الکتروموتور ELK




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

قیمت الکتروموتور ELK

الکتروموتور ها، از جمله موتور هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می کنند. در این نوع موتور ها، یک نوع هادی جریان الکتریکی وارد موتور شده و برق را به داخل موتور منتقل می کند. در داخل موتور، یک نیروی مغناطیسی وجود دارد که این نیروی مغناطیسی بر روی این سیم هادی جریان الکتریکی نیرو وارد می کند. الکتروموتور ELK، از جمله ی بهترین و پر استفاده ترین انواع الکتروموتور می باشد که امروزه از این نوع الکتروموتور، در صنایع مختلفی استفاده می شود. قیمت الکتروموتور ELK، یکی از مهم ترین و اصلی ترین شاخصه ها در خرید این نوع موتور می باشد. بدیهی است هر چقدر که قیمت این نوع الکتروموتور ارزان تر و مناسب تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خود خواهد کرد. برند ELK، که در زمینه ی تولید انواع الکتروموتور های جریان مستقیم و متناوب فعالیت می کند، سعی کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین انواع الکتروموتور ها را تولید کرده و با قیمت مناسب روانه ی بازار نماید.

الکتروموتور ای ال کا

خرید اینترنتی الکتروموتور ELK

امروزه شرکت ها و کارخانجاتی که در زمینه ی تولید انواع ابزار آلات صنعتی فعالیت می کنند، از راه های مختلف به دنبال فروش محصولات و ابزار صنعتی تولید شده توسط شرکت خود می باشند. یکی از بهترین راه های خرید این وسایل و ابزار آلات صنعتی، خرید آنلاین و اینترنتی این وسایل می باشد. شرکت تولید کننده الکتروموتور های ELK نیز با توجه به این که خریدهای اینترنتی جایگزین سایر انواع روش های خرید شده اند و امروزه در بین مردم محبوب تر می باشند، اقدام به فروش اینترنتی این محصول می نماید. در این مقاله سعی خواهیم کرد تا شما را با خرید اینترنتی الکتروموتور ELK آشنا کرده و درباره ی کاربرد های این نوع الکتروموتور در صنایع مختلف، توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. با ما همراه باشید. برای خرید الکتروموتور با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

فروش آنلاین دینام صنعتی ELK

برند ELK، در زمینه ی تولید انواع دینام های صنعتی نیز فعالیت می کند. دینام ELK، از جمله ی بهترین و با کیفیت ترین انواع دینام های موجود در بازار فروش این محصولات می باشد که این شرکت از راه های مختلفی این نوع دینام ها را به فروش می رساند. یکی از بهترین راه ها برای فروش این نوع دینام، روش اینترنتی و آنلاین می باشد. در این روش شرکت و کارخانه ی تولید کننده این دینام ها، محصولات تولید شده توسط شرکت خود را در سایتی که متعلق به شرکت خود می باشد، منتشر کرده و مشتریان با مشاهده ی این محصولات، اقدام به خرید این محصولات و ابزار آلات صنعتی می کنند. 

الکتروموتور الکا

کاربردهای صنعتی الکتروموتور ELK

از جمله ی مهم ترین و اصلی ترین کاربرد های صنعتی الکتروموتور های ELK، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاربرد در تولید دمنده ها
  2. تولید فن ها
  3. تولید انواع پمپ
  4. تولید انواع توربین ها
  5. تولید و ساخت انواع کمپرسور ها و دینام های برقی
  6. استفاده در کارخانه ها و شرکت های کاغذ سازی
  7. کاربرد در انواع کشتی ها و ناو ها

مشخصات فنی الکتروموتور ELK 

همانطوری که در ابتدای این مقاله خدمت شما عزیزان عرض کردیم، الکتروموتور ELK، یکی از بهترین و با کیفیت ترین انواع الکتروموتور ها می باشد که امروزه در صنایع متعددی از این نوع الکتروموتور ها استفاده می شود. در ادامه ی این مقاله در ارتباط با مشخصات فنی این نوع الکتروموتور بیشتر صحبت می کنیم:

مشخصات برقی الکتروموتور ELK

بر اساس اطلاعاتی که در کاتالوگ الکتروموتور ELK در مورد مشخصات برقی آمده است، انواع الکتروموتور های تولید شده توسط این برند، میزان انرژی الکتریکی های مختلفی نیاز دارند که این میزان انرژی الکتریکی، متناسب با قدرت، اندازه و ابعاد الکتروموتور و ... می باشد. بدیهی است هر چقدر که ابعاد و اندازه ی الکتروموتور بیشتر و بزرگ تر باشد، مقدار انرژی الکتریکی مورد نیاز برای راه اندازی و کار کردن این نوع الکتروموتور ها نیز زیاد می باشد. بعلاوه یکی دیگر از مواردی که در مقدار برق مصرفی توسط این دستگاه تاثیر بسزایی دارد، تعداد دور های این الکتروموتور ها در دقیقه می باشد. هر چقدر که تعداد دور های الکتروموتور ELK در دقیقه بیشتر باشد، میزان انرژی الکتریکی مصرف شده توسط این الکتروموتور ها نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال در الکتروموتور ELK که روتور آن 1000 دور در دقیقه می چرخد، میزان جریان الکتریکی مورد استفاده توسط الکتروموتور، بر اساس ابعاد دستگاه، از 0.6 آمپر تا 101.5 آمپر متغیر می باشد.

این در حالی است که برای الکتروموتور هایی که روتور آن ها در هر دقیقه، تعداد دور های بالاتری می چرخد، میزان جریان الکتریکی مورد نیاز آن ها نیز بیشتر می باشد. به طوری که برای الکتروموتور های 1500 دور در دقیقه، میزان جریان الکتریکی مورد نیاز، از 0.71 آمپر تا 156 آمپر، و همچنین برای الکتروموتور های با 3000 دور در دقیقه نیز میزان جریان الکتریکی مورد نیاز برای فعالیت دستگاه، از 0.9 تا 153 آمپر متغیر می باشد.  بعلاوه هر چقدر که تعداد دور های یک الکتروموتور بیشتر باشد، توان آن نیز بیشتر خواهد بود. به طوری که توان این الکتروموتور ها از 0.18 کیلو وات تا 90 کیلو وات متغیر می باشد.

مشخصات ابعادی و وزنی الکتروموتور ای ال کا ELK

در مورد مشخصات ابعادی الکتروموتور الکا ELK ترکیه نیز می توان گفت که این نوع الکتروموتور در انواع اندازه های مختلف توسط این شرکت تولید می شود که هر کدام از آن ها در موارد خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. قطر شافت این دستگاه در موارد گوناگون متغیر بوده و از 14 تا 75 میلی متر می تواند متفاوت باشد. به علاوه وزن انواع مختلف این دستگاه، از 5.5 تا 648 کیلوگرم متغیر می باشد.

الکتروموتور ای ال کا

در این مقاله سعی شد تا شما را با الکتروموتور ELK آشنا کرده و درباره ی آن توضیحاتی را خدمت شما عزیزان عرض کنیم. همچنین سعی شد تا در ارتباط با مشخصات فنی این نوع الکتروموتور و کاربرد های آن نیز صحبت هایی داشته باشیم. امیدواریم این مقاله مورد تایید شما عزیزان واقع شود. 

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...