بلبرینگ شیار عمیق 6005 برند DKFL

برای دریافت مشخصات بیشتر قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان فروش در تماس باشید. خرید تعداد از این بلبرینگ تخفیف دارد.

ثبت سفارش
۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان
۱۲۴,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • بلبرینگ 6005 برند DKFL

    این بلبرینگ های شیار عمیق برای طیف گسترده ای از برنامه ها بسیار متنوع هستند. با توجه به ابعاد این بلبرینگ قطعا یک بلبرینگ برای عملکرد خود پیدا میکنید. این نوع بلبرینگ به دلیل همه کار بودن جزو محبوب ترین بلبرینگ ها هستند. آنها برای سرعت های بالا ایده آل هستند و تمام انواع آن نیاز کمی به تعمیر و نگهداری دارند. این بلبرینگ ها به طور در دو نوع باز (بدون آب بند) و آب بندی شده موجود است. مدل باز این بلبرینگ برای محیط هایی که گرد و خاک و آلودگی وجود ندارد ایده آل می باشد و اجازه میدهد روان کننده به راحتی در بلبرینگ حرکت کند. مدل آب بندی شده این بلبرینگ از نشت روان کننده جلوگیری میکند و اجازه ورود گرد و غبار و آلودگی را به بلبرینگ را نمی دهد. دمای کارکرد این بلبرینگ ها -40 تا +120 درجه است. برخی از این بلبرینگ ها دارای جای خار فنری بر روی رینگ خارجی خود هستند.

    مشخصات بلبرینگ 6005 برند DKFL

    بلبرینگ هایی که دارای پسوند C3 هستند به این معنا می باشند که این بلبرینگ ها قابلیت کار در شرایطی که دور بالاتری دارند را دارد و برای آن شرایط ایده آل است. پسوند 2RS نیز این اطلاعات را به ما می دهد که این بلبرینگ از دو طرف آب بندی شده می باشد و آب بند این بلبرینگ لاستیکی است. وجود آب بند از ورود گرد و غبار و همچنین از خروج گریس از بلبرینگ جلوگیری می کند. یکی از مصارف این بلبرینگ استفاده در ترمز دستی اتوبوس است.

    اطلاعات ابعادی بلبرینگ 6005 SKFL

    1. قطر داخلی 25 میلیمتر
    2. قطر خارجی 47 میلیمتر
    3. ضخامت 12 میلیمتر

    برند DKFL یکی از با کیفیت ترین برند های حال حاضر بازار ایران می باشد. این برند تحت لیسانس آلمان است و از لحاظ کیفیت بسیار بالاتر از برند های چینی است. در مقایسه با برند های ژاپنی هم برند DKFL حرف های زیادی برای گفتن دارد. ما در کالا صنعتی محصولات DKFL را به مشتریان خود با ضمانت اصالت پیشنهاد می دهیم و کافیست یک بار این بلبرینگ را استفاده کنید و به کیفیت بالای آن پی ببرید. انواع کاتالوگ های این بلبرینگ در سایت کالا صنعتی موجود است و شما میتوانید این دیتاشیت ها را مشاهده کنید و انواع مختلف این بلبرینگ را در برند های مختلف در کالا صنعتی سفارش داده و در کمترین زمان و با بهترین قیمت دریافت نمایید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    DKFL
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع
    شیار عمیق
    کد فنی بلبرینگ شیار عمیق
    6005
    قطر داخلی
    25 میلیمتر
    قطر خارجی
    47 میلیمتر
    ضخامت
    12 میلیمتر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    2RS
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    استاندارد, C3
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    روان کننده
    Greased (چرب شده)
    شیار خار فنری بر روی رینگ خارجی
    فاقد شیار
  • ۰
    بلبرینگ NTN کد 6005

    خرید تعداد تخفیف دارد | مشاوره رایگان | پیشنهاد مالی فوری

    تماس بگیرید
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...