بلبرینگ شیار عمیق 6003 برند DKFL

برای دریافت مشخصات بیشتر قیمت بلبرینگ و خرید بلبرینگ شیار عمیق با کارشناسان فروش در تماس باشید. خرید تعداد از این بلبرینگ تخفیف دارد.

ثبت سفارش
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۷۹,۶۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • بلبرینگ DKFL کد 6003

    بلبرینگ شیار عمیق 6003 یکی از محصولات با کیفیت برتر DKFL است. این بلبرینگ برای کار روان انواع ماشین آلات سنگین ایده آل هستند. بلبرینگ 6003 می تواند در بسیاری برنامه های اتوماسیون دوار و کارخانه استفاده شود. این بلبرینگ به صورت های باز (بدون آب بند) و آب بندی شده در دسترس است. بلبرینگ 6003 یک بلبرینگ سبک باز است که برای سرعت های چرخشی بالا و بارهای دینامیکی بالا طراحی شده است.

    کد کامل این محصول عبارت است از : 6003-2RS/C3. این کد به این معنی است که بلبرینگ 6003 از دو طرف آب بندی شده می باشد. آب بند ها باعث می شود گرد و غبار و آلودگی و آب به بلبرینگ وارد نشوند و همچنین گیس از داخل بلبرینگ خارج نشود. آب بند 2RS آب بندی لاستیکی می باشد. پسوند C3 در بلبرینگ به معنای دور بالا بودن بلبرینگ است. این بلبرینگ نسبت به بلبرینگ عادی 6003 می تواند در دور های بالاتر نیز جواب دهد. کد روسی این بلبرینگ 180103 می باشد و همچنین این بلبرینگ، بلبرینگ دینام سمند و پژو نیز می باشد. برند DKFL که توسط سایت کالا صنعتی عرضه می شود یک برند چینی تحت لیسانس آلمان است که از نظر کیفیت سبت به سایر برند های چینی کیفیت بسیار بالاتری دارد و حتی می تواند با برند ها ژاپنی به راحتی رقابت کند. کالاهایی که توسط این برند به صورت C3 معرفی می باشد واقعی است و برای کاربردهای مشتریان به راحتی پاسخگو می باشد.

    مشخصات بلبرینگ 6003 SKF

    1. قطر داخلی 17 میلیمتر
    2. قطر خارجی 35 میلیمتر
    3. ضخامت 10 میلیمتر

    انواع کاتالوگ های این بلبرینگ در برند های متفاوت در سایت کالا صنعتی موجود است و شما میتوانید این دیتاشیت ها را مشاهده کنید و انواع بلبرینگ DKFL را در کالا صنعتی سفارش داده و در کمترین زمان و با بهترین قیمت دریافت نمایید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند
    DKFL
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع
    شیار عمیق
    کد فنی بلبرینگ شیار عمیق
    6003
    قطر داخلی
    17 میلیمتر
    قطر خارجی
    35 میلیمتر
    ضخامت
    10 میلی متر
    جنس بدنه
    فولاد آلیاژی
    آب بند
    2RS
    قفسه
    فولادی
    کلاس لقی
    استاندارد, C3
    کلاس دقتی
    استاندارد(15-0)
    روان کننده
    Greased (چرب شده)
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...