بستن
دسته بندی کالا

پمپ باد محک




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ باد یا کمپرسور باد، یکی از دستگاه های صنعتی است که در صنایع زیادی کاربرد دارد. این دستگاه، هوا را فشرده می‌کند تا حجم هوای فشرده شده، دارای فشارو انرژی باشد. اگر قصد خرید کمپرسور باد دارید، حتما نام پمپ باد محک را شنیده‌اید. در ادامه این مطلب به معرفی برند محک و انواع کمپرسورهای باد تولید شده توسط این شرکت می‌پردازیم.

کمپرسور باد محک

اهمیت و کاربرد کمپرسور باد 

کمپرسورهای باد برای فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های سراسر جهان حیاتی هستند؛ اما پمپ باد اختراعی نسبتاً جدید در تاریخچه ماشین‌ها به شمار می‌آید و جزو جدید ترین انواع پمپ به حساب می آید. حتما می‌توانید تصور کنید که پیش از اختراع پمپ باد، بسیاری از فعالیت‌های صنعتی با قطعات بسیار بزرگ و سنگین امکان پذیر می‌شد. با کمک کمپرسورهای باد، صاحبان صنایع توانستند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند و همین امر منجر به افزایش چشمگیر بهره وری و سطح عملکرد کارخانجات شد. اگر بخواهیم یک تعریف دقیق از عملکرد پمپ باد داشته باشیم، باید بگوییم که کمپرسور باد، یک دستگاه پنوماتیکی است که هوا را فشرده کرده و در نتیجه، هوا مانند فنر دارای انرژی پتانسیل می‌شود. این انرژی پتانسیل می‌تواند به عنوان نیروی محرک تجهیزات پنوماتیک به کار رود. کمپرسور باد در مدل و اندازه‌های مختلفی در بازار وجود دارد به طوری که در انواع حجم مخزن از 10 تا 80 لیتر و از 100 تا 1200 لیتر تولید می‌شود. این دستگاه‌ها دارای دو مدل سایلنت (بی صدا) و معمولی هستند که نوع سایلنت آن معمولا در کاربردهای پزشکی مانند دندان پزشکی‌ها استفاده می‌شود.

انواع کمپرسور باد محک

محک یکی از شرکت‌های تولید کننده قطعات صنعتی است. یکی از مهم ترین قطعات تولید شده توسط این برند، کمپرسور باد است. کمپرسور باد محک انواع مختلفی دارد که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازیم:

  • پمپ باد 10 لیتری محک: این پمپ باد از نوع سایلنت است و یک مخزن با گنجایش ۱۰ لیتر دارد. حداکثر ظرفیت هوادهی کمپرسور باد ۱۰ لیتری محک معادل 105 لیتر بر دقیقه است.
  • پمپ باد 50 لیتری محک: این کمپرسور باد کارکردی آرام و بی صدا دارد و مخزن آن ۵۰ لیتر گنجایش دارد. حداکثر ظرفیت هوادهی این دستگاه معادل  210 لیتر بر دقیقه است.
  • پمپ باد 150 لیتری محک: برای تولید این دستگاه از بهترین متریال استفاده شده که تاثیر زیادی در طول عمر کمپرسور هوا دارد. حداکثر ظرفیت هوادهی این دستگاه معادل 162 لیتر بر دقیقه است.
  • پمپ باد 200 لیتری محک: این کمپرسور به دلیل بهره‌گیری از سیم پیچ مسی، طول عمر و کارکرد بالایی دارد. حداکثر ظرفیت هوادهی این پمپ باد محک معادل 289 لیتر بر دقیقه است.
  • پمپ باد 250 لیتری محک: این کمپرسور باد مانند سایر مدل‌ها از سیستم قطع اتوماتیک حرارتی بهره می‌برد که مزیت ویژه‌ای برای کمپرسورهای باد به شمار می‌آید. حداکثر ظرفیت هوادهی این کمپرسور هوا معادل 289 لیتر بر دقیقه است.
  • پمپ باد 350 لیتری محک: این مدل از پمپ‌های باد محک مجهز به دو پیستون تامین باد است که باعث بالا رفتن سرعت پر شدن مخزن می‌شود. حداکثر ظرفیت هوادهی این کمپرسور معادل 380 لیتر بر دقیقه است.

اینها فقط تعداد محدودی از کمپرسورهای باد محک هستند که هر کدام ویژگی‌های متمایز کننده‌ای از سایر مدل‌های موجود در بازار را ارائه می‌دهند. 

خرید کمپرسور باد محک

هنگام انتخاب یک کمپرسور باد مناسب، مهم است که نیازهای خود را در نظر بگیرید. عواملی مانند فشار و حجم مورد نیاز، محیط کار و منبع برق موجود و امکان جابه جایی دستگاه همگی بر انتخاب کمپرسور باد مناسب تأثیر می‌گذارند. با در نظر گرفتن همه این عوامل، می‌توانید یکی از مدل‌های پمپ باد محک را برای خرید انتخاب کنید. 

قیمت پمپ باد محک

معمولا قیمت کمپرسورهای باد بسته به حجم مخزن، ظرفیت هوادهی و سایر مشخصات فنی، متغیر است. این مسئله بستگی به نیازهای شما دارد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت و خرید پمپ باد محک با کارشناسان کالا صنعتی تماس بگیرید و مدل مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...