پمپ باد 1200 لیتری محک مدل AP-1202S

برای دریافت مشخصات و کاتالوگ خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

فشار هوا: 10 بار

گنجایش مخزن: 1000 لیتر

حداکثر ظرفیت هوادهی: 1220 لیتر بر دقیقه

توان: 10 اسب

موجود
۸۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
۷۹,۰۰۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کمپرسور باد 1200 لیتری محک مدل AP 1202S با توان 10 اسب بخار، تکفاز و سه فاز

    متراکم سازی هوا، گازها و بخارات و بطور کلی سیالات تراکم پذیر در کاربردهای زیادی انجام می شود. جهت تنظیم باد لاستیک ها، وسایل بازی بادی، ساخت انواع توپ های رشته های ورزشی و البته کاربردهای صنعتی زیادی مثل آچاربکس ها، پرچ کن، منگنه کوب و ... از کمپرسور باد استفاده می شود. کمپرسور باد یا پمپ باد 1200 لیتری محک مدل AP 1202S یکی از محصولات قابل استفاده برای چنین کاربردهایی است که دارای توان 10 اسب بخار است.

    ویژگی های کمپرسور باد 1200 لیتری محک مدل AP 1202S دو سیلندر

    پمپ باد محک 1200 لیتری محک مدل AP 1202S دو سیلندر دارای مشخصات و قابلیت های زیر است:

    موتور با سیم پیچ مسی

    سیم پیچ مسی در موتور های کمپرسور AP 1202S باعث کارکرد طولانی مدت و بدون وقفه این محصول می شود. این در حالی است که بسیاری از نمونه های مشابه در موتورهای خود از سیم پیچ آلومینیومی استفاده می کنند که کارایی بالایی نداشته و نمی توانند بطور مداوم کار کنند چرا که با کارکرد مداوم حرارت بالا رفته و سیم پیچ داغ می کند و تغییر حالت داده که ممکن است به الکتروموتور آسیب وارد کند. از این رو در کمپرسور های باد محک از سیم پیچ مسی استفاده می شود که ظرفیت گرمایی بالاتری نسبت به آلومینیوم داشته و در برابر حرارت نیز مقاوم ترند.

    سیستم قطع اتوماتیک حرارتی

    همانطور که قبلا گفته شد کارکرد مداوم کمپرسور باعث بالا رفتن درجه حرارت موجود در الکتروموتور می شود. به همین دلیل هر چند که استفاده از سیم پیچ مسی سبب افزایش زمان کارکرد دستگاه می شود اما پس از مدتی دمای بالا باعث تغییر حالت در مس می شود به همین دلیل در طراحی کمپرسور باد AP 1202S از یک قطع کن اتوماتیک حرارتی استفاده شده است. به این طریق که وقتی دما افزایش یافته و از حد مجاز بالاتر می رود، قطع کن برق ورودی به پمپ را بطور اتوماتیک قطع می کند تا از آسیب به موتور جلوگیری شود و پس از بازگشت دما به حالت عادی مجددا برق را وصل می کند.

    استفاده از بهترین متریال در ساخت ورق برای مخزن

    پمپ باد AP 1202S شرکت محک از بهترین مواد و با ضخامت مناسب طراحی و ساخته شده است. ضخامت ورق استفاده شده در مخزن پمپ باد تاثیر زیادی در عمر آن دارد و در پمپ باد 1200 لیتری محک AP 1202S از بهترین ضخامت برای ورق مخزن استفاده شده که هم مقاومت بالا و هم وزن مناسب داشته باشد.

    مجهز به دو پیستون تامین باد

    این عامل باعث افزایش دو برابری سرعت پرشدن مخزن می شود. حداکثر ظرفیت هوادهی 1220 لیتر در دقیقه می باشد.

    دارای سوپاپ اطمینان از جنس برنج

    در صورت بالا رفتن فشار هوای داخل مخزن این سوپاپ باز شده و هوا و فشار اضافی را تخلیه می کند.

    مجهز به فیلتر هوا و رگولاتور

    ذرات معلق در هوا می توانند به سیستم کمپرسور باد آسیب بزنند پس هوای ورودی به پمپ باید عاری از ذرات معلق مزاحم باشد. از این رو در مسیر ورودی هوای پمپ، فیلتر هوا نصب می شود تا از ورود این ناخالصی ها جلوگیری کند. از سوی دیگر به وسیله رگولاتور نصب شده بر روی این پمپ فشار هوای خروجی بدون نوسان و تنظیم شده خواهد بود و این فشار حداکثر تا 10 بار در دسترس خواهد بود.

    داری شیر برگشت دوطرفه

    مشخصات فنی پمپ کمپرسور باد 1200 لیتری AP 1202S تکفاز و سه فاز

    220/380V - 50Hz ولتاژ و فرکانس
    10 Hp توان
    1450 r/min سرعت
    1220 L/min حداکثر ظرفیت هوادهی
    10 bar فشار هوا
    1000 L حجم مخزن

    لازم به ذکر است که امکان آشنایی با پمپ‌ باد محک، دریافت مشخصات فنی و دیتاشیت و همچنین خرید پمپ باد 1200 لیتری سه فاز با برند محک (ساخت ایران) از طریق فروشگاه آنلاین کالاصنعتی میسر است.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    بازه زمانی ارسال
    7 تا 10 روز کاری
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    فشار هوا : 10بار
    گنجایش مخزن : 1000 لیتر
    حداکثر ظرفیت هوادهی : 1220 لیتر بر دقیقه
    توان : 10 اسب
    وزن خالص : 365 کیلوگرم
    برند پمپ
    محک
    منبع انرژی
    برق تک فاز, برق سه فاز
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...