پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

برند ابارا و محبوبیت آن

برند ابارا بیش از 100 سال است که در حوزه ی طراحی، تولید و توزیع تجهیزات صنعتی فعالیت دارد و در این مدت توانسته به خوبی جایگاه خود را بین مشتریان و مخاطبان باز کند. کیفیت دستگاه ها، به روز بودن آن ها، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش، از عواملی هستند که باعث محبوبیت این برند نام آشنا شده است. پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO یکی از دستگاه های تولید شده توسط شرکت ابارا می باشد. برند ابارا در سال 1912 و در کشور ژاپن تاسیس شد. هم اکنون این برند فقط مختص آسیا نبوده و می توان گفت تقریبا تمام کشورهای این کره ی خاکی با ابارا و محصولات آن آشنا هستند. در ادامه توضیحاتی در خصوص بررسی مشخصات پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO، مواد مورد استفاده در ساخت پمپ صنعتی پروانه باز ابارا DWO، قیمت پمپ پروانه باز استیل ابارا و خرید آن خواهیم داد. با ما همراه باشید.

پمپ استیل پروانه باز ابارا

پمپ استیل پروانه باز

بررسی مشخصات پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO

برای خرید هر وسیله ای خصوصا وسایل صنعتی لازم است تا در ابتدا با مشخصات و ویژگی های وسیله و دستگاه مربوط آشنا شویم؛ سپس دستگاه متناسب با خواسته ی خود را تهیه و خریداری کنیم. به همین منظور در این قسمت به بررسی برخی از مهم ترین مشخصات و ویژگی های پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO  می پردازیم:

  1. دور موتور پمپ پروانه ای مزبور rpm  ۲۹۰۰ یا به عبارتی ۲۹۰۰ دور بر دقیقه می باشد.
  2. کلاس عایق بندی این موتور F می باشد.
  3. خازن به کار رفته در این موتور به صورت توکار می باشد.
  4. فرکانس به کار گرفته شده در این دستگاه ۵۰ هرتز می باشد.
  5. درجه ی محافظت دستگاه نیز IP55 ذکر شده است.
  6. برای پمپ تک فاز پروانه باز استیل ابارا از محافظ حرارتی اتوماتیک اضافه بار استفاده می شود. برای پمپ سه فاز پروانه باز ابارا نیز توسط مصرف کننده تامین می شود.

موارد فوق الذکر مشخصات موتور پمپ را بیان می کند؛ حال به بررسی مشخصات و ویژگی های طراحی و عملکردی خود پمپ می پردازیم:

  • نوع سیال مصرفی در این پمپ باید آب تمیز باشد. چرا که پروانه های پمپ حساس بوده و در دورهای بالا با برخورد ذرات ناخالصی آب آسیب می بینند. ضمن این که ناخالصی ها و آلایندگی های موجود در آب به مرور زمان باعث رسوب گرفتگی پروانه ها و سایر اجزای پمپ می شود که این عامل از راندمان و بازده پمپ می کاهد.
  • حداکثر دمایی که پروانه های پمپ می توانند تحمل کنند؛ ۹۰ درجه ی سلسیوس می باشد. بنابراین باید هنگام استفاده از این پمپ دقت شود که سیالی با دمای بیشتر از مقدار ماکزیمم استفاده نشود.
  • نوع پروانه ی پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO سانتریفیوژ باز می باشد.
  • آب بندی پمپ به صورت مکانیکال سیل است.
  • یاتاقان پمپ مذکور بلبرینگ دور و بسته می باشد.

پمپ پروانه باز ابارا

پمپ صنعتی پروانه باز ابارا سری DWO

مواد مورد استفاده در ساخت پمپ صنعتی پروانه باز ابارا DWO

  1. پوسته و پروانه ی پروانه ی پمپ از استیل ضد زنگ  304  AISI  ساخته شده است.
  2. کاسه ی پمپ به منظور محل استقرار پمپ از جنس سیل ضد زنگ AISI 304   می باشد. هم چنین شفت دستگاه نیز از این جنس می باشد.
  3. سیل مکانیکی نیز به منظور آب بندی و جلوگیری از نشت آب از جنس Carbon/NBR Ceramic/ ساخته شده است.
  4. جنس پوسته و پایه ی نگهدارنده از آلومینیوم می باشد.

حال که به توضیحات تقریبا جامع و کامل از مشخصات و ویژگی های دستگاه مزبور پرداختیم؛ وقت آن است که به بررسی کاربردها و کارایی های این پمپ بپردازیم. از پمپ صنعتی پروانه باز ابارا سری DWO برای جابجایی و انتقال ذرات معلق در فرایندهای غذایی، ماشین آلات شوینده ی صنعتی، کاربردهای فرایندی نظیر کارخانه های رنگ سازی و ... استفاده می شود.

قیمت پمپ پروانه باز استیل ابارا و خرید آن

با توجه به اوضاع و احوال این روزهای بازار ایران و نوسان شدید قیمت ها، نمی توان برای اجناس، وسایل و دستگاه های خصوصا صنعتی قیمت دقیقی را عنوان کرد. چرا که ممکن است چند روز بعد قیمت آن به کلی تغییر کند. البته نا گفته نماند که در این میان افرادی هستند که مشغول سودجویی اند و به بهانه ی نوسان قیمت ها و تورم، قیمت های نجومی و سرسام آور را به مردم بیچاره تحمیل می کنند. مسلم است تا زمانی که مردم خودشان هوای یکدیگر را نداشته باشند اوضاع بهتر نخواهد شد. حال به بحث اصلی قیمت گذاری دستگاه مورد نظر می پردازیم. دبی ( حجم عبوری سیال در هر ثانیه ) و هد پمپ، متریال و مواد استفاده شده در ساخت دستگاه ( استحکام و مقاومت مواد )، نوع آب بندی و واشربندی دستگاه و ... از عوامل تاثیر گذار بر قیمت پمپ مورد نظر می باشند.  شما می توانید بر اساس نیاز خود پمپی با مشخصات لازم را انتخاب و خریداری کنید. در بعضی مواقع با دقت به همین نکته ی به ظاهر ساده می توان از هزینه های گزاف جلوگیری نمود.

پمپ پروانه باز ابارا

پمپ ابارا

لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید دستگاه مد نظر خود را به صورت حضوری و یا اینترنتی خرید کنید. برای خرید اینترنتی پمپ استیل پروانه باز ابارا مدل DWO می توانید به وب سایت اینترنتی مجموعه ی کالا صنعتی به نشانی www.kalasanati.com مراجعه کنید. هم چنین می توانید به منظور دریافت خدمات مشاوره ای رایگان از این مجموعه از طریق پل های ارتباطی مندرج در سایت اقدام به برقراری ارتباط با مشاوران و کارشناسان این مجموعه نمایید. برای اطلاع از سایر پمپ های برند ابارا و مشخصات آن ها می توانید به کاتالوگ پمپ استیل پروانه باز ابارا در وب سایت فوق الذکر مراجعه کنید و بهترین انتخاب و خرید خود را انجام دهید. در پایان از همراهی و توجه شما عزیزان نسبت به این مقاله بی نهایت سپاسگزاریم. امید است تا با مطالعه و خواندن مقاله ی پیش رو توانسته باشید اطلاعات مفیدی را در خصوص پمپ استیل پروانه باز ابارا سری DWO کسب کنید .

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...