پمپ نوید سهند

  • کفکش نوید سهند
  • لجن کش نوید سهند
  • پمپ اسلاری نوید سهند
  • پمپ دو مکشه نوید سهند



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین
پمپ نوید سهند در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد و افرادی که نیاز به این پمپ ها دارند می توانند با مراجعه ی حضوری و یا به صورت آنلاین اقدام به خرید این پمپ ها نمایند. گفتنی است که در فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی کاتالوگ انواع پمپ نوید سهند نیز موجود می باشد و در صورتی که افراد آشنایی کافی با این پمپ ها را ندارند می توانند با مطالعه ی کاتالوگ محصول مد نظر اطلاعات لازم و کافی را از آن به دست آورند.

انواع پمپ نوید سهند

پمپ نوید سهند در سه مدل موجود است که عبارت اند از:

پمپ کف کش، پمپ لجن کش، پمپ اسلاری که هر کدام دارای مشخصات فنی منحصر به فرد و همچنین کارایی متفاوتی می باشد. خرید اینترنتی الکتروپمپ نوید سهند در مدل های مختلف در فروشگاه های آنلاین معتبر نیز امکان پذیر می باشد و افراد با توجه به شرایط می توانند نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند.

کفکش نوید سهند

اولین مدل از پمپ نوید سهند مدل کف کش می باشد که در سایز های 2 الی 4 اینچی موجود می باشد. گفتنی هستیم که توان این نوع از الکتروپمپ ها از 2/2 الی 4 کیلووات است. همچنین برای استفاده در ساختمان های یک الی 3 طبقه مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به نیاز افراد در این مورد تصمیم گیری می گردد. جنس پوسته ی این مدل ها از چدن و همچنین ارتفاع پمپاژ آن ها از 25 متر می باشد.

پمپ اسلاری نوید سهند

مدل بعدی هم مدل اسلاری نام دارد و دارای مشخصات فنی بسیار خارق العاده ای می باشد. اولین موردی که می بایست در ارتباط با مشخصات فنی این محصول ذکر کنیم جنس پوسته ی این محصول می باشد که از چدن می باشد. منبع انرژی این محصول برق سه فاز بوده و در ساز های 3 و 4 اینچی موجود می باشد. گفتنی است که محصول فوق قابلیت اتصال الکتروموتور قابل اتصال 2900 دور را نیز دارا می باشد.

پمپ نوید سهند

پارامترهای موثر در قیمت انواع پمپ نوید سهند

پمپ نوید سهند با توجه به مدل های مختلف آن دارای قیمت های منحصر به فردی خواهد بود و افراد برای خرید می بایست در ابتدا مشخص کنند که می خواهند از چه نوع پمپی استفاده کنند. پارامتر های زیادی سبب افزایش و کاهش قیمت این پمپ ها می گردد و در کنار آن ویژگی ها و همچنین کاربردی که پمپ ها دارند سبب منحصر به فرد شدن قیمت ها می گردد.

مشخصات فنی پمپ نوید سهند

برای مثال یکی از مهم ترین دلیل هایی که سبب منحصر به فرد شدن قیمت ها می گردد مشخصات فنی پمپ نوید سهند می باشد. مشخصات فنی همانند سایر این محصولات بسته به 2 اینچی بودن و یا بزرگ تر از آن باعث افزایش و کاهش قیمت ها می گردد و این تفاوت در قیمت ها در تصمیم گیری افراد نیز بی تاثیر نخواهد بود و قطعا بر روی تصمیم اتخاذ شده تاثیر خواهد گذاشت.

خرید اینترنتی پمپ

گفتنی است که خرید اینترنتی الکتروپمپ نوید سهند از طریق وب سایت های معتبر امکان پذیر می باشد و افراد می توانند با انتخاب محصول مورد نظر خود و پس از آن ثبت درخواست خرید و پرداخت هزینه های مربوط به محصول و ارسال آن در زمان مشخص شده پمپ مد نظر خود را در محل درخواست شده تحویل بگیرند و نیاز های خود را با استفاده از آن به صورت تمام و کمال پوشش دهند.

جنس پمپ

از جمله دیگر عواملی که تاثیر بسیار زیادی بر روی منحصر به فرد شدن قیمت های این پمپ ها می گذارد جنس این پمپ ها می باشد. در صورتی که جنس این محصولات از یک عنصر بسیار با ارزش باشد قطعا شاهد قیمت های نسبتا گران خواهیم بود. اما در مقابل هم باید گفت که اگر جنس تشکیل دهنده ی این محصولات از یک عنصر معقول و دارای ارزش متوسط باشد شاهد قیمت های معقولی خواهیم بود.

برند و مارک پمپ

مورد بعدی که باید به آن اشاره کرد برند سازنده ی الکترو پمپ ها می باشد. در صورتی که خرید های خود را از یک برند بیش از حد معروف و گران قیمت انجام دهید طبیعتا هزینه های بسیار زیادی را برای خرید پمپ مورد نظر خود متقبل خواهید شد اما در صورتی که خرید خود را از یک برند معروف و همچنین دارای سابقه ی خوب و کیفیت مناسب کاری انجام دهید هزینه های به صرفه تری را برای خرید الکتروپمپ متقبل خواهید شد.

در کشور عزیزمان ایران نیز یک موضوع مهم مطرح می باشد که سبب افزایش و کاهش قیمت محصولات زیادی می باشد و آن قیمت ارز می باشد. با توجه به این که برند های داخلی با استفاده از قطعات و مواد اولیه ی وارداتی اقدام به ساخت این محصولات می کنند در نتیجه قیمت ارز بر روی این محصولات ساخت داخل نیز تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر آن نیز باید بگوییم که این موضوع برای محصولات وارداتی نیز مطرح می باشد و افزایش و کاهش قیمت ارز بر روی قیمت الکتروپمپ های وارداتی نیز تاثیر می گذارد. باید گفت که ارائه ی قیمت دقیق این محصولات به دلیل تنوع بسیار زیاد آن ها امکان پذیر نمی باشد و افراد می بایست از طریق تماس با نمایندگی و یا مراجعه به صفحات مجازی فروشگاه های آنلاین از قیمت ها به روز و دقیق محصول مورد نظر خود مطلع شوند.

نوید سهند پمپ

خرید اینترنتی پمپ نوید سهند

خرید الکتروپمپ نوید سهند از طریق وب سایت های معتبر که در این زمینه فعالیت دارند انجام می شود و افراد می بایست در ابتدا وارد این وب سایت ها شوند و با در نظر گرفتن مشخصات فنی الکتروپمپ نوید سهند مد نظر خود اقدام به ثبت درخواست خرید و پس از آن پرداخت هزینه های مربوط به خرید پمپ نوید سهند مورد نظر نمایند و در اسرع وقت محصول خود را در محل اعلان شده تحویل بگیرند. دقت کنید که وب سایت که از آن خرید می کنید حتما دارای نماد اعتماد از سوی مراکز و یا ارگان های مربوطه باشد. در صورتی که نماد اعتماد توسط وب سایت مد نظر شما از سوی ارگان مربوطه دریافت نشده باشد ممکن است مشکلات غیر منتظره ای متوجه تان شود. در نتیجه بهتر است خرید خود را از طریق سابت های دارای نماد اعتماد انجام دهید تا مشکلی به وجود نیاید.

انواع پمپ نوید سهند

گارانتی پمپ نوید سهند

شرکت نوید سهند نیز پمپ های تولیدی خود را از نظر کیفیت تضمین می کند و برای اطمینان خاطر مشتری پمپ های تولیدی را تا یک سال گارانتی می کند.

اما نحوه استفاده از ضمانت تعویض، چگونه است؟

آیا هرگاه پمپ خراب شد، ما فوری می توانیم آن را تعویض کنیم؟

پاسخ منفی است. زیرا گرفتن دستگاه نو علاوه بر اثبات اصیل بودن محصول، محتاج تائید ناظر اتحادیه نیز می باشد.

لوگو اتحادیه

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...