بلبرینگ DKFL

  • بلبرینگ کف گرد dkfl



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

در ایران استفاده از بیرینگ (بلبرینگ و رولبرینگ)‌ های تولید شده توسط کارخانه‌های جهانی مانند آلمان، تاریخچه‌ی 50 ساله دارد. زیرا از دیرباز مهندسین و مصرف‌کنندگان حوزه‌های عام و سنگین، به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و البته با قیمت مناسب هستند. از میان برندهای معتبر اروپایی، که در کنار کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی هم دارند نام برند DKFL میدرخشد. اگر از علاقه‌مندان به محصولات این شرکت معتبر و قدیمی و همچنین بلبرینگ آلمانی هستید، در این مطلب قصد داریم از تاریخچه تا انواع بلبرینگ این برند معروف آلمانی صحبت کنیم.

برند DKFL

برند DKFL توسط آقای فریدریش ویلهلم ویت در سال 1904 به ثبت رسید. این شرکت به تولید انواع بلبرینگ، رولبرینگ، یاتاقان و ... می‌پردازد. محصولات DKFL نسبت به بلبرینگ های چینی کیفیت بسیار بالاتری دارند و نسبت به برند های ژاپنی نیز اگر کیفیت بالاتری نداشته باشند، کیفیت پایین تری ندارند. از آنجایی که برند هایی نظیر SKF به دلیل محبوب بودن کالا، دارای جنس های تقلبی بسیار زیادی هستند، ما خرید بلبرینگ و رولبرینگ های DKFL را توصیه می کنیم زیرا می توانیم اصالت این کالا ها را تایید و ضمانت کنیم. جهت اطلاع از قیمت بلبرینگ و همچنین سفارش محصول با کارشناسان کالا صنعتی در ارتباط باشید.

برند DKFL

خرید و قیمت بلبرینگ dkfl

کالاصنعتی به عنوان نماینده فروش بلبرینگ های ایرانی و خارجی، موظف است محصولاتی با کیفیت برتر و عملکرد عالی به همراه ارزان ترین قیمت موجود در بازار را عرضه کند. بلبرینگ dkfl در صنایع مختلفی مانند برق، خودروسازی و ابزارآلات استفاده می‌شود. با خرید بلبرینگ dkfl علاوه‌ بر بهره‌مند شدن از بهترین کیفیت میتوانید از عمر طولانی مدت و کم بودن هزینه تعمیر آن استفاده کنید. چون کالاصنعتی نمایندگی فروش برند دی کا ال اف است امکان خرید بلبرینگ‌های اصل و گارانتی معتبر را فراهم کرده است. برای خرید و استعلام قیمت بلبرینگ dkfl با کارشناسان مجرب کالاصنعتی تماس بگیرید.

بلبرینگ شیار عمیق DKFL

بلبرینگ شیار عمیق جزو پرکاربردترین نوع یاتاقان ها می باشند و نسبت به سایر بلبرینگ ها و رولبرینگ ها بیشترین استفاده را دارند. این بلبرینگ ها همه کاره هستند و برای کاربرد های با سرعت بالا مناسب می باشند. بلبرینگ شیار عمیق قادر به تحمل بارهای شعاعی و محوری از هر دو جهت می باشند و نصب این بلبرینگ ها آسان می باشد.

انواع بلبرینگ های شیار عمیق DKFL

  1. بلبرینگ شیار عمیق تک ردیفه
  2. بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه

این دسته از بلبرینگ ها پرکاربردترین نوع بلبرینگ های می باشند. بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه DKFL ساده هستند و طراحی غیر قابل تفکیک دارند. به طور کلی بلبرینگ های شیار عمیق نیاز به نگهداری کمی دارند و برای کاربردهای با سرعت بالا بسیار مناسب می باشند. این بلبرینگ ها قادر می باشند بارهای شعاعی و محوری از هر دو جهت را حتی در سرعت های بالا تحمل کنند.

بلبرینگ شیار عمیق دو ردیفه

بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه با بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه مطابقت دارند. این بلبرینگ ها نیز مانند دیگر بلبرینگ های تک ردیفه عمل میکنند و میتوانند بارهای شعاعی و محوری را در هر دو طرف تحمل کنند. بلبرینگ های شیار عمیق دو ردیفه نسبت به بلبرینگ های شیار عمیق تک ردیفه فضای بیشتری را اشغال می کنند ولی در عین حال توانایی تحمل بار بیشتری را دارند.

انواع طرح های بلبرینگ های شیار عمیق DKFL

  1. بلبرینگ شیار عمیق باز
  2. بلبرینگ شیار عمیق آب بندی شده

بلبرینگ شیار عمیق باز

بلبرینگ باز

بلبرینگ های شیار عمیق در دو نوع باز و آب بندی شده موجود هستند. منظور از بلبرینگ های باز این است که دو طرف بلبرینگ درپوش ( آب بند) وجود ندارد و بلبرینگ ها باز هستند به طوری که عناصر غلتان این بلبرینگ ها مشاهده می شود. این بلبرینگ ها روانکاری شده نیستند و برای استفاده باید آن ها را روانکاری کرد.

بلبرینگ شیار عمیق آب بندی شده

هنگامی در یک طرف و یا هر دو طرف بلبرینگ دارای آب بند یا کاسه نمد باشد، بلبرینگ آب بندی شده است. بلبرینگ های آب بندی شده به طور کلی از کارخانه روانکاری شده هستند و نیازی به روانکاری مجدد ندارند. آب بند های بلبرینگ ها در دو نوع پلاستیکی و فلزی می باشند.

فلزی

آب بند ها از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل بلبرینگ و همچنین خروج روانکاری از بلبرینگ جلوگیری می کند. آب بندهای پلاستیکی در برابر آب هم مقاوم است.

آب بند پلاستیکی

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...