بلبرینگ شیار عمیق 6008 برند DKFL

برای دریافت مشخصات بیشتر قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان فروش در تماس باشید. خرید تعداد از این بلبرینگ تخفیف دارد.

ثبت سفارش
۲۱۰,۰۰۰ تومان
۱۹۹,۵۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • بلبرینگ 6008 برند DKFL

    این نوع بلبرینگ ها به طور کلی صورت آب بندی شده و بدون آب بند موجود است. به طور کلی بلبرینگ های شیار عمیق برای کاربردهای متنوعی استقاده می شوند، به همین علت محبوب ترین نوع بلبرینگ ها هستند. بلبرینگ های شیار عمیق می توانند بارهای محوری را علاوه بر بارهای شعاعی در دو جهت تحمل کنند و برای کاربرد های با سرعت بالا ایده آل هستند. این بلبرینگ ها نسبت به دیگر بلبرینگ های موجود نیاز کمتری به نگهداری و تعمیرات دارند و قابلیت اطمینان بیشتری نیز دارند. این نوع بلبرینگ همچنین به دو حالت با شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی و بدون شیار موجود هستند.

    مشخصات بلبرینگ 6008 برند DKFL 

    1. قطر داخلی 40 میلیمتر
    2. قطر خارجی 68 میلیمتر
    3. ضخامت 15 میلیمتر

    کد فنی 6008-2RS/C3، کد کامل این بلبرینگ می باشد. این کد دارای دو پسوند است که یکی آب بند بلبرینگ را نشان می دهد و دیگری لقی داخلی بلبرینگ را نشان می دهد. پسوند 2RS به این معنا می باشد که این بلبرینگ از هر دو طرف به آب بند پلاستیکی، آب بندی شده است. وجود آب بند باعث می شود که گرد و غبار و آلودگی محیطی وارد بلبرینگ نشود و همچنین از خروج گریس از بلبرینگ جلوگیری می کند. پسوند C3 به این معنا است که لقی داخلی این بلبرینگ از لقی عادی بلبرینگ ها بیشتر است و این ویژگی این امکان را به بلبرینگ می دهد تا بتواند در دور های بالاتر نیز پاسخگو باشد.

    برند DKFL یکی از با کیفیت ترین برند های حال حاضر بازار ایران می باشد. این برند تحت لیسانس آلمان است و از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از برند های چینی است. در مقایسه با برند های ژاپنی هم برند DKFL حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما در کالا صنعتی محصولات DKFL را به مشتریان خود با ضمانت اصالت پیشنهاد می دهیم و کافیست یک بار این بلبرینگ را استفاده کنید و به کیفیت بالای آن پی ببرید. انواع کاتالوگ های این بلبرینگ در برند های مختلف در سایت کالا صنعتی موجود است و شما میتوانید این دیتاشیت ها را مشاهده کنید و انواع مختلف این بلبرینگ را در کالا صنعتی سفارش داده و در کمترین زمان و با بهترین قیمت دریافت نمایید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    DKFL
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع
    شیار عمیق
    کد فنی بلبرینگ شیار عمیق
    6008
    قطر داخلی
    40 میلیمتر
    قطر خارجی
    68 میلیمتر
    ضخامت
    15 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    RS
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    استاندارد, C3
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    روان کننده
    Greased (چرب شده)
    شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی
    فاقد شیار
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...