بستن
دسته بندی کالا

پمپ ابارا

  • پمپ خانگی ابارا PRA
  • پمپ بشقابی ابارا cma
  • پمپ دو پروانه ابارا cda
  • پمپ جتی ابارا AGA
  • پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا
  • پمپ افقی طبقاتی compact ابارا
  • پمپ عمودی طبقاتی ابارا
  • پمپ خودمکش استیل ابارا
  • پمپ بشقابی استیل ابارا cdxl
  • پمپ استیل دوپروانه ابارا DWO
  • پمپ تک پروانه ابارا CM
  • پمپ چدنی پروانه باز ابارا CMR
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی MD ابارا
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی FSA ابارا
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی ENR ابارا
  •  پمپ کفکش ابارا
  •  پمپ لجنکش ابارا
  • پمپ شناور طبقاتی IDROGO
  • پمپ شناور طبقاتی WINNER
  • پمپ سیرکوله استیل LPS ابارا



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

     کارخانه ابارا در ژاپن در سال 1912 تاسیس شد و از همان ابتدا توجه خود را بر روی تولید انواع پمپ و کمپرسور متمرکز کرد. اکنون شرکت بزرگ ابارا دارای 104 زیر شاخه و 15 شرکت مستقل در 17 کشور دنیا می باشد. شرکت ابارا در بیش از 17 کشور جهان فعالیت تولید خود را مدیریت می کند. ایتالیا، برزیل، چین و تایوان از جمله این کشورها هستند. برای مشاوره و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

قیمت پمپ ابارا

پمپ ابارا با این که در اصل برندی ژاپنی است اما به دلیل داشتن شعبه ایتالیایی و تولید عمده محصولات وارداتی آن در ایران از کشور ایتالیا بیشتر به نام پمپ ایتالیایی می‌شناسند. از طرفی پمپ ابارا در بالاترین کیفیت در بین برندهای اروپایی محسوب می‌شود. داشتن کیفیت بالای محصولات پمپ ابارا در قیمت آن موثر بوده به طوری که می‌توان گفت قیمت پمپ ابارا جز گران‌های بازار می‌باشد.

با مشاهده هر کدام از پمپ‌های ابارا می‌توان به کیفیت ساخت و طراحی آن پی برد. همچنین تمام محصولات ابارا در بهینه‌ترین حالت ممکن طراحی شده‌اند و از این رو بیشترین کارایی در کمترین مصرف انرژی را دارا هستند. افرادی که به دنبال پمپ با کیفیت زیاد هستند یکی از پیشنهادات ما پمپ ابارا می‌باشد. به دلیل واردات کمتر محصولات ابارا و شرایط تحریم و نوسانات قیمت، جهت دریافت لیست قیمت پمپ ابارا با کارشناسان کالاصنعتی تماس بگیرید.

انواع محصولات پمپ ابارا

شرکت ابارا پمپ‌های متنوعی را تولید می‌کند. انواع پمپ‌ها با کاربری‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی از جمله کفکش، لجن کش و انواع پمپ سانتریفیوژ در زمره محصولات ابارا هستند. انواع پمپ ابارا شامل موارد زیر می‌شود:

  1. پمپ آب خانگی ابارا
  2. پمپ پمپ کفکش ابارا
  3. پمپ لجنکش ابارا
  4. پمپ شناور ابارا
  5. پمپ سیرکولاتور ابارا
  6. پمپ طبقاتی ابارا
  7. پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ محیطی ابارا سری PRA

پمپ آب محیطی ابارا سری PRA یکی از انواع پمپ آب خانگی است که به منظور افزایش و تقویت فشار آب در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود. پمپ محیطی ابارا از بدنه چدنی و پروانه برنجی ساخته شده است و در توان‌های 0.37 الی 1.5 کیلووات تولید می‌شود.

پمپ بشقابی ابارا سری CMA

دیگر پمپ آب خانگی ابارا نوع بشقابی است. پمپ بشقابی ابارا سری CMA نیز برای افزایش فشار آب ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این سری پمپ بشقابی تک پروانه بوده و در توان‌های 0.37 الی 2.2 کیلووات تولید می‌شود.

پمپ بشقابی دو پروانه ابارا سری CDA

یکی از پمپ‌های بشقابی رایج که بیشتر برندها تولید می‌کنند نوع دو پروانه است. پمپ بشقابی دو پروانه ابارا سری CDA نیز یکی از آنهاست. پمپ بشقابی دو پروانه برای شرایطی که نیاز به هد بیشتر می‌باشد جایگزین تک پروانه می‌تواند باشد. پمپ دو پروانه ابارا از توان 0.55 الی 4 کیلووات موجود است.

پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا سری CMB

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CMB نیز نوعی پمپ بشقابی بوده که پروانه آن از نوع نیمه باز است. این سری پمپ ابارا در توان‌های 0.55 الی 4 کیلووات موجود است، جنس پوسته و پروانه چدنی دارد اما از توان 2.2 کیلووات به بالا پروانه از جنس برنج در نظر گرفته شده است.

پمپ بشقابی استیل ابارا سری CDX و 2CDX

یکی دیگر از پمپ‌های بشقابی ابارا نوع استیل آن است. پمپ بشقابی ابارا سری CDX هم از بدنه و هم پروانه استیل ساخته شده است. پمپ بشقابی استیل ابارا نوع دو پروانه هم دارد که قابلیت ایجاد هدهای بیشتر را دارد. بشقابی استیل ابارا در توان‌های 0.37 الی 1.8 کیلووات و دو پروانه استیل ابارا در توان‌های 0.75 الی 3.7 کیلووات موجود است.

پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری DWO دارای پروانه باز بوده و علاوه بر انتقال آب‌های تمیز قادر به انتقال سیالات با ذرات معلق جامد نیز می‌باشد. جنس بدنه و پروانه آن از استیل 304 می‌باشد و برای سیالات با خورندگی کم نیز در صنایع غذایی، دارویی، شیمیایی می‌تواند کارایی داشته باشد.

پمپ خودمکش استیل ابارا سری JESX و  JEX

پمپ خودمکش ابارا سری JEX مجهیز به ونتوری بوده و تا عمق 8 متر قابلیت مکش دارد. سری JEX دارای بدنه و پروانه استیل 304 بوده و در توان‌های 0.6 الی 1.1 کیلووات تولید می‌شود و سری JESX دارای بدنه استیل 304 و پروانه پلاستیکی بوده و در توان‌های 0.37 الی 0.6 کیلووات موجود است.

پمپ جتی ابارا سری AGA

یکی از پمپ‌های آب خانگی ابارا، پمپ جتی خودمکش سری AGA است که علاوه بر تقویت فشار آب ساختمانی در تخلیه آب استخر یا چاه آب کم عمق نیز می‌تواند استفاده شود. پمپ جتی ابارا در توان‌های 0.44 الی 2.2 کیلووات و در نوع تکفاز و سه فاز تولید می‌شود.

پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا سری MATRIX

پمپ افقی طبقاتی ابارا سری MATRIX یکی از پمپ‌های چندمرحله‌ای ابارا است که برای افزایش توان پمپاژ تا توان بیشتر از چند پروانه تشکیل شده است. این سری پمپ ابارا از بدنه و پروانه با جنس استیل 304 ساخته شده است و هم برای کاربردهای خانگی برای افزایش فشار ساختمان و هم کاربردهای صنعتی مثل سیستم‌های شست و شو استفاده می‌شود.

پمپ افقی طبقاتی ابارا سری COMPACT

نوع دیگر پمپ افقی طبقاتی ابارا، سری COMPACT است که از کلگی چدنی و پروانه پلاستیکی ساخته شده است. این سری پمپ ابارا نیز هم کاربردهای خانگی و هم کشاورزی دارد. در ساختمان‌ها برای تقویت فشار آب و در کشاورزی برای آبیاری زمین‌های کشاورزی و باغات می‌تواند استفاده شود.

الکتروپمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا MD-MMD

الکتروپمپ سانتریفیوژ ابارا سری MD-MMD چدنی بوده و در دو نوع تکفاز و سه فاز با موتورهای 1500 و 3000 دور بر دقیقه تولید می‌شود؛ سری MD تکفاز بوده و تا توان 22 کیلووات و سری MMD سه فاز بوده و تا توان 37 کیلووات طراحی شده است. محدوده توان این سری پمپ ابارا بسیار زیاد بوده و از کاربردهای خانگی برای تقویت فشار آب و سیستم گرمایشی و تهویه مطبوع گرفته تا کاربردهای شست و شوی صنعتی استفاده می‌شود.

پمپ آب سانتریفیوژ ابارا سری FSA

پمپ آب سانتریفیوژ ابارا سری FSA از پوسته ای چدنی و پروانه‌ای برنزی ساخته شده است. الکتروموتور با دور موتور 1500 و 3000 دور می‌تواند به این سری پمپ  FSA متصل شود. پمپ آب سانتریفیوژ چدنی ابارا برای کاربردهای افزایش فشار آب، آبیاری کشاورزی، تهویه مطبوع، آتش‌نشانی و.... استفاده می‌‌شود.

پمپ آب سانتریفیوژ ابارا سری ENR

دیگر سری پمپ سانتریفیوژ ابارا سری ENR است که آن هم چدنی می‌باشد. الکتروموتورهای با دور موتور 1500 و 3000 دور بر دقیقه می‌تواند به این پمپ متصل شود. بیشترین حجم آبی که این سری می‌تواند پمپاژ کند در 1500 دور در دقیقه مقدار 2000 مترمکعب بر ساعت می‌باشد.

پمپ کفکش استیل ابارا سری BEST

پمپ کفکش ابارا سری BEST تمام استیل است. پروانه کفکش تمام استیل ابارا از نوع سانتریفیوژ باز است و یکی از مدل‌های آنها یعنی BEST VOX که توان 0.25 کیلووات دارد پروانه باز ورتکس دارد. کفکش ابارا BEST برای انتقال آب‌های تمیز از مخزن و استخر و همچنین تخلیه پساب‌های بدون لجن و جامد مناسب می‌باشد.

پمپ کفکش شناور استیل ابارا سری IDROGO

پمپ کفکش شناور ابارا سری IDROGO که به آن شناور طبقاتی ابارا نیز می‌گویند بدنه آن تمام استیل بوده و پروانه پلاستیکی دارد. این پمپ از نوع مستغرق با موتور خشک بوده و مناسب انتقال آب‌های تمیز از مخزن یا چاه‌های نیمه عمیق می‌باشد.

پمپ شناور استیل ابارا سری WINNER

الکتروپمپ شناور طبقاتی استیل ابارا سری WINNER مناسب انتقال آب چاه‌های عمیق با قطر 4 اینچ به بالا می‌باشد. موتور شناور ابارا WINNER در دو نوع آب خنک و روغن خنک موجود است.

پمپ لجن کش استیل ابارا سری DW و RIGHT

لجن کش ابارا دو نوع کلی دارد؛ یکی جنس تمام استیل و دیگر چدنی. پمپ لجن کش استیل ابارا سری RIGHT برای انتقال فاضلاب و آب‌های آلوده حاوی ذرات جامد تا 35 میلی‌متر مناسب می‌باشد. دیگر مدل لجنکش تمام استیل ابارا، سری DW می‌باشد که برای آب‌های آلوده حاوی ذرات تا 50 میلی‌متر کارایی دارد.

پمپ لجن کش چدنی ابارا سری DML و DL

دیگر نوع لجن کش ابارا، سری‌های چدنی می‌باشد. پمپ لجن کش ابارا سری DML بدنه و پروانه‌ای چدنی داشته و برای انتقال فاضلاب و آب‌‌های آلوده حاوی ذرات جامد تا قطر 76 میلی‌متر مناسب می‌باشد. دیگر سری لجن کش چدنی ابارا سری DL بوده که پروانه نیمه باز غیر قابل انسداد داشته و دارای خردکن می‌باشد.

پمپ عمودی طبقاتی بدنه استیل ابارا سری MULTIGO

الکتروپمپ عمودی طبقاتی ابارا سری MULTIGO بدنه استیل داشته و با داشتن پروانه بسته، مناسب انتقال آب‌های تمیز می‌باشد. پمپ طبقاتی ابارا سری MULTIGO دو نوع تکفاز و سه فاز دارد.

پمپ عمودی طبقاتی تمام استیل ابارا سری EVM

پمپ‌های عمودی طبقاتی ابارا سری EVM تمام استیل بوده و پوسته و بدنه آنها در برخی از مدل‌ها استیل 304 و برخی استیل 316 می‌باشد. پمپ طبقاتی سری EVM به پمپ عمودی فشار قوی ابارا نیز شناخته می‌شود. این سری از پمپ ابارا برای کاربردهای صنعتی و کشاورزی مثل آتش‌نشانی، تهویه مطبوع، دستگاه آب‌شیرین‌کن و... بکار می‌رود.

پمپ سیرکولاتور خطی استیل ابارا سری LPS

پمپ سیرکولاتور خطی استیل ابارا LPS مناسب برای سیستم‌های تهویه مطبوع و تاسیسات و به منظور سیرکولاسیون آب‌های گرم و سرد استفاده می‌شود.

پمپ سیرکولاتور سه سرعته ابارا سری MR

پمپ سیرکولاتور سه سرعته ابارا سری MR برای سیستم‌های گرمایش مسکونی و در پکیج‌های آب گرم خانگی استفاده می‌شود. این پمپ سیرکولاتور قابلیت تنظیم سرعت دارد و هر کدام از سرعت‌های آن با توجه به توان مصرفی مقدار هد و دبی متفاوتی ایجاد می‌کند.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...