• 1683
  • 2785 مرتبه
بهترین برند پمپ استخری

بهترین برند پمپ استخری

یک شنبه 18 تیر 1402

یکی از پمپ هایی که هم در فصول گرم سال و هم فصول سرد سال استفاده می شود، پمپ استخری است. همانطور که از نام پمپ استخر مشخص است، این پمپ در انواع استخرها مثل استخر عمومی، جکوزی، استخر منازل و ویلاهای شخصی، پارک های آبی و ... به منظور سیرکوله کردن و تصفیه آب مورد استفاده قرار می گیرد. هدف از بکار بردن پمپ استخری به گردش در آوردن آب و جلوگیری از راکدشدن آب و لجن بستن کف استخر است. همچنین برای استفاده بهینه تر از حجم آب زیاد داخل استخرها و جلوگیری از هدررفت آب لازم است تا با انواع برندهای مختلف پمپ استخر بازار آشنایی پیدا کرد. پمپ های استخری از جمله انواع پمپ است که دارای دو نوع با فیلتر و بدون فیلتر هستند و قبل از خرید، اطلاع از برندهای مختلف آنها می تواند به مشتری کمک زیادی کند. در این مقاله کالاصنعتی به معرفی بهترین برند پمپ استخری پرداخته خواهد شد، به گونه ای که با خواندن این مقاله می توانید بهترین پمپ مناسب برای استخر خود را انتخاب کنید، پس با ما همراه باشید.

انواع پمپ استخر

 

بهترین برند پمپ استخری

  1. پمپ استخری برند لئو
  2. پمپ استخری برند پنتاکس
  3. پمپ استخری برند آکوا استرانگ
  4. پمپ استخری برند نوید موتور
  5. پمپ استخری برند سیستما

برای خرید پمپ مناسب برای تخلیه استخر می‌توانید از طریق سایت خرید آنلاین انجام دهید یا از طریق شماره تماس و شبکه‌های اجتماعی با کارشناسان کالاصنعتی در ارتباط باشید. در ادامه انواع برندهای پمپ استخری خوب که از بهترین و با کیفیت ترین آنها هستند ارائه خواهند شد، در فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی می توانید بهترین پمپ استخری را تهیه کنید.

پمپ استخر لئو سری XKP 

یکی از برندهای معتبر و پرفروش، پمپ‌های سری XKP لئو است. قطعات این پمپ شامل دریچه پرکن، بدنه پمپ، پوشش ضد آب پمپ، دیفیوزر، بلبرینگ، روتور، پایه، استاتور، پوشش فن، کاور انتهایی پمپ، هوزینگ موتور، کلاهک، ترمینال باکس و ... است. به منظور انتخاب مدل دقیق می‌‌توانید به نمودار همپوشانی پمپ‌ استخر لئو مراجعه کنید.

مشخصات پمپ استخر لئو سری XKP

  1. بدنه پمپ از جنس پلاستیک مهندسی
  2. شافت پمپ از جنس استیل 304
  3. بیشینه دمای سیال: 35 درجه سانتی گراد
  4. بیشترین مکش 3.5 متر
  5. کلاس عایق بندی موتور: F
  6. کلاس حفاظتی: IPX5

اجزای پمپ استخری xkp

نمودار آبدهی-هد پمپ لئو سری XKP

نمودار آبدهی و هد پمپ لئو مدل xkp

در بین مدل‌های مختلف ذکر شده پمپ آب استخری لئو، مواردی که در شکل بعد نشان داده شده است بیشترین فروش را داشته است.

انواع مدل های پمپ استخری xkp

پمپ استخری پنتاکس ایرانی PENTAX IR سری WINNER

یکی دیگر از برندهای پرفروش و با قیمت بسیار مناسب که در عین حال دسترسی خوبی دارد، پمپ‌های سری WINNER پنتاکس ایرانی مربوط به شرکت دیزل ساز است. به جرات می توان گفت پمپ استخری پنتاکس ایرانی از لحاظ کیفیت هم رده با مدل ایتالیایی آن است با این تفاوت که قیمت آن مناسب تر است. تیپ‌های مختلف پمپ پنتاکس ایرانی سری WINNER در زیر ذکر شده است.

  1. WINNER100M (IR)
  2. WINNER150M (IR)
  3. WINNER200M (IR)
  4. WINNER300M (IR)

پمپ آب استخری پنتاکس ایتالیایی PENTAX سری POOL

پمپ پنتاکس یک برند ایتالیایی است که این شرکت از جمله شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی و تولید پمپ‌های استخری است. این شرکت پمپ‌های استخری خود را با عنوان سری POOL معرفی کرده است. در ادامه برخی از مدل‌های پمپ‌ آب برای استخر پنتاکس ایتالیا ذکر شده است. 

  • EASY POOL1 25M
  • EASY POOL1 33M
  • EASY POOL1 50M
  • EASY POOL1 75M
  • EASY POOL1 100M
  • POOL1 25M, 25T
  • POOL1 33M, 33T
  • POOL1 50M, 50T
  • POOL1 75M, 75T
  • POOL1 100M, 100T
  • POOL1 150M, 150T

پمپ استخری آکوا استرانگ ایتالیایی سری EKP

پمپ آکوا استرانگ یک برند ایتالیایی نیز در کنار پمپ آب استخری لئو و پمپ استخری پنتاکس در بازار ایران جایگاه خود را پیدا کرده است. این پمپ یکی از بهترین پمپ های استخری بوده که از کیفیت بالایی برخوردار است و هم رده دیگر برندها و قیمت مناسب‌تر، نظر مشتریان را جلب کرده است. در ادامه جدول انواع پمپ برای استخر آب آکوا استرانگ نشان داده شده است. بدنه پمپ استخری از پلاستیک مهندسی است، شافت استیل 304، کارکرد با صدای کم، تحمل بیشینه دما 35 درجه سانتی گراد، کلاس حفاطتی F و IPX5 از دیگر ویژگی‌های پمپ آب استخری آکوا استرانگ است.

پمپ استخری آکوااسترانگ

پمپ آب استخری سیلند ایتالیا SEALAND

برند ایتالیایی سیلند ایتالیا پمپ‌های استخری خود را در سری SWIMMY روانه بازار کرده است. نوع اتصال پمپ سیلند ایتالیا از نوع رزوه ای است، دور موتور 2900 را دارا می‌باشد، به صورت تکفاز عمل میکند و تا 90 درجه را می‌تواند تحمل کند. بنابراین بسیار برای جکوزی مناسب است. در جدول بعد مشخصات فنی پمپ آب برای استخری سیلند ایتالیا گزارش شده است. 

پمپ استخری سیلند

پمپ آب استخری نوید موتور

شرکت نوید موتور یکی از بزرگترین سازنده های ایرانی پمپ استخری بوده که پمپ فیلتردار استخری با کیفیت بالایی را روانه بازار می کند. پمپ استخری نوید موتور به دلیل اینکه در ایران تولید می شود از لحاظ دسترسی راحت به قطعات یدکی دارای مزیت بالاتری نسبت به موارد مشابه خارجی دارد. برای خرید پمپ فیلتردار استخری نوید موتور با عنوان NM-STP می توانید به صفحه مربوطه از کالاصنعتی مراجعه کرده و در صورت هرگونه سوال و راهنمایی درباره پمپ استخری نوید موتور با کارشناسان پمپ تماس بگیرید.

پمپ آب استخری نوید موتور

پمپ استخری سیستما

شرکت سیستما دیگر سازنده ایتالیایی پمپ استخری است که پمپ های با کیفیتی از بهترین متریال تولید می کند. پمپ استخری سیستما سری TSW از نوع خودمکش است و جنس پروانه و پوسته آن به ترتیب نوریل و پلی پروپیلن است. پمپ استخری 0.5 اسب سیستما TSW 500 را می توانید با گارانتی 18 ماهه از کالاصنعتی خریداری کنید.

پمپ سیستما

جمع بندی: وظیفه مهم پمپ های استخری در تصفیه کردن و به گردش در آوردن حجم وسیعی آب جهت جلوگیری از راکدماندن آب و مشکلاتی که در پی دارد مثل لجن گرفتن دیواره ها و کف استخر، اصلا پوشیده نیست. به همان میزانی که انتخاب پمپ استخری از لحاظ میزان توانایی جابجاکردن آب در زمان مهم است، انتخاب بهترین برند پمپ استخر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. برندهای مختلفی در دنیا به تولید پمپ استخری پرداخته اند که هر کدام دارای ویژگی ها و کیفیت های مختلفی هستند. در این مقاله کالاصنعتی بهترین پمپ های مناسب برای استخر ارائه شدند و برندهای ایرانی و خارجی بهترین پمپ استخر نام برده شد و ویژگی های هر کدام توضیح داده شد. فروشگاه اینترنتی کالاصنعتی ارائه کننده انواع بهترین پمپ مناسب برای تخلیه استخر بوده و آماده است تا در مورد پمپ های استخری هر گونه سوال و راهنمایی را به مشتریان عزیزی که قصد خریداری آن را دارند بصورت رایگان مشاوره دهد.

نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.