پمپ باد 25 لیتری محک مدل HSU550-25L

برای دریافت کاتالوگ و قیمت پمپ آب کشاورزی با کارشناسان ما در تماس باشید.

فشار هوا: 8 بار

گنجایش مخزن: 25 لیتر

حداکثر ظرفیت هوادهی: 105 لیتر بر دقیقه

توان: 580 وات

موجود
۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۸,۸۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کمپرسور باد 25 لیتری بدون روغن (580 وات) مدل HSU550-25L 

    در بسیاری از صنایع موجود، نیاز به استفاده از هوای فشرده به صورت گسترده رو به افزایش است. به خصوص درصنایع غذایی و کاربرد های پزشکی نیاز به استفاده از پمپ باد به وفور احساس می شود. در این صنایع به دلیل ارتباط مستقیم هوا با محیط و سلامت انسان باید پمپ باد هوای عاری از هرگونه آلودگی را تولید کند. کمپرسور باد بدون روغن ۲۵ لیتری این وظیفه را به خوبی انجام داده و هوایی تمیز و سالم را در اختیار صنایع غذایی و پزشکی قرار می دهد. پمپ باد 25 لیتری بدون روغن (580 وات) مدل HSU550-25L محصولی پرمصرف و کاربردی از شرکت محک می باشد که به جرات میتوان گفت یک از محصولات دارای کیفیت بسیار عالی این شرکت می باشد.

    ویژگی های کمپرسور باد 25 لیتری بدون روغن مدل HSU550-25L

    موتور با سیم پیچ مسی

    سیم پیچ مسی در موتور های کمپرسور HSU550-25L باعث کارکرد طولانی مدت و بدون وقفه این محصول میشود. این در حالی است که بسیاری از نمونه های مشابه در موتور های خود از سیم پیچ آلومینیومی استفاده میکنند که کارایی بالایی نداشته و نمیتوانند بطور مداوم کار کنند چرا که با کارکرد مداوم حرارت بالا رفته و سیم پیچ داغ میکند و تغییر حالت داده که ممکن است به الکتروموتور آسیب وارد کند. از این رو در کمپرسور های باد محک از سیم پیچ مسی استفاده میشود که ظرفیت گرمایی بالاتری نسبت به آلومینیوم داشته و در برابر حرارت مقاوم ترند.

    سیستم قطع اتوماتیک حرارتی

    همانطور که قبلا گفته شد کارکرد مداوم کمپرسور باعث بالا رفتن درجه حرارت موجود در الکتروموتور می شود. به همین دلیل هر چند که استفاده از سیم پیچ مسی سبب افزایش زمان کارکرد دستگاه می شود اما پس از مدتی دمای بالا باعث تغییر حالت در مس می شود به همین دلیل در طراحی کمپرسور باد بدون روغن HSU550-25L از یک قطع کن اتوماتیک حرارتی استفاده شده است. به این طریق که وقتی دما افزایش یافته و از حد مجاز بالاتر می رود،قطع کن برق ورودی به پمپ را بطور اتوماتیک قطع میکند تا از آسیب به موتور جلوگیری شود و پس از بازگشت دما به حالت عادی مجددا برق را وصل میکند.

    کارکرد آرام و بی صدا با توان 580 وات

    از آنجا که اکثر پمپ های باد موجود در بازار دارای لرزش و صدای زیاد هستند موجب سلب آسایش بوده و تمرکز محیط کار را برهم میزنند،از این رو پمپ های باد سایلنت HSU550-25L شرکت محک این مشکل را مرتفع کرده و با توان واقعی 580 وات بصورت کاملا بی صدا و آرام عمل فشرده سازی هوارا انجام میدهد.

    مجهز به دو پیستون تامین باد و افزایش دو برابر پرشدن مخزن و همچنین حداکثر حجم باد خروجی 105 لیتر در دقیقه

    دارای سوپاپ اطمینان از جنس برنج

    که در صورت بالا رفتن فشار هوای داخل مخزن این سوپاپ باز شده و هوا و فشار اضافی را تخلیه میکند.

    مجهز به فیلتر هوا و رگولاتور

    ذرات معلق در هوا میتوانند به سیستم کمپرسور باد آسیب بزنند پس هوای ورودی به پمپ باید عاری از ذرات معلق مزاحم باشد. از این رو در مسیر ورودی هوای پمپ ،فیلتر هوا نصب میشود تا از ورود این ناخالصی ها جلوگیری کند.از سوی دیگر به وسیله رگولاتور نصب شده بر روی این پمپ فشار هوای خروجی بدون نوسان و تنظیم شده خواهد بود و این فشار حداکثر تا 8 بار در دسترس خواهد بود.

    بدون نیاز به روغن کاری-دارای چرخ و حمل آسان

    از انجا که در صنایع غذایی و پزشکی هوای سالم و تمیز مورد نیاز است این پمپ ها بدون روغن تولید شده اند و ضمنا برای حمل و نقل آسان و تمیز آنها چزخ های محکم و با استقامتی تعبیه شده است.

    داری شیر برگشت دوطرفه

    دارای پوشش اپوکسی برای جلوگیری از زنگ زدگی

    لازم به ذکر است که امکان آشنایی با انواع پمپ‌ باد محک، دریافت مشخصات فنی و دیتاشیت و همچنین خرید کمپرسورباد بدون روغن 25 لیتری با برند محک (ساخت ایران) از طریق فروشگاه آنلاین کالاصنعتی میسر است.

    ولتاژ و فرکانس 230V - 50Hz
    توان 580 W
    سرعت 1450 r/min
    حداکثر ظرفیت هوادهی 105 L/min
    فشار هوا 8 bar
    حجم مخزن 25 L
  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    بازه زمانی ارسال
    7 تا 10 روز کاری
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    فشار هوا : 8 بار
    گنجایش مخزن : 25 لیتر
    حداکثر ظرفیت هوادهی : 105 لیتر بر دقیقه
    توان : 580 وات
    سرعت (r/min) : 1450 دور بر دقیقه
    برند پمپ
    محک
    منبع انرژی
    برق تک فاز
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...