پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA یکی از پرکاربردترین و بهترین محصولات شرکت معتبر ابارا می باشد که دارای سری های JESX-JEX، JES-JE و غیره می باشد. پمپ خودمکش در واقع نوعی از پمپ سانتریفیوژ یا گریز از مرکز هستند که به گونه ساخته شده اند که با قرار گرفتن مکشی بر روی مخزن نیازی به سیستم های راه انداز دیگر ندارند.

کاربرد پمپ خودمکش استیل ابارا

پمپ ها امروزه با توجه به کاهش فشار آب و افزایش ساختمان سازی بسیار ضروری هستند و پمپ های خودمکش در موارد مختلف از جمله در ساختمان های بلند و هتل ها برای تامین فشار آب برای طبقات بالاتر و نیز در زمان تخلیه آب استخر و مخازن کاربرد بسیاری دارند.

مزایای پمپ خودمکش استیل ابارا

هنگام استفاده از پمپ های مختلف این امکان وجود دارد که هوا وارد آنها شود و همین امر مانع عملکرد مطلوب پمپ ها شود.

پمپ خودمکش ابارا

پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA این قابلیت را دارد که آب و هوا را داخل مخزن ترکیب کرده و سپس آب را پمپاژ کند. در واقع این پمپ هوا را به داخل هدایت می کند. هوای وارد شده در قسمت میانی مخزن با آب ترکیب شده و سپس هوا و آب به سمت خروجی مخزن هدایت می شوند، اما چگالی کمتر هوا نسبت به آب باعث پایین ماندن آب می شود و نیز از ورود مجدد هوا جلوگیری می کند. سپس طی فرایندی مایع مجددا به درون مخزن باز می گردد.

جنس پمپ خودمکش ابارا

به طور کلی جنس بدنه پمپ های خودمکش ابارا می تواند از چدن یا استیل باشد که جنس استیل این نوع پمپ ابارا از استیل ضد زنگ است و در طولانی مدت و با قرار گرفتن در معرض عوامل مختلف دچار زنگ زدگی و خوردگی نخواهد شد.

انواع پمپ خودمکش استیل ابارا

پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA از نظر سری های تولید انواع مختلفی دارد که هرکدام از این انواع ظرفیت و کارایی های متفاوتی دارند و برای استفاده در مکان های خاصی مناسب هستند. خریدار هنگام خرید پمپ خودمکش باید با توجه به اطلاعاتی که فروشنده در اختیار او قرار می دهد و نیز با توجه به نیاز خود پمپ دلخواه را انتخاب و خریداری کند.

پمپ خودمکش استیل سری JES

یکی از سری های پمپ خودمکش ابارا که به دلیل مزایای بسیار تقاضا برای آن نیز زیاد است، پمپ آب خودمکش تمام استیل ابارا سری JES می باشد.

ویژگی های پمپ خودمکش تمام استیل سری JES

از ویژگی ها و مزایای این پمپ می توان به جنس بدنه استیل ضد زنگ آن اشاره کرد که با آلیاژ 304 ساخته شده است.

  • این پمپ قابلیت تحمل فشار آب نسبتا بالا تا 6 بار را دارد و همچنین می تواند آب را تا دمای 45 درجه سانتی گراد پمپاژ کند.
  • این سری از پمپ های ابارا همچنین اندازه و وزن کاملا مناسبی دارند و در آن از موادی استفاده شده که باعث حمل و استفاده آسان این پمپ شده است.
  • جنس پره های موجود در این پمپ نیز از استیل ضد زنگ است و در صورت قرار گرفتن در معرض رطوبت هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود.
  • از این پمپ برای آبیاری زمین ها و باغ هایی با متراژ پایین و نیز برای افزایش فشار و تامین آب طبقات بالاتر منازل استفاده می شود.
  • تخلیه آب چاه، استخر و حوض ها و پمپاژ آب تمیز از دیگر موارد کاربرد این سری از پمپ های خودمکش ابارا می باشد. 

پمپ خودمکش پروانه استیل ابارا مدل JESX

پمپ خودمکش پروانه استیل ابارا مدل JESX نوع دیگری از پمپ های خودمکش ابارا است. یکی از تفاوت های این مدل از پمپ خودمکش با سری JES در جنس پره های پروانه آنها می باشد. در این مدل پره های پروانه با PPO + PS تقویت شده اند و استحکام و طول عمر بالایی دارند.

پمپ خودکش ابارا

پمپ خودمکش استیل ابارا سری JEM

از دیگر انواع پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA مدل JEM این پمپ است. پمپ خودمکش استیل ابارا سری JEM از جمله پمپ های تمام استیل است و از آلیاژ 304 ساخته شده که مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی و زنگ زدگی دارد. این پمپ قابلیت استفاده در مصارف کشاورزی، خانگی و نیز صنایع بزرگ دارد و با تامین فشار آب مورد نیاز مشکلات مربوط به آبرسانی این صنایع را از بین می برد. کلاس عایق بندی این پمپ F است و بازدهی بسیار بالایی دارد.

پمپ خودمکش استیل ابارا سری AGA

یکی دیگر از سری های پمپ خودمکش ابارا سری AGA می باشد که جنس پوسته آن از چدن است و جنس شفت آن از استیل 416 (برای برخی از مدل های آن) و استیل 303 (برای مدل های دیگر) می باشد. این پمپ ایمنی بالایی داشته و هنگام استفاده از آن خطری برای افراد ندارد، زیرا به طور مناسب عایق بندی شده است و دارای کلاس عایقبندی F می باشد.

خرید اینترنتی پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA

یکی از روش های آسان و مقرون به صرفه برای خرید پمپ خودمکش استیل ابارا EBARA خرید اینترنتی این محصول می باشد. امروزه در کمترین زمان ممکن می توان با مراجعه به سایت های معتبر از تمام ویژگی های پمپ مورد نیاز آگاه شد و آن را خریداری کرد. زمانی که خریدار از برند محصول اطلاعات لازم را داشته باشد تنها پیدا کردن سایت و فروشگاه اینترنتی معتبری که بتوان از آن خریداری کرد مد نظر است. ابارا برند معتبر و دارای سابقه طولانی در تولید انواع پمپ است و فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی نیز فروشگاه معتبری برای فروش پمپ خودمکش استیل ابارا است. در بخش کاتالوگ پمپ خودمکش استیل ابارا ویژگی ها و قیمت های انواع پمپ خودمکش ابارا وجود دارد و خریدار در صورت نیاز نیز می تواند با شماره ها مورد نظر در سایت کالا صنعتی تماس بگیرد تا از خرید اینترنتی پمپ مورد نظر خود اطمینان یابد. 

پمپ خودمکش ابارا

قیمت پمپ خودمکش استیل ابارا به چه صورت است؟

قیمت پمپ خودمکش استیل ابارا با توجه به مدل و سری آنها اندکی متغیر است، زیرا هر کدام از این انواع دارای موتوری با قدرت متفاوت و نیز امکانات و کارایی های متفاوتی هستند. فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی اطلاعات کافی از مشخصات و نیز قیمت های به روز هر کدام از انواع پمپ خودمکش استیل ابارا در اختیار مشتریان قرار می دهد و فروش پمپ خودمکش استیل ابارا به بهترین صورت ممکن انجام می دهد. قیمت تمامی سری های پمپ خودمکش ابارا با توجه به کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و با خرید هر کدام از سری های این پمپ می توان در طولانی مدت از مزایای آنها بهره برد.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...