بستن
دسته بندی کالا

پمپ پدرولو Pedrollo




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

تاریخچه پدرولو

کمپانی پدرولو در سال 1974 توسط سیلوانو پدرولو (Silvano Pedrollo) تاسیس گردید. در سال‌های 1987، 2003 و 2005 به ترتیب شعبه‌های از این برند در فرانسه، رومانی و مجارستان ایجاد شد. به منظور گسترش بازار در آسیا، در سال 2006 شعبه دیگری از کمپانی پدرولو در امارات ایجاد شد. سال‌های 2018 و 2019 شاهد ایجاد دو شعبه دیگر پمپ پدرولو در آفریقا و آلمان بودند. ادامه گسترش رشد برند پدرولو در آمریکا و کانادا در سال 2019 با ایجاد زیرمجموعه‌هایی از این برند رخ داد.

کمپانی پدرولو

تولیدات برند پدرولو

محصولات برند ایتالیایی پدرولا از دو دیدگاه کاربرد و نوع می‌توانند طبقه بندی شود. از دیدگاه کاربرد پمپ‌ها و تجهیزات وابسته می‌توان در پنج دسته شامل موارد زیر طبقه بندی کرد:

  • خانگی / مسکونی (Domestic / Residential)
  • عمرانی / تجاری (Civil / Commercial)
  • صنعتی (Industrial)
  • کشاورزی و آبیاری (Agriculture / Irrigation)
  • استخر‌های شنا (Swimming pools)

از دیدگاه کلی نیز می‌توان بیان کرد پمپ‌های پدرولو Pedrollo در سه دسته شامل موارد زیر طبقه بندی کرد:

  1. پمپ‌های‌ زمینی پدرولو Pedrollo ایتالیایی(محیطی، سیرکلاتور، خودمکش‌، عمودی و افقی طبقاتی، گریز از مرکز اتابلوک و ...)
  2. پمپ‌های‌ غرقابی پدرولو Pedrollo ایتالیایی (شناور، کفکش، لنجکش و ...)
  3. بوستر پمپ‌های پدرولو Pedrollo ایتالیایی (دور ثابت و دور متغیر)

در ادامه با جزئیات بیشتر پمپ‌های پدرولا در هر دسته بررسی می‌شود.

انواع پمپ پدرولا ایتالیا Pedrollo

انواع پمپ‌های ایتالیایی پدرولو شامل موارد زیر است:

1- پمپ‌های محیطی پدرولو سری‌های PK، PQ، PKS، CK، CKR، PQA، PV و ...

پمپ‌ محیطی پدرولو ایتالیا به طور گسترده برای تقویت فشار آب خانگی در منازل و کاربردهای کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوت پمپ‌های محیطی Pedrollo درسری‌های بین شده عمدتا در جنس هد و پروانه، میزان مکش و تحمل دمایی است. در سری پمپ محیطی، سه مدل پمپ PKm60، PQm60 و PQm80 پدرولو بیشتر مورد استفاده قرار گرفته اند. قیمت پمپ پدرولو در دو مدل PKm60 و PQm60 یکسان است، درصورتی که مدل PQm80 به دلیل توان بالاتر گران‌تر است.

پمپ محیطی پدرولو

2- پمپ‌های بشقابی تک پروانه چدن و استیل پدرولو سری‌های CP، CP-ST و ...

پرکاربردترین پمپ‌های پدرولو سری بشقابی است. در این بین؛ سری CP و CP-ST که به ترتیب چدن و استیل تک پروانه هستند، به دلیل راندمان بالاتر بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. در بین طیف گسترده پمپ آب بشقابی پدرولا در توان‌های مختلف، پمپ یک اسب بشقابی مدل CPm158-ST4 و CPm158 ، کاربرد بیشتری دارند. اگر چه از دیدگاه مشخصات هیدرولیکی (ماکزیمم هد 36 متر و ماکزیمم دبی 7.3 متر مکعب بر ساعت) یکسان هستند، قیمت پمپ بشقابی استیل پدرولو بیشتر است.

پمپ بشقابی تک پروانه چدن و استیل پدرولو

3- پمپ‌های بشقابی دو پروانه چدن پدرولو سری 2CP

پمپ‌‌های بشقابی دو پروانه پدرولو نسبت به تک پروانه در یک توان یکسان، بیشتر است. بوستر پمپ‌های آب خانگی، بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی، انتقال آب در مراکز صنعتی و نیمه صنعتی از عمده کاربردهای پمپ‌های بشقابی دو پروانه پدرولو است. پمپ‌های آب بشقابی پدرولو از توان 1 اسب تا 15 اسب تولید می‌شوند که بیشترین تقاضای آن‌‌ها در چهار مدل زیر است:

  • پمپ یک اسب دو پروانه پدرولو مدل 2CPm25/130
  • پمپ 1.5 اسب دو پروانه پدرولو مدل 2CPm25/14B
  • پمپ 2 اسب دو پروانه پدرولو مدل 2CPm25/14A
  • پمپ 3 اسب دو پروانه پدرولو مدل 2CPm25/16A

پمپ بشقابی دو پروانه چدن پدرولو

4- پمپ‌های افقی طبقاتی استیل سری CR، FCR و ...

در کاربردهایی که نیاز به فشار بیشتر است، پمپ‌های افقی طبقاتی استیل پدرولا بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها از توان 0.4 اسب تا 10 اسب به صورت تکفاز و سه فاز، طراحی، تولید و روانه بازار شده اند. روشن است، قیمت پمپ طبقاتی پدرولو به توان الکتروموتور، تعداد طبقات و نوع آن (CR، FCR و ...) وابسته است.

پمپ افقی طبقاتی استیل پدرولو

5- پمپ‌های عمودی طبقاتی سری MK، HT، HT-PRO و ...

پمپ‌‌های عمودی طبقاتی پدرولو نسبت به پمپ‌‌های افقی به دلیل اشغال فضاب کمتر، بیشتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. بوستر پمپ‌های آب خانگی، بوستر پمپ‌های آتش‌نشانی، انتقال آب در زمین‌های کشاورزی، آبیاری تحت فشار و دستگاه‌های آب شیرین کن از عمده کاربردهای پمپ‌های پمپ‌‌های عمودی طبقاتی پدرولو است. پمپ‌های پمپ‌‌های عمودی طبقاتی پدرولو از توان 1 اسب تا 20 اسب تولید می‌شوند.

پمپ عمودی طبقاتی پدرولو

6- پمپ‌های جتی خودمکش تک پروانه استیل و چدن پدرولو سری‌های FUTURE JET، JSW، JCR و ...

پمپ‌های جتی عضو اصلی انواع برندهای پمپ‌سازی است. این قاعده برای این برند نیز مستثنی نیست و پدرولو پمپ‌های بشقابی را در پند سری شامل FUTURE JET، JSW، JCR و ... طراحی، تولید و روانه بازار کرده است. پمپ آب جتی پدرولو از توان نیم اسب تا 3 اسب با هد استیل و چدن به صورت تک فاز و سه فاز، طراحی، تولید و روانه بازار شده است. بازده بالا، خود مکش بودن، صدای کمتر نسبت به سایر برندها و تنوع در متریال از ویژگی‌های پمپ‌های آب جتی پدرولو  است. پمپ یک اسب جتی پدرولو مدل FUTURE JETm 2C از جمله پمپ‌های پر مصرف است که با داشتن هد 55 متر و دبی حدود 7 متر مکعب بر ساعت برای تامین فشار ساختمان‌های 4 و 5 طبقه کاربرد دارد.

پمپ جتی خودمکش تک پروانه استیل و چدن پدرولو

7- پمپ‌های استخری پدرولو سری‌های MAGNIFIA، PRIMA، VILLABELLA و ...

سیرکولاسیون و تصفیه آب در استخرها به کمک پمپ‌های استخری پدرولو سری‌های MAGNIFIA، PRIMA، VILLABELLA و ... صورت می‌گیرد. به طور معمول پمپ‌های استخری پدرولو از توان 0.5 اسب تا 3 اسب تولید می‌شوند. تنها در سری MAXIMA تا توان 10 اسب پمپ استخری روانه بازار شده است.

پمپ استخری پدرولو

8- پمپ‌های خروجی دو اینچ و سه اینچ گریز از مرکز پدرولو سری HF

پمپ‌های ایتالیایی گریز از مرکز پدرولو سری HF از توان نیم اسب تا 10 اسب در سایز خروجی‌های مختلف به صورت تکفاز و سه فاز به منظور تامین دبی بالا طراحی، تولید و روانه بازار شده است. به دلیل تامین دبی زیاد در فشار کم، عمده نقش این سری در کاربردهای کشاورزی است.

پمپ خروجی دو و سه اینچ گریز از مرکز

9- پمپ‌های کفکش‌های پدرولو سری‌ TOP MULTI، TOP و ...

پمپاژ و انتقال آب از چاه‌های نیمه عمیق بر عهده کفکش‌های پدرولو است. این سری از محصولات پدرولو در توان‌های نیم و یک اسب طراحی و تولید شده است. بیشتر هد کفکش‌های پدرولو براساس دیتا شیت 52 است. مدل TOP MULTI 1-AD نیز به دلیل توانایی پمپاژ گازوئیل مورد توجه قرار گرفته است. کلیه کفکش‌های پدرولو مجهز به فلوتر هستند تا درصورت نیاز باعث قطع شدن و حفاظت از کفکش شوند.

پمپ کفکش پدرولو

سایر سری‌های پمپ‌های ایتالیایی پدرولو در ادامه ذکر شده است که برای دریافت مشاوره فنی و بازرگانی می‌توانید با کارشناسان بخش پمپ کالا صنعتی تماس حاصل فرمایید. محصولات پدرولو دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش است. کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش محصولات پدرولو ایتالیا توانسته علاوه بر درج قیمت بروز محصولات در سایت، مشتریان محترم را از گام ابتدایی (مشاوره) تا گام نهایی (خرید و خدمات پس از فروش) راهنمایی کند. برای خرید پمپ پدرولو و دریافت قیمت پمپ پدرولو می‌توانید وبسایت کالا صنعتی را مشاهده کنید.

  • پمپ‌های اتابلوک پدرولو سری‌های F، F4، FG و ...
  • سیرکولاتور تک سرعته پدرولو سری WR
  • پمپ‌های خودمکش پدرولو سری SPRINKLER
  • پمپ‌های شناور قلمی استیل پدرولو سری‌های SR، ST، HR، PD و ...
  • پمپ‌های پروانه نیمه باز چدن و استیل پدرولو سری‌های NGA  و NGA-PRO
  • لجن‌کش‌های خردکن دار پدرولو سری TRITUS و TRITUS-INOX
  • لجن‌کش‌های دوکاناله چدنی پدرولو سری MC
  • لجن‌کش‌های پروانه ورتکس چدنی پدرولو سری VXC
  • بوستر‌پمپ‌های هوشمند پدرولو سری DG

کالا صنعتی به عنوان عاملیت فروش محصولات پدرولو ایتالیا توانسته علاوه بر درج قیمت بروز محصولات در سایت، مشتریان محترم را از گام ابتدایی (مشاوره) تا گام نهایی (خرید و خدمات پس از فروش) راهنمایی کند. برای خرید پمپ پدرولو و دریافت قیمت پمپ پدرولو می‌توانید وبسایت کالا صنعتی را مشاهده کنید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...