پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا EBARA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ طبقاتی ابارا از محصولات شرکت ابارا ایتالیا است. البته جالب است بدانید که این شرکت برای اولین بار در کشور ژاپن فعالیت خود را شروع کرد اما آرام آرام شرکت ها و نمایندگی های آن در کشورهای دیگر هم فعالیت خودشان را آغاز نموده و فعالیت های این شرکت در تمام جهان گسترش پیدا کرد. پمپ افقی طبقاتی ابارا ebara از بازدهی بسیار بالایی برخوردار است. همچنین توجه داشته باشید که این پمپ ها طراحی کوچک و سبکی دارند که باعث می شود حمل و نقل آنها به آسانی انجام شود. 

آشنایی با مشخصات فنی پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara

یکی از مشخصات مهم این پمپ ها جنس پروانه آنها است که معمولاً از استیل یا چدن است. توجه داشته باشید که در این پمپ ها فشار کارکرد معمولاً تا ۳۰ بار بالا می‌آید و دبی بالای این پمپ ها حداکثر ۵۰ متر مکعب بر ساعت است. همچنین دو الکتروموتور پمپ طبقاتی ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ دور در این محصولات قرار دارد. توجه داشته باشید که از دیگر مشخصات فنی این محصول بوش سرامیکی است که در آن برای کنترل شافت تعبیه شده است. دیفیوزر موجود در این محصول برای هدایت جریان شعاعی قرار دارند و همچنین شافت پمپ استیل است. از دیگر مشخصات فنی این محصول باید در مورد توان مصرفی آن صحبت کنیم که معمولاً بین ۴۵ تا ۵۵ کیلو وات می‌باشد. ضمناً اندازه این محصول حداکثر ۱۰ اینچ و حداقل ۱ اینچ است.

کاربرد پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا

دقت داشته باشید که اگر قرار است از این محصول برای جابجایی آب شور استفاده کنید بهتر است موتور پمپ طبقاتی عمودی با بدنه و پایه پمپ استیل نیز در کنار پمپ افقی استیل مورد استفاده قرار بگیرد تا راندمان و کیفیت کار بالاتر برود. قطعات مهم این پمپ نیز عبارتند از موتور پمپ، دیفیوزر، محور پروانه پمپ و بدنه پمپ. برای اطلاعات بیشتر در مورد این محصول می‌توانید کاتالوگ پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ژاپن را مطالعه کنید.

پمپ افقی طبقاتی ابارا

مزایای پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara

پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara مزایای بسیار زیادی دارد.

  1. اولین ویژگی و مزیت مهم این محصول به صرفه اقتصادی آن برمی‌گردد. در واقع اگر شما بخواهید به صورت دقیق و تخصصی این پمپ را با پمپ های دیگر مقایسه کنید، مشاهده خواهید کرد که قیمت آن بر اساس کاربرد هایی که دارد بسیار مناسب است.
  2. مزیت دوم استفاده از این پمپ ها در دسترس بودن آنها است. به عبارت بهتر خرید پمپ آب افقی طبقاتی استیل ابارا سخت نیست و شما به آسانی می توانید آنها را تهیه کنید در حالیکه بسیاری از پمپ های دیگر موجود در بازار به دلایل مختلف مثل تحریم به آسانی در دسترس شما قرار نمی گیرند.
  3. جالب است بدانید که پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara  طراحی بسیار ساده و زیبایی دارند. همچنین از دیگر مزایای خرید این محصول باید به فضایی که آن محصول اشغال می کند اشاره کنیم. توجه داشته باشید که پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از این نظر هیچ نگرانی نداشته باشید.
  4. احتمالاً شما هم به خوبی می دانید که نگهداری وسایل مختلف مکانیکی هزینه های بسیار زیادی برای افراد به همراه دارد اما در مورد این پمپ خدمتتان باید عرض کنیم که هزینه تعمیرات و همچنین نگهداری آن بسیار پایین و مناسب است.
  5. ضمناً اگر مسئله تنوع پروانه در پمپ برای شما اهمیت دارد باید بدانید که  این محصول تنوع بسیار زیادی در این زمینه دارد و شما هر مدل آن را که بخواهید می توانید استفاده کنید. البته مانند هر دستگاه دیگری این پمپ ها هم نقاط ضعفی دارند که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

معایب پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا

یکی از نقاط ضعف این پمپ ها این است که قادر به تامین فشار و دبی بالا نیستند و همچنین به آب بندی نیاز دارد که البته می توان با قدری هزینه این مشکلات را برطرف کرد. پیشنهاد می کنیم بیشتر از آنکه به نقاط ضعف این محصول توجه داشته باشید ذهن خودتان را محدود به این کنید که مزایا و ویژگی های محصول در بسیاری از پمپ ها اصلا وجود ندارد اما نقاط ضعف را می توان با اندکی بررسی رفع نموده و تقویت کرد.

اجزای پمپ افقی طبقاتی ابارا

مهمترین کاربردهای پمپ افقی طبقاتی ابارا ebara

  • اما به سراغ کاربردهایی که این پمپ ها دارد برویم. اولین کاربرد مهم پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara استفاده از آن در صنایع آب شیرین کن صنعتی است.
  • کاربرد دیگر این محصول استفاده از آن برای تغذیه دیگ بخار است. در صنایع مرتبط با سیستم های ترمودینامیک و بویلر ها، از پمپ افقی طبقاتی ابارا ebara استفاده های زیادی به عمل آمده است.
  • همچنین از دیگر کاربردهای این محصول استفاده از آن در تصفیه خانه ها، مراکز آب و فاضلاب، برج های مسکونی به ویژه مسکن های مهر و آسمان خراش ها است.

البته ما نمی‌توانیم در این مطلب تمامی کاربرد های این محصول را خدمت شما بیان کنیم اما سعی کردیم مهم ترین آنها را خدمتتان ارائه دهیم.

خرید پمپ افقی طبقاتی استیل ابارا ebara

فروشگاه های مختلفی هستند که در سطح شهر پمپ افقی طبقاتی ابارا ebara را به فروش می رسانند. اما بسیاری از آنها محصولات اصلی و واقعی را عرضه نمی کنند و متاسفانه به سراغ محصولات مبدل و تقلبی می‌روند. دلیل کارشان هم این است که می‌خواهند به سود بیشتری برسند. در این شرایط بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که به سراغ مجموعه اینترنتی ما بیاید و محصولات مورد نظر خودتان را با بهترین شرایط خریداری کنید. مجموعه کالا صنعتی در خدمت شما است تا با بهترین گارانتی و خدمات فروش و پس از فروش ارزانترین قیمت پمپ افقی طبقاتی را در اختیارتان قرار دهد.

دقت داشته باشید که شما برای خرید پمپ افقی طبقاتی ابارا می توانید با کارشناس فروش مجموعه ما ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید که سوالات شما را در مورد محصولات پاسخ دهند. مهمترین دغدغه کالا صنعتی این است که رضایت مشتریان خود را جلب کند و برای رسیدن به این مقصود از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند. مجموعه ما در خدمت شما است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانید اقلام مورد نیاز خودتان را خریداری کرده و از آنها برای رفع مشکلات خودتان بهره ببرید. ضمنا در صورتی که نسبت به محصولات ارسالی رضایت نداشته باشید ما تمام تلاشمان را برای جلب رضایت شما و حل مشکل شما به کار خواهیم بست.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...