان برند زیلابگ طراحی و عرضه می‌کند. هواکش های سردخانه ای زیلابگ جزو بهترین هواکش های موجود است که شما می‌توانید با تماس با کارشناسان فروش کالا صنعتی سفارش خود را ثبت کنید.

فن آوران تهویه پیام

برند دمنده

شرکت دمنده در سال 1346 تأسیس شد. در تمامی این سال ها برند تمامی هر روز در حال پیشرفت بوده است و در حال حاضر بیش از 200 مدل فن تولید می‌کند. برند دمنده نیز در تمامی این سال ها جزو بهترین برندهای تولید کننده انواع پمپ های خانگی و صنعتی بوده است. فن های سردخانه ای دمنده یکی از پرفروش ترین محصولات این برند است که برای سفارش آن می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت اینترنتی کالا صنعتی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

برند دمنده




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...