الکتروموتور ایمپکس impex




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

قبل از ثبت سفارش محصولات مشابه را در پایین بررسی بفرمایید و  برای مشخص کردن دقیق تر نوع الکتروموتور ایمپکس با کارشناسان فروش کالا صنعتی در تماس باشید. الکتروموتور چینی از تجهیزات پرکاربرد در صنعت می باشد. کشور چین توانسته خود را به عنوان یک کشور پیشرو در تولید انواع الکتروموتور به دنیا معرفی بنماید. با توجه به افزایش رو به رشد صنعت به اجرای طرح های صنعتی در بخش های مختلف ، موتور چینی در پیشبرد بسیاری از طرح های مهم و دقیق صنعتی، نظیر انواع هواکش صنعتی و کارگاهی ، آسیاب های مورد استفاده در صنعت، خرد کن ها و چکش های صنعتی، نوار نقاله و غلتک، گیربکس صنعتی و … تاثیر قابل توجهی داشته است. در میان برندهای مختلف الکتروموتور چینی، برند ایمپکس از برندهای شناخته شده و با کیفیت چینی است. 

انواع الکتروموتور ایمپکس

الکتروموتور ایمپکس به صورت سه فاز تولید می شود. همچنین در تولید این دینام ، تنوع زیادی از نظر توانی وجود دارد که باعث کاربرد بیشتر این الکتروموتور در صنعت می شود. از نکات قابل توجه در مورد الکتروموتور ایمپکس کیفیت مناسب آن و مقرون به صرفه بودن این الکتروموتور است. الکتروموتور سه فاز چدنی ایمپکس تنها به صورت پایه دار B3 از توان 0.75 کیلووات تا توان 22 کیلووات در دورهای 3000، 1500 و 1000 طراحی و تولید شده است. الکتروموتور پوسته آلومینیومی ایمپکس به صورت نیم فلنچ دار B34 در توان های 0.37 ، 0.75 و 1.5 کیلووات و فقط در دور 1500 دور موجود است.

استاندارد حفاظتی الکتروموتور ایمپکس

این عدد در برند الکتروموتور ایمپکس IP54 بوده که درجه 5 بدین معناست که الکتروموتور در درجه بالایی از نفوذ ناپذیری در مقابل گرد و خاک بوده ولی نفوذ گرد و خاک مشکل خاصی در عملکرد دینام ایجاد نمی کند. درجه 4 هم بدین معناست که الکتروموتور در برابر پاشش آب از هر جهت و زاویه ای نفوذ ناپذیر است. کیفیت الکتروموتور ایمپکس در عین حال قیمت مناسب آن می تواند گزینه ای خرید مناسبی برای صنعت دستگاه‌سازی کشور باشد. برای اطلاع یافتن از قیمت الکتروموتور IMPEX و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این موتور با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...