موتور ویبره OLI




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

درباره ی شرکت OLI

OLI پرفروش ترین تولید کننده ویبراتور الکتریکی و پنوماتیک در جهان است. سطح بالای خدمات به مشتریان توسط 20 شرکت فرعی تجاری OLI ، بیش از 36 انبار محلی و 3 کارخانه تولیدی در سراسر جهان تضمین می شود. از همین جهت شعار این شرکت این است : «هنگامی که به آن نیاز دارید ، در هر کجا که به آن نیاز دارید.» مرکز اصلی استراتژی تجاری OLI تحویل سریع سهام در هر زمان و هر نقطه از جهان است. رویکرد تجاری OLI با کار گروهی کارآمد و بین المللی سازی قوی شکل می گیرد ، با تعداد زیادی امکانات تولیدی و شرکت های تابعه تجاری در سراسر جهان. اهداف تجاری OLI با تلاش شبکه جهانی شرکای آن محقق می شود. مودنا ، در ایتالیا ، مقر اصلی شرکت است که در آن همه استراتژی ها و محصولات اصلی را توسعه می دهیم. در اینجا مدیریت برنامه ریزی پیشرفته تقریباً همه جا اقلام موجود را به مشتریان ارائه می دهد.

موتور ویبره

تاریخچه شرکت OLI

OLI از زمان تأسیس در سال 1961 متعهد به ارائه محصولات بازارگرا بوده است. 

موتور ویبره

دهه 1972

در دهه 1980 با تخصص ویبراتورهای غوطه وری برای استحکام بتن ، این شرکت شروع به تولید ویبراتورهای الکتریکی و پنوماتیک خارجی کرد ، که بعدها به محصولات اصلی OLI تبدیل شد و 70 درصد از فروش را در اوایل دهه 1990 به خود اختصاص داد. 

موتور ویبره

1997 خرید توسط Wamgroup

از سال 1968 ، سالی که واینر مارچسینی ، موسس و رئیس فعلی گروه و C.E.O ، اولین نوار نقاله پیچ خود را تولید کرد ، نام WAM به عنوان نوآوری در فن آوری و تامین تجهیزات جامدات فله شناخته می شود.

موتور ویبره

1999

گشایش شرکتهای وابسته در سراسر جهان گام بعدی بود ، اولین زیرمجموعه خارجی در چین راه اندازی شد ، در حالی که به زودی شعبه های بیشتری در سایر قاره ها دنبال شد. 

موتور ویبره

2003

دفتر مرکزی OLI از سال 2003 در مودنا ، شمال ایتالیا قرار دارد.

موتور ویبره

2007

محل اولین انبار اتوماتیک پیشرفته گروه OLI از سال 2007 است.

موتور ویبره

2012 

OLI با 7 کارخانه تولید در سراسر جهان ، 16 زیرمجموعه تجاری و 36 انبار ، پرفروش ترین شرکت تولید کننده موتورهای الکتریکی خارجی است. 

موتور ویبره

2013 اخذ VISAM

از سال 1994 ، VISAM به طراحی ، تولید و بازاریابی ویبراتورهای برقی برای کاربردهای صنعتی که نیاز به عملکرد و قابلیت اطمینان بالا دارد اختصاص یافته است. طیف وسیعی از موتورهای ارتعاشی که با نیاز به مصالح با کیفیت بالا و با استفاده از بهترین قطعات موجود در بازار طراحی شده اند.

موتور ویبره

2015

WOLONG سهامدار عمده OLI شد. Wolong Holding Group در سال 1984 تأسیس شد و طی تقریباً 30 سال توسعه سریع ، در حال حاضر 3 شرکت فهرست شده دارد:

  • Wolong Electric (600580SH)
  • Wolong Real Estate (600173SH)
  • Wolong-LJ (LIJ0. SI)

و 54 هلدینگ شرکت های تابعه و بیش از 18000 کارمند با 24 میلیارد روبل کل دارایی ، 30 میلیارد روبل گردش مالی سالانه و طرح صنعت با هسته اصلی تولید و سرمایه گذاری در املاک و مستقلات. 

موتور ویبره

2019 خرید COVIBRA

با توجه به رشد و توسعه مداوم ، OLI شرکت Covibra را خریداری می کند ، شرکت تخصصی در تولید ویبراتورهای پنوماتیک با فرکانس بالا ، بنابراین بخش مستحکم بتن موجود را تکمیل می کند.

موتور ویبره

ویبراتور های صنعتی

موتورهای ارتعاشی برقی OLI می توانند نیروی گریز از مرکز تا 26000 کیلوگرم تولید کنند و در ولتاژهای متعدد موجود هستند. به همین دلیل ، طیف وسیعی از ویبراتور صنعتی OLI را می توان در بخشهای مختلف کاربرد - از ساخت و ساز تا صنعت معدن ، از صنایع غذایی تا بازیافت - در هر کشور در سراسر جهان استفاده کرد. موتورهای ارتعاشی الکتریکی OLI با استفاده از جدیدترین فناوری ها و با استفاده از مواد و قطعات با کیفیت بالا طراحی و مونتاژ شدند.

مشخصات فنی ویبره بدنه OLI

بدنه های موتور ، فلنج های پشتیبانی و شفت ها مطابق معیارهای FMEA طراحی شده اند و با استفاده از آلیاژهای آلومینیوم با کیفیت بالا ، آلیاژهای چدنی و فولادی مونتاژ شده اند تا ویبراتور بتواند با کاربردهای شدید کار کند و عملیات ایمن را در هر شرایطی تضمین کند. سیم پیچ ها با مواد عایق کلاس F آغشته می شوند تا قابلیت اطمینان و طول مدت را در طول زمان افزایش دهند. پشتیبانی عالی و سیستم بازیابی گریس کارآمد ، عملکرد طولانی مدت و تولید سر و صدا را تضمین می کند. جرم های غیر قابل تنظیم قابل تنظیم امکان کالیبراسیون آسان حداکثر نیروی گریز از مرکز ایجاد شده توسط موتور را فراهم می کند. OLI دارای گواهینامه های متعددی است که قابلیت استفاده از محصولات خود را در محیط های سخت تأیید می کند ، بنابراین می تواند چالش برانگیزترین الزامات استفاده در سطح بین المللی را برآورده کند.

موتورهای ارتعاشی برقی برای مصارف صنعتی

MVE Standard Range

موتورهای ارتعاشی الکتریکی برای کاربردهای عمومی در بخش های مختلف صنعتی روی ماشین ها و میزهای ارتعاشی. موجود در قطبهای 2 ، 4 ، 6 و 8 و همچنین جریان مستقیم با ولتاژهای مختلف ، برای استفاده با اینورتر (درایو فرکانس متغیر) مناسب است . دارای نیروی گریز از مرکز بین 20 تا 30.000 کیلوگرم ، قابل تنظیم بر روی هر مدل به صورت جداگانه.

کاربری ها

دستگاه های ارتعاشی به طور کلی. صفحات ارتعاشی ، نوار نقاله ها و استخراج کننده های ارتعاشی ، جداول تراکم ، حفاران ریخته گری ، تخت های سیال ، آسانسورهای مارپیچی.

موتور ویبره

MVE-DC

ویبراتورهای برقی MVE DC متشکل از یک موتور الکتریکی است که در یک محفظه چدنی محکم طراحی شده توسط FMEA قرار گرفته است، با وزنه های غیر عادی در دو انتهای شفت نصب شده است که با ولتاژ 12 یا 24 ولت کار می کنند. MVE در اصل برای میکسرهای بتن و سایر وسایل نقلیه صنعتی یا کشاورزی طراحی شده است که قادر به تحمل محیط های سخت است.

کاربری ها

دستگاههای ارتعاشی به طور کلی. صفحات ارتعاشی ، نوار نقاله ها و استخراج کننده های ارتعاشی ، جداول تراکم ، حفاران ریخته گری ، تخت های سیال ، آسانسورهای مارپیچی.

 

موتور ویبره

MVE-Exd

موتورهای ارتعاشی الکتریکی برای کاربردها در بخش نفت و گاز و هرجایی که مقررات ایمنی به صراحت به گواهینامه ضد انفجار نیاز دارد ، مطابق با استانداردهای بین المللی در کشورهای مختلف. موجود در 2 ، 4 ، 6 و 8 قطب با ولتاژهای مختلف ، مناسب برای استفاده با اینورتر (درایوهای فرکانس متغیر) و دارای نیروی گریز از مرکز بین 800 تا 5500 کیلوگرم ، قابل تنظیم بر روی هر مدل جداگانه.

کاربری ها

محدوده موتور ارتعاشی الکتریکی MVE-Exd عمدتاً برای درمان گل حفاری و بازیابی مایعات حفاری مورد استفاده در این فرآیند بر روی صفحه های ارتعاشی اعمال می شود.

موتور ویبره

MVE-Exe

موتورهای ارتعاشی برقی "MVE-Exe" برای کاربردهای مختلف صنعتی در ماشین آلات و میزهای ارتعاشی در حضور گرد و غبار و / یا گازهای بالقوه قابل انفجار طراحی شده است. در دو ، 4 ، 6 و 8 قطب با ولتاژهای مختلف موجود است ، برای استفاده با اینورترها (درایوهای فرکانس متغیر) مناسب است و دارای نیروی گریز از مرکز بین 50 تا 10000 کیلوگرم است که در هر مدل قابل تنظیم است.

کاربری ها

دستگاه های ارتعاشی به طور کلی. صفحات ارتعاشی ، نوار نقاله ها و استخراج کننده های ارتعاشی، جداول تراکم ، حفاران ریخته گری ، تخت های سیال ، آسانسورهای مارپیچی. تنها محدوده موتورهای مناسب برای کاربردها در حضور همه انواع گازهای احتمالی قابل انفجار (از متان تا هیدروژن)

موتور ویبره

MVE-F

مجموعه ای از 200 کیلوگرم تا 3500 کیلوگرم نیروی گریز از مرکز با 2 ، 4 یا 6 قطب ، سری استاندارد "S" و موتورهای ارتعاشی صنعتی "I" برای انواع الک های ارتعاشی مناسب است. موتورهای ارتعاشی فلنج دار S و I در الک های ارتعاشی برای جداسازی جامد- مایع یا جامد- جامد استفاده می شوند.

کاربری ها

ویبراتور فلنج سری "S": ویبراتور (الک های) فلنجی سری "S" شامل یک موتور الکتریکی است که در محفظه قالب گیری شده طراحی شده توسط FEMA قرار گرفته است و وزن های غیر عادی در هر دو انتهای محور نصب شده است. سری MVE-F "S" با هدف بهبود عملکرد کلی برنامه به طور خاص طراحی و بهینه سازی شده است.

ویبراتور فلنج سری "I": سری "I" (صنعتی) شامل یک موتور الکتریکی است که در یک محفظه ریخته گری طراحی شده توسط FEMA قرار دارد و وزن های غیر عادی در دو انتهای محور نصب شده است. ارتعاشگران فلنج سری MVE-F با هدف کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و در نتیجه زمان خاموش شدن دستگاه طراحی و بهینه شده اند.

موتور ویبره

MVE-FD

موتورهای ارتعاشی برقی MVE-FD برای نصب فلنج روی دیوار ماشینهای ارتعاشی به عنوان جایگزینی برای سیستم های شفت غیر عادی سنتی توسعه یافته اند. موجود در 6 و 8 قطب با ولتاژهای مختلف ، مناسب برای استفاده با اینورتر (درایو فرکانس متغیر) و دارای نیروی گریز از مرکز 4500 تا 25000 کیلوگرم ، قابل تنظیم بر روی هر مدل جداگانه.

کاربری ها

صفحه های ارتعاشی ، گریزلی ها و تغذیه کننده های ارتعاشی ، عمدتا در معادن و معادن ، ریخته گری و بازیافت.

موتور ویبره

MVE-HF

موتورهای ارتعاشی برقی فرکانس بالا OLI برای استفاده در فضای باز با راندمان عملکرد بالا و سهولت نصب مشخص می شوند. بست های مخصوص طراحی شده (پایانه های سریع مناسب) زمان نصب و تغییر مکان را کاهش می دهند. موتورهای ارتعاشی الکتریکی با فرکانس بالا که هم در کارخانه های پیش ساخته و هم در سایت های ساختمانی استفاده می شود ، راه حل ایده آل برای به دست آوردن نتایج مطلوب در فشرده سازی بتن است.

کاربری ها

ارتعاشات اعمال شده از بیرون بتن در موارد زیر توصیه می شود :

  1. چگالی بالایی از آرماتور در داخل محفظه مورد نیاز است.
  2. عناصر سازه ای که باید ارتعاش داشته باشند زیاد یا باریک هستند (دیوارهای جداکننده ، ستون ها ، تیرها) ، بنابراین ارتعاش با سیستم های ارتعاشی داخلی دشوار یا غیر ممکن است.

ویبراتورهای الکتریکی با فرکانس بالا در محل های ساخت و ساز و قطعات بتنی پیش ساخته که در آنها لازم است نتایج زیبایی عالی و مقاومت در برابر عوامل جوی (بتن نمایان) بدست آید ، مورد استفاده قرار می گیرد.

موتور ویبره

MVE-MICRO

ویبراتورهای برقی خارجی MVE-MICRO با اندازه کوچک خود مشخص می شوند و متشکل از یک موتور الکتریکی هستند که در بدنه چدنی محکم طراحی شده توسط FMEA قرار گرفته اند و وزن های غیر عادی در هر دو انتهای محور نصب شده است.

کاربری ها

ویبراتورهای برقی خارجی MVE-MICRO را می توان به عنوان کمکی برای نزولی مواد روی قیف ها یا سیلوها با بهبود تخلیه آنها ، یا به عنوان محرک بر روی ماشینهای ارتعاشی کوچک برای اهداف مختلف مانند حمل و نقل ، غربالگری ، اندازه گیری یا فشرده سازی در بخشهای مختلف استفاده کرد. امکان تنظیم نیروی گریز از مرکز اجازه می دهد تا ویبراتور را با نیازهای برنامه کاربردی تطبیق دهید. نیروی گریز از مرکز سینوسی با چرخش وزنهای خارج از مرکز تأمین می شود. با تک MVE-MICRO نصب شده بر روی یک دستگاه ارتعاشی ، نیروی چرخشی ایجاد می شود که باعث حرکت دایره ای دستگاه می شود. دو ضد چرخش MVE-MICRO که به طور موازی روی یک دستگاه نصب شده اند ، نیروی خطی را تعیین می کنند که حرکت خطی دستگاه را تعیین می کند. نیاز به حرکت دایره ای یا خطی بستگی به کاربرد دارد.

موتور ویبره

MVE-Milling

محدوده MVE-Milling موتورهای ارتعاشی برقی هستند که به طور خاص برای بخش فرز تولید می شوند و در 6 ، 8 ، 10 و 12 قطب موجود هستند. آنها برای استفاده با اینورتر مناسب هستند و دارای نیروی گریز از مرکز بین 500 تا 1400 کیلوگرم هستند که بر روی هر مدل جداگانه قابل تنظیم است.

کاربری ها

سنگ ریزها و صفحات متراکم صافی به طور کلی ، بذرپاش ها.

موتور ویبره

MVE-SS

موتورهای ارتعاشی برقی MVE-SS مجهز به بدنه AISI 316 با طراحی "مایع" هستند و به طور خاص برای کاربردها در بخش مواد غذایی و شیمیایی طراحی شده اند. آنها شامل یک موتور الکتریکی هستند که در بدنه چدنی محکم طراحی شده توسط FMEA ، با وزنه های عجیب و غریب در هر دو انتهای شفت نصب شده اند. در دو ، 4 ، 6 و 8 قطب با ولتاژهای مختلف موجود است ، برای استفاده با اینورترها (درایوهای فرکانس متغیر) مناسب است و دارای نیروی گریز از مرکز بین 200 تا 500 کیلوگرم است که در هر مدل قابل تنظیم است.

کاربری ها

نوار نقاله های ارتعاشی برای غذای یخ زده و شستشوی میوه / سبزیجات ، بسترهای مایع برای خشک کردن دانه ها و / یا پودرها ، تراباتی برای ماکارونی ، صفحات ارتعاشی برای طبقه بندی بر اساس اندازه و غیره. ویبراتورهای برقی خارجی فولادی ضد زنگ MVE-SS را می توان به عنوان کمک جریان ، در فعال کننده های ظرف برای بهبود تخلیه مواد و به عنوان محرک در دستگاه های ارتعاشی برای اهداف مختلف مانند حمل و نقل ، غربال کردن ، اندازه گیری ، عمدتا در صنایع غذایی مانند مواد شیمیایی استفاده کرد. صنعت زباله یا داروسازی هنگامی که MVE-SS روشن می شود ، با چرخاندن وزنه های خارج از مرکز یک نیروی گریز از مرکز سینوسی ایجاد می شود. با یک MVE تک سوار بر روی یک دستگاه ارتعاشی ، نیروی چرخشی ایجاد می شود که باعث حرکت دایره ای دستگاه می شود. دو MVE-SS که به طور موازی روی یک دستگاه نصب شده اند ، نیروی خطی را تعیین می کنند که حرکت خطی دستگاه را تعیین می کند. نیاز به حرکت دایره ای یا خطی بستگی به کاربرد دارد.

موتور ویبره

MVE-SV

MVE-SV ویبراتورهای برقی "بلند" هستند که پایه در انتهای بدنه ثابت می شود. آنها در نسخه 4 قطبی با ولتاژهای مختلف موجود هستند ، مناسب برای استفاده با اینورترها (درایو فرکانس متغیر) و نیروی گریز از مرکز متغیر از 3500 تا 8000 کیلوگرم ، قابل تنظیم بر روی هر مدل جداگانه.

کاربری ها

MVE-SV برای استفاده روی صفحه های ارتعاشی خشک کن و دستگاه های ارتعاشی متوسط مناسب است.

موتور ویبره

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...