بلبرینگ چینی

  • بلبرینگ dkfl
  • بلبرینگ kg



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
  • ادامه مطلب
  • در اواخر دهه 1940 تا 1950، تولید بلبرینگ در ایالات متحده با افزایش تعداد زیادی از شرکت های کوچک بلبرینگ از بخش های جنرال موتورز گرفته تا شرکت بلبرینگ تیمکن و صد ها شرکت دیگر آغاز شد. با گذشت زمان تعداد تولید کنندگان بلبرینگ در ایالات متحده شروع به کاهش کرد. از طریق ادغام، تراکم و مهاجرت از اروپا و ژاپن، اکنون تنها چند کارخانه بزرگ بر بازار ایالات متحده و جهان تسلط دارند. در دهه 1960 بود که تولید کنندگان ژاپنی بلبرینگ شروع به گسترش به بازار آمریکای شمالی کردند.

    در حالی که بقیه جهان یک فرایند ادغام گسترده را پشت سر گذاشته بودند تا اواسط دهه 1980 بود که سیاست چین در قبال شرکت های خصوصی تغییر کرد. دولت چین صنعت بلبرینگ را شناسایی کرد و با استفاده از منابع خود آن بازار را هدف قرار داد تا چین را به تولیدکننده بلبرینگ در سطح جهانی تبدیل کند. این امر موجود راه اندازی چندین شرکت کوچک و بزرگ یاتاقان و بلبرینگ سازی در چین شد. در ابتدا کارخانه های چینی بلبرینگ هایی برای چمدان ها، اسکیت ها و نوار نقاله ها تولید می کردند که مناسب برای سرعت های پایین بود اما امروزه اغلب شرکت های چینی بلبرینگ های با کیفیت و مناسب برای سرعت های بالا تولید می کنند.

    صنعت بلبرینگ جهانی تحت سلطه بسیاری از کشور ها است. از طرف دیگر، چین تحت تسلط هزاران تولید کننده بلبرینگ است که همگی از نظر توانایی هایشان در بخش هایی شهرت دارند. برای اینکه بتوانید دیدگاه اولیه ای راجع به تعداد تولید کنندگان بلبرینگ در چین داشته باشید، باید گفت تنها در استان جیانگ سو بیش از 2000 تولید کننده بلبرینگ وجود دارد. شرکت های چینی تولید کننده بلبرینگ تصور دارند که تمامی مشتریان به دنبال بلبرینگ های ارزان تر است و به همین علت بلبرینگ های با کیفیت پایین تری نسبت به بلبرینگ های اروپایی تولید می کنند. شما می‌توانید برای اطلاع از نحوه خرید بلبرینگ و قیمت یاتاقان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

    بلبرینگ چینی

    خرید بلبرینگ چینی

    برای خرید تمامی بلبرینگ ها باید مراحلی را طی کنید که این موارد شامل خرید بلبرینگ های چینی نیز می شود:

    نیاز ها و اهداف خود را بشناسید

    اولین قدم برای خرید بلبرینگ این است که بدانید می خواهید از چه بلبرینگی استفاده کنید و چه بلبرینگی نیاز شما را برطرف می کند. از آنجایی که انواع مختلفی بلبرینگ و رولبرینگ وجود دارد و هر کدام برای کاربرد خاصی استفاده می شود، باید بدانید کدام نوع نیاز شما را برطرف می کند.

    اندازه بلبرینگ ها را مشخص کنید

    بعد از آن که مشخص شد از چه نوع بلبرینگی می خواهید استفاده کنید، باید ببینید بلبرینگ های مورد نیاز شما باید دارای چه ابعادی باشند. ابعادی که در بلبرینگ ها و رولبرینگ ها بیشتر مد نظر است قطر دخلی، قطر خارجی و ضخامت آن هااست.

    بودجه خود را بررسی کنید

    هنگامی که بلبرینگی که نیازمند شما است کاملا مشخص شد، قبل از مراجعه به بازار باید بودجه خود را ارزیابی کنید. اگر از لحاظ مالی مشکلی وجود ندارد، بهترین برندها، بلبرینگ های اروپایی نظیر SKF است اما گاهی می بینید که بودجه شما کمی پایین است که در این صورت بلبرینگ های ژاپنی و چینی توصیه می شود.

    خرید بلبرینگ چینی

    کیفیت بلبرینگ های چینی

    سوالی که بسیاری از خریداران دارند این است که آیا بلبرینگ های چینی به اندازه کافی خوب هستند؟ آیا این بلبرینگ ها جواب کار آن ها را می دهد؟ در جواب این سوال باید گفت، بر خلاف باور اکثر خریداران، بلبرینگ های چینی در عین حال که بسیار مقرون به صرفه هستند، در عین حال برخی از برند های چینی بسیار با کیفیت هستند و به راحتی پاسخگوی شما هستند. نکته ای در مورد بلبرینگ های چینی است این است که معمولاً هر برند بر روی نوع خاصی از بلبرینگ ها کار می کنند و بیشتر روی آن ها تمرکز دارند. متأسفانه در بازار ایران بسیار از بلبرینگ ها با برند های اروپایی و کیفیت بالا نظیر SKF ,FAG به صورت طرح و با قیمت اصلی به مشتریان فروخته می شوند.

    یکی دیگر از دلایلی که می توانید به خاطر آن به بلبرینگ های چینی مراجعه کنید همین امر است. بلبرینگ های چینی و ژاپنی درجه 1 با بلبرینگ های طرح SKF از لحاظ کیفیت تقریباً برابر است با این تفاوت که با قیمت بسیار پایین تری عرضه می شوند. تشخیص بلبرینگ طرح از اصل کار بسیار دشواری است و یکی از راه های جلوگیری از آن خریداری از تامین کنندگان معتبر است. تمامی بلبرینگ هایی که ما در کالا صنعتی به مشتریان خود ارائه می دهیم. کیفیت همه چیز است و با بلبرینگ های چینی که از ما دریافت می کنید، صرف نظر از اینکه چقدر قصد استفاده از آن را دارید، مشکلی نخواهید داشت. هر زمان که به بلبرینگ چینی با کیفیت بالا از جمله برند های KG,DKFL,PFI,NMB نیاز دارید با ما تماس بگیرید. ما فقط بهترین محصولات موجود در بازار را تهیه می کنیم. بنابراین برای خرید بهترین بلبرینگ ها همین امروز با ما تماس بگیرید!

    کیفیت بلبرینگ چینی

    ما در کالا صنعتی به صورت کامل به خواسته مشتریان خود گوش می دهیم و به راحتی می توانیم هر نوع بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان که احتیاج دارید را تهیه کنیم. برای بلبرینگ هایی که رایج نیستند و یا قدیمی هستند، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا راحت تر آن ها را پیدا کنید. ارسال در کالا صنعتی در سریع ترین زمان ممکن خواهد بود. بلبرینگ های چینی که توسط کالا صنعتی به مشتریان ارائه می شود دارای بهترین کیفیت است و می توانند نیاز شما را برطرف کنند. شما می توانید از این بلبرینگ ها برای هر پروژه ای که مناسب می‌دانید استفاده کنید و کنترل کاملی بر عملکرد آن داشته باشید.

    کارشناسان ما در کالا صنعتی متخصصان بلبرینگ، رولبرینگ و یاتاقان است و همیشه به تمامی نکات پرداخته و به شما مشاوره رایگان می دهند تا اطمینان حاصل شود مشتریان بهترین نتایج و کارایی را در بازار از ما دریافت می‌کنند. ما همه جزئیات کوچک را درک می کنیم و آن را ارزیابی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که از روند و نحوه عملکرد آن بسیار راضی هستید.

ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...