موتور ویبره فماش Femash




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

تولیدات ویبره فماش عموماً شامل دو دسته زیر است:

  1. موتور ویبره داخلی که برای کار باید در مواد و مصالح فرو شود
  2. موتور ویبره با حالت نصب خارجی که بر روی بدنه تجهیز نصب می شود

ویبراتور femash

ویبره داخلی چیست؟

ویبراتور داخلی مستقیما به داخل ماده مانند بتن یا حفره ها وارد می شود اما ویبراتور خارجی جهت ارتعاش برروی سطوح خارجی یا بدنه اجسام به کار برده می شود که موتور ویبره صنعتی از انواع ویبراتورهای خارجی به شمار می رود. از نمونه موتور ویبره های یا کیفیت با امکان نصب خارجی می توان موتور ویبره فماش Femash  را نام برد. هدف از ایجاد ارتعاش به صنعتی که در آن به کار برده شده است بستگی دارد. برای مثال برای سورت یا برای حباب زدایی یا حتی انتقال مواد با انجام عملی خاص.

در ادامه تمامی اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب موتور ویبره مناسب آمده است. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و اطلاع از قیمت ویبره صنعتی Femash با بخش فروش کالا صنعتی در تماس باشید.

انواع موتور ویبره صنعتی براساس منبع تغذیه

موتور ویبره برقی

موتور ویبره برقی شامل یک موتور الکتریکی می باشد که این موتور درحقیقت نقش منبع تغذیه دستگاه را ایفا می کند. همچنین یک وزنه با نسبت چگالی بالا نیز در دو طرف این موتور الکتریکی قرار داده می شود که وظیفه جا به جا شدن مرکزثقل دستگاه را به عهده دارد. هنگامی که وزنه با سرعت می چرخد باعث لرزش کل دستگاه می شود. موتور ویبره بدنه Femash تولید کشور ترکیه نمونه ای موتور ویبره های برقی می باشد.

ویبره بدنه بادی

از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده این موتور ویبره تجهیزات پنوماتیک آن است. این ویبراتورها در جهت ایجاد ارتعاش در دستگاه های مختلف و یا حذف رطوبت و هوای اضافی تجهیزات است که باعث بالا رفتن ایمنی و کیفیت ساخت قطعه می شود. از کاربردهای این ویبراتور تخلیه سیلوها یا غربالگری پودرهای دارویی گوناگون می باشد.

موتور ویبره فلنچیfemash

آشنایی با انواع موتور ویبره صنعتی Femash

1) ویبره بدنه پایه دار Femash

از کاربردهای ویبره بدنه پایه دار فماش Femash می توان در سرند یا میز ویبره نام برد . این تجهیز در مدل های مختلفی ساخته می شود و هرکدام دارای توان ، قدرت ، سرعت و ابعاد متفاوتی هستند.

موتور ویبره فماش Femash از نظر ظاهری بسیار شبیه به الکتروموتور است و تنها تفاوت ان این است که علاوه بر چرخش به صفحه یا ماشین ضربه هم وارد می کنند. اکثر ویبراتورهای موجود در بازار که به فروش می رسند از نوع پایه دار هستند. باید توجه داشت با توجه به اینکه ویبره مانند الکتروموتور پروانه خنک کننده ندارد، باید در محیط های خیلی گرم از آن استفاده نشود.

موتور ویبره کوچک یا ویبراتور میکرو Femash معمولا به صورت پایه دار می باشد اما از مزیت های میکرو ویبره فماش Femash دارا بودن مدل فلنج دار نیز هست.

2) ویبراتور فلنجی Femash

نحوه کار ویبره فلنجی Femash مشابه نوع پایه دار است. تفاوت این دو ویبراتور Femash در پوسته و ساختارشان است و علاوه بر آن دارای فلنج می باشد و فقط از یک طرف آن به دستگاه اتصال می یابد.

کاربرد این دو ویبره با هم متفاوت است. به جهت ایجاد لرزش و حرکات دایره ای با ویبراتور صنعتی می بایست ابتدا بر روی صفحه عمود بر دستگاه یک ویبراتور پایه دار نصب کرده و ویبراتور فلنجی را جهت سهولت کار استفاده نمود.

دسته بندی ویبراتور های Femash

موتور ویبره های Femash از لحاظ تعداد دور شامل مدل های 1000 دور و 1500 دور و 3000 دور می باشند.

ویبره بدنه 1000 دور Femash

این موتور ویبره در کاربردهای خاص و زمان هایی که به قدرت لرزش بالا نیاز باشد استفاده می شود . برای مثال ویبراتور 1000 دور بهترین انتخاب جهت هدایت و مواردی مثل زغال سنگ و پودر زغال سنگ است.

ویبره بدنه 1500 دور Femash

این ویبره بدنه در زمینه های مثل شن شویی و ماسه شویی کاربرد دارد.

ویبره بدنه 3000 دور Femash

کاربرد این ویبره بدنه در زمینه های صنعتی و عمومی می باشد.

لازم به ذکر است قدرت لرزش ویبراتور با دور آن نسبت عکس دارد . بنابراین ویبراتور 3000 دور Femash تولید کننده لرزش های ریز و موتور ویبره 1500 دور Femash  تولید کننده لرزش های درشت می باشد. هرچه دور موتور ویبره بالاتر باشد ، قدرت لرزش کمتر و هرچه دور موتور پایین تر باشد قدرت لرزش ان بیشتر خواهد بود.

کاربرد موتور ویبره بدنه femash

کاربرد های ویبراتور Femash

  1. یکی از کاربرد های مهم موتور ویبره در صنایع غذایی می باشد که به پاک کردن غلات و حبوبات در دستگاه بوجاری کمک می کند. دستگاه موتور ویبره با ایجاد لرزش سبب می شود که سنگ ها و آشغال های موجود در غلات و حبوبات جدا شوند .
  2. یکی دیگر از کاربرد های رایج ویبراتور ها در قالب بتن ها می باشد. هنگامی که ویبراتور با لرزش خود سبب ارتعاش قالب بتن می شود ، این ارتعاش سبب می شود که حباب ها در قالب بتن نمانده و سبب می شود سطح قالب بتن صاف و یکدست باشد .
  3. از دیگر کاربرد های موتور ویبره صنعتی کمک به خشک شدن شن و ماسه می باشد. ارتعاشات به وجود آمده توسط ویبره بدنه سبب می شود ماسه هایی که در داخل تور های ضد سایش قرار دارند آبگیری شوند .

از نمونه ویبراتورهای خوب و باکیفیت مطابق با استاندارد های جهانی ، ویبراتور Femash ترکیه می باشد. از مزیت های ویبره Femash دارا بودن هر دو تیپ فلنچی و پایه دار است.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...