پمپ باد 10 لیتری محک مدل HSU550-10L

فشار هوا: 8 بار

گنجایش مخزن: 10 لیتر

حداکثر ظرفیت هوادهی: 105 لیتر بر دقیقه

توان: 550 وات

موجود
۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
۷,۷۷۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • کمپرسور باد 10 لیتری بدون روغن محک مدل HSU550-10L با توان 550 وات 

    در بسیاری از صنایع موجود، نیاز به استفاده از هوای فشرده به صورت گسترده رو به افزایش است. به خصوص درصنایع غذایی و کاربرد های پزشکی نیاز به استفاده از پمپ باد به وفور احساس می شود. به دلیل ارتباط مستقیم هوای محیط با سلامت انسان در این صنایع، باید پمپ باد هوای عاری از هرگونه آلودگی را تولید کند. کمپرسور باد بدون روغن 10 لیتری محک مدل HSU550-10L این وظیفه را به خوبی انجام داده و هوایی تمیز و سالم را در اختیار صنایع غذایی و پزشکی قرار می دهد. پمپ باد 10 لیتری بدون روغن مدل HSU550-10L محصولی پرمصرف و کاربردی از شرکت محک است که به جرات می توان گفت یک از محصولات با کیفیت عالی این شرکت می باشد. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    ویژگی های کمپرسور باد 10 لیتری بدون روغن محک مدل HSU550-10L

    پمپ باد محک 10 لیتری بدون روغن محک مدل HSU550-10L دارای مشخصات و قابلیت های زیر است:

    موتور با سیم پیچ مسی

    سیم پیچ مسی در موتور های کمپرسور HSU550-10L باعث کارکرد طولانی مدت و بدون وقفه این محصول می شود. این در حالی است که بسیاری از نمونه های مشابه در موتورهای خود از سیم پیچ آلومینیومی استفاده می کنند که کارایی بالایی نداشته و نمی توانند بطور مداوم کار کنند چرا که با کارکرد مداوم حرارت بالا رفته و سیم پیچ داغ می کند و تغییر حالت داده که ممکن است به الکتروموتور آسیب وارد کند. از این رو در کمپرسور های باد محک از سیم پیچ مسی استفاده می شود که ظرفیت گرمایی بالاتری نسبت به آلومینیوم داشته و در برابر حرارت نیز مقاوم ترند.

    سیستم قطع اتوماتیک حرارتی

    همانطور که قبلا گفته شد کارکرد مداوم کمپرسور باعث بالا رفتن درجه حرارت موجود در الکتروموتور می شود. به همین دلیل هر چند که استفاده از سیم پیچ مسی سبب افزایش زمان کارکرد دستگاه می شود اما پس از مدتی دمای بالا باعث تغییر حالت در مس می شود به همین دلیل در طراحی کمپرسور باد بدون روغن HSU550-10L از یک قطع کن اتوماتیک حرارتی استفاده شده است. به این طریق که وقتی دما افزایش یافته و از حد مجاز بالاتر می رود، قطع کن برق ورودی به پمپ را بطور اتوماتیک قطع می کند تا از آسیب به موتور جلوگیری شود و پس از بازگشت دما به حالت عادی مجددا برق را وصل می کند.

    کارکرد آرام و بی صدا 

    از آنجا که اکثر پمپ های باد موجود در بازار دارای لرزش و صدای زیاد هستند موجب سلب آسایش شده و تمرکز محیط کار را برهم می زنند، از این رو پمپ های باد سایلنت HSU550-10L شرکت محک این مشکل را مرتفع کرده و با توان واقعی 550 وات بصورت کاملا بی صدا و آرام عمل فشرده سازی هوا را انجام می دهند.

    مجهز به دو پیستون تامین باد

    این عامل باعث افزایش دو برابری سرعت پرشدن مخزن می شود. حداکثر ظرفیت هوادهی 105 لیتر در دقیقه می باشد.

    دارای سوپاپ اطمینان از جنس برنج

    در صورت بالا رفتن فشار هوای داخل مخزن این سوپاپ باز شده و هوا و فشار اضافی را تخلیه می کند.

    مجهز به فیلتر هوا و رگولاتور

    ذرات معلق در هوا می توانند به سیستم کمپرسور باد آسیب بزنند پس هوای ورودی به پمپ باید عاری از ذرات معلق مزاحم باشد. از این رو در مسیر ورودی هوای پمپ، فیلتر هوا نصب می شود تا از ورود این ناخالصی ها جلوگیری کند. از سوی دیگر به وسیله رگولاتور نصب شده بر روی این پمپ فشار هوای خروجی بدون نوسان و تنظیم شده خواهد بود و این فشار حداکثر تا 8 بار در دسترس خواهد بود.

    بدون نیاز به روغن کاری و دارای چرخ و حمل آسان

    از آنجا که در صنایع غذایی و پزشکی هوای سالم و تمیز مورد نیاز است این پمپ ها بدون روغن تولید شده اند و ضمنا برای حمل و نقل آسان و تمیز آنها چرخ های محکم و با استقامتی تعبیه شده است.

    داری شیر برگشت دوطرفه

    دارای پوشش اپوکسی برای جلوگیری از زنگ زدگی

    به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی مخزن داخل آن را پوشش اپوکسی می زنند تا در صنایع پزشکی و غذایی و تولید هوای پاک و تمیز با مشکل روبرو نشود.

    230V - 50Hz ولتاژ و فرکانس
    550 W توان
    1450 r/min سرعت
    150 L/min حداکثر ظرفیت هوادهی
    8 bar فشار هوا
    10 L حجم مخزن

    لازم به ذکر است که امکان آشنایی با انواع پمپ‌ باد محک، دریافت مشخصات فنی و دیتاشیت و همچنین خرید کمپرسور باد بدون روغن 10 لیتری با برند محک (ساخت ایران) از طریق فروشگاه آنلاین کالاصنعتی میسر است.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    لطفاً قبل از هرگونه واریز وجه با کارشناسان فروش در تماس باشید. در قبال واریزی به هر حسابی غیر از حسابهای معرفی شده در سایت، کالا صنعتی هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    بازه زمانی ارسال
    7 تا 10 روز کاری
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    فشار هوا : 8 بار
    گنجایش مخزن : 10 لیتر
    حداکثر ظرفیت هوادهی : 105 لیتر بر دقیقه
    توان : 550 وات
    سرعت (r/min) : 1450 دور بر دقیقه
    برند پمپ
    محک
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    • کاربر مهمان
    • سه شنبه 23 آبان 1402 - 16:56
    • 0
    • 0
    سلام.پمپ باد مناسب برای دندونپزشکی چی پیشنهاد میکنید؟
    • مدیر سایت
    • پنجشنبه 25 آبان 1402 - 13:05
    • 0
    • 0

    با سلام و احترام

    برای این کار میتونید از پمپ های باد سایلنت و بدون روغن استفاده کنید.معمولا ظرفیت 25 تا 50 لیتری برای دندونپزشکی مناسب است.

    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...