پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ سانترفیوژ

تحلیل و بررسی پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

شرکت ابارا در سال 1912 تاسیس و شروع به ساخت پمپ و تجهیزات پمپاژ شد. ابارا یک شرکت چند ملیتی بوده و همکاری آمریکا و ژاپن در طراحی و تولید انواع پمپ ها، بیش از 4 میلیارد دلار درآمد برای این شرکت دارد. پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD یکی از بهترین پمپ های سانتریفیوژی شرکت ابارا به حساب می آید که برای کار های مختلفی طراحی شده است. در این مقاله ما قصد داریم تا بیشتر به بررسی ویژگی ها و مشخصات انواع پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا مدل MD-MMD  بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

پمپ سانتریفیوژ چیست؟

در ابتدا ما برای درک بیشتر شما از محصولی که جلوتر می خواهیم آن را معرفی کنیم، به تعریفی اجمالی از پمپ های سانتریفیوژ یا گریز از مرکز را توضیح خواهیم پرداخت. به طور کلی پمپ های گریز از مرکز یا به اصطلاح سانتریفیوژ و به انگلیسی Centrifugal pump از پرکاربرد ترین پمپ های دینامیکی آب بوده که با مکانیزم گریز از مرکز قادر است مایعات را پمپ کند. از آنجایی که این پمپ ها به راحتی قابل جابجایی، ارزان و دارای اصطکاک کمی هستند، پس در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. انواع پمپ های گریز از مرکز با نظر به عواملی همچون: طراحی پروانه، نوع ولوت، جهت گیری شفت، استاندارد های API 610 و جهت تقسیم مورد تقسیم بندی و در مدل های مختلف به فروش می رسند.

انواع پمپ سانترفیوژ

انواع پمپ های سانتریفیوژ

ساز و کار پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

ابتدا مایع به مرکز پمپ و پای پره های پروانه وارد شده و سپس بر اثر کاهش فشار در این قسمت، پروانه به سرعت دوران کرده و مایع میان این پروانه نیز به دوران در می آید. در مرحله بعد با افزایش انرژی جنبشی افزایش یافته و در اثر نیروی گریز از مرکز به طرف خارج پرتاب خواهد شد. سپس انرژی جنبشی مایع به انرژی پتانسیل تبدیل می گردد.

اجزای سازنده پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

به طور کلی پمپ صنعتی و کشاورزی چدنی ابارا مدل MD-MMD از 6 بخش اصلی: موتور، روتور، پوسته یا جداره پمپ، لوله مکش پمپ، لوله رانش و محفظه بین پوسته و پروانه تشکیل شده است. قسمت موتور در پمپ چدنی ابارا مدل MD باعث حرکت دورانی محور پمپ دارد و قسمت روتور نیز شامل محور و پره ها می شود.

اجزا پمپ سانترفیوژ

اجزای پمپ سانتریفیوژ

پمپسانترفیوژ

تمام اجزا پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

مزایا و معایب پمپ های سانتریفیوژ  

پمپ های سانتریفیوژ از جمله پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدلMD-MMD  با توجه به کاربری های متفاوتی که دارند، از مزایای زیادی مانند: قیمت مناسب، راندمان بالا، مقاومت در برابر خوردگی، اشغال فضای کم، تنوع در جنس پروانه ها، در دسترس بودن برخوردار اند. البته این نوع از پمپ ها دارای نقاط ضعف کمی همچون: نیاز به آب بندی، تامین نکردن فشار ها و دبی های بالا در حالت عادی و قیمت زیاد پمپ های طبقاتی هستند.

مشخصات پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

از مشخصات انواع پمپ سانتریفیوژ صنعتی ابارا مدل MD-MMD می توان به مواردی همچون: بدنه و پروانه چدنی، دبی 72 متر مکعب بر ساعت، توان KW 22 و توان HP 30، کلاس حفاظتی IP55، 2900/1450 دور در دقیقه اشاره نمود. 

کاربرد های پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD یکی از پرکاربرد ترین و معروف ترین پمپ های سانتریفیوژی شرکت ابارا به حساب می آید که کاربردهای مختلفی در: سیستم های شستشو، آبیاری مزارع و اماکن ورزشی، تامین آب کارخانه های عمرانی و کشاورزی، سیستم های اطفاء حریق، سیستم های انتقال مایع صنعتی، سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و ... دارد.

خرید و خدمات پس از فروش پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

خوشبختانه محصولات شرکت ابارا در ایران خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبری دارند که در صورت خرید اینترنتی پمپ صنعتی چدنی ابارا مدل MD از فروشنده های برگزیده داخل کشور، امکانات فراوانی برای مشتریان فراهم خواهد شد. انواع پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD دارای 24 ماه گارانتی معتبر بوده و در صورت به وجود آمدن هر مشکلی در هنگام نصب و استفاده از آن، با رجوع به فروشنده می توان آن را رایگان تعمیر نمود. همچنین در زمان خرید این پمپ ها مشتریان از امکانات دیگری از جمله: ارسال سریع، امکان پرداخت در محل و مشاوره 24 ساعته برخوردار می شوند. علاوه بر مزایای ذکر شده، کاربران به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD قادر خواهند بود کاتالوگ الکتروپمپ چدنی صنعتی ابارا مدل MD-MMD را در سایت مشاهده کنند.

تعمیر پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

همانطور که پیشتر اشاره شد، پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD استهلاک کمی داشته و برای مدت زمان زیادی به خوبی کار خواهد کرد. با این حال در صورت بروز هرگونه مشکل برای این پمپ پیشنهاد می شود با کارشناسان و مشاوران سایت تماس گرفته و از مزیت های خدمات پس از فروش بهره مند شوید. با این وصف متخصصان این حوزه به منظور تعمیر پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD به محل رجوع خواهند کرد.

قیمت پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

قیمت پمپ چدنی ابارا مدل MD-MMD با توجه به ولتاژ ورودی که شامل: 380 ولت با برق سه فاز و 220 ولت با برق تک فاز هستند، تعیین می شود. همچنین توان ورودی: 22KW،30KW ،37KW در قیمت پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD تاثیر گذار خواهد بود.

جمع بندی پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD

پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD یک پمپ اقتصادی، پرکاربرد و با طراحی ساده بوده که برای پمپاژ آب در بسیاری از موقعیت ها از جمله مصارف صنعتی قابل استفاده است. همانطور که ذکر شد، این پمپ استهلاک کمی داشته و برای مدتی طولانی به خوبی عمل خواهد کرد. محصولات شرکت ابارا در ایران دارای خدمات پس از فروش و گارانتی های معتبری بوده که خرید آن از فروشگاه های اینترنتی شناخته شده می تواند یک انتخاب مناسب باشد. در این مقاله ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا شما را با مشخصات پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD آشنا کنیم و یک بررسی کامل از این نوع پمپ ها ارائه نماییم تا با مطالعه این متن شما دید بهتری از این محصول استثنایی و معروف کسب کنید. به این امید که با خواندن این متن، شما کاربران عزیز به درک بهتری از پمپ سانتریفیوژ چدنی ابارا EBARA مدل MD-MMD رسیده باشید.

پمپ سانترفیوژ

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...