پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

به منظور آشنایی بیشتر با پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM بهتر است نخست با پمپ آب، پمپ آب سانتریفیوژ و ویژگی های مهم آن آشنا شویم. سپس به معرفی پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM پرداخته و مشخصات آن را بررسی می کنیم.

پمپ آب چیست و چه کاربردی دارد؟

همان گونه که می دانید، پمپ های آب نقش قابل توجهی در زندگی های امروزی دارند. این ابزارهای کاربردی در زمینه های گوناگونی نظیر مصارف خانگی، مصارف صنعتی و مصارف کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند. از آن جا که این دسته از پمپ های آب به منظور افزایش حجم و فشار آب به کار گرفته می شوند، می توان نتیجه گرفت که دارای کاربردهای بسیار وسیعی می باشند.

نحوه عملکرد پمپ های آب به شکل زیر است:

در زمان روشن شدن الکتروموتور، پروانه شروع به چرخش کرده و بدین ترتیب آب قدرت زیادی پیدا می کند. این قدرت زمینه ای را فراهم می سازد که آب با سرعت زیادی راهی خروجی شود. این قابلیت موجب شده است که پمپ های آب به گزینه ای مناسب برای استفاده در مناطقی تبدیل شوند که همواره با کمبود فشار آب رو به رو هستند. با استفاده از پمپ آب مشکل کمبود فشار آب در این مناطق برای همیشه رفع خواهد شد. پمپ های سانتریفیوژ یکی از کاربردی ترین انواع پمپ آب موجود در بازار هستند که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

پمپ آب سانتریفیوژ

پمپ آب سانتریفیوژ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پمپ آب سانتریفیوژ که به عنوان نمونه ای پرکاربرد از آن می توان به پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM اشاره نمود، یکی از انواع پمپ آب است که نقش قابل توجهی در زمینه انتقال آب و سیالات ایفا می کند.انرژی مصرفی این دسته از پمپ ها از نوع انرژی جنبشی بوده و عملکرد آن ها به این صورت است که سیال را توسط نیروی گریز از مرکز با فشار زیاد از چشمی پروانه به طرف خروجی پمپ راهنمایی می کند. به عبارت دیگر پمپ انرژی جنبشی مورد نیاز خود را از الکتروموتور گرفته و سپس آن را تبدیل به انرژی هیدرودینامیکی می کند. این موضوع زمینه افزایش جریان مایع پمپ را فراهم می سازد.

سپس هنگامی که آب یا سیال وارد شده و با پره ها برخورد می کند، پره ها و پروانه در اثر نیروی مکش به وجود آمده توسط الکتروموتور با سرعت قابل توجهی شروع به حرکت کرده و فشار آب ایجاد شده با کمک نیروی گریز از مرکز توان لازم برای انتقال سریع به سمت خروجی را به دست می آورد. در رابطه با پمپ های آب سانتریفیوژ که به عنوان نمونه ای مهم از آن ها می توان پمپ آب آبارا ABR سری CM را نام برد، باید بدانید که پروانه های موجود در ساختار این پمپ ها از یک یا چند لبه برخوردار بوده که قطر آن ها از مرکز به بیرون گسترش می یابد. همین امر موجب شده است که سرعت آب وارد شده تا حد چشمگیری افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است که پمپ آب سانتریفیوژ کارایی بسیار زیادی در افزایش فشار مایعات با ویسکوزیته کم نظیر آب یا روغن های خالص دارد.

ویژگی های پمپ سانتریفیوژ

تا بدین جا با پمپ سانتریفیوژ که یکی از مهم ترین نمونه های آن پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM است، آشنا شدیم و نحوه عملکرد آن را آموختیم. حال وقت آن فرا رسیده است که به بررسی ویژگی های این دسته از پمپ های آب بپردازیم. بیشتر پمپ های آب سانتریفیوژ از نیروی گریز از مرکز استفاده می کنند. این پمپ ها دارای ویژگی های متعدد و متنوعی هستند که از جمله مهم ترین آن ها می توان به این مورد اشاره نمود که این پمپ ها همواره مقدار معینی از دبی آب را در یک فشار ثابت تامین نموده و بدین ترتیب زمینه افزایش حجم و فشار آب مصرفی مورد نیاز را فراهم می سازند.

کاربرد پمپ سانتریفیوژ

کاربرد گسترده پمپ آب سانتریفیوژ در مصارف خانگی موجب شده است که طراحی و تولید این پمپ ها به گونه ای صورت بپذیرد که پاسخگوی نیازهای مختلف در زمینه های گوناگون باشند. کاربرد مطلوب این دسته از پمپ های آب آن ها را به گزینه هایی مناسب برای استفاده در راستای جا به جایی مایعات و سیالات در بخش کشاورزی تبدیل نموده است. از دیگر ویژگی های پمپ آب سانتریفیوژ که پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM نمونه ای بارز و کاربردی از آن است، می توان به پمپاژ آب از چاه های عمیق، افزایش فشار در خطوط انتقال آب، کنترل جامدات، گردش آب داغ در مدارهای بسته و افزایش فشار در خطوط انتقال آب اشاره نمود.

انواع پمپ های سانتریفیوژ

پمپ آب سانتریفیوژ در سه نوع زیر موجود است :

  1. پمپ سانتریفیوژ شعاعی
  2. پمپ سانتریفیوژ محوری
  3. پمپ نیمه سانتریفیوژ

هر یک از این مدل ها در زمینه خاصی کارایی داشته و مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود نسبت به خرید آن ها اقدام نمایند. حال که با پمپ آب و پمپ آب سانتریفیوژ آشنا شدیم، زمان آن فرا رسیده است که به معرفی و بررسی پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM بپردازیم.

پمپ سانتریفیوژ آبارا

معرفی پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM

همان گونه که پیش تر نیز اشاره کردیم، پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM یکی از مهم ترین نمونه های پمپ های آب سانتریفیوژ کاربردی موجود در بازار است. جالب و در عین حال لازم است بدانید که پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM دارای انواع متعدد و متنوعی است.

انواع مدل های پمپ آبارا سری CM

از جمله مهم ترین و پر کاربردترین مدل های پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پمپ سانتریفیوژ چدنی تکفاز یک اسب آبارا ABR مدل CMB 1.00
  • پمپ آب تکفاز چدنی 1 اسب آبارا ABR مدل CMC 1.00
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی 2 اسب آبارا ABR مدل CMD 2.00
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی اسب آبارا مدل CMB 2.00
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی سه فاز 3 اسب آبارا ABR مدل CMB 3.00T
  • پمپ آب چدنی سه فاز 4 اسب آبارا ABR مدل CMD 4.00T
  • پمپ سانتریفیوژ چدنی سه فاز 5/5 اسب آبارا ABR مدل CMB 5.50T

کلیه انواع پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM از نوع گریز از مرکز بوده و جنس پوسته و پروانه آن ها چدنی است. منبع انرژی پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM برق تک فاز یا سه فاز است. پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM همان گونه که از نام آن پیدا است، ساخت برند صاحب نام و معتبر آبارا ABR است. پمپ سانتریفیوژ چدنی ایرانی آبارا یکی از پر فروش ترین پمپ های سانتریفیوژ موجود در بازار است.

پمپ آب سانتریفیوژ آبارا abr سری cm

پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM

فروش اینترنتی پمپ سانتریفیوژ آبارا سری CM

اگر شما هم به آن دسته از افرادی متعلق هستید که قصد خرید پمپ سانتریفیوژ آبارا مدل CM دارید، می توانید با مراجعه به کاتالوگ پمپ آب سانتریفیوژ صنعتی آبارا مدل CM، ضمن آشنایی با انواع پمپ آب آبارا مدل CM، از قیمت پمپ آب چدنی آبارا سری CM آگاه شده و با توجه به نیاز خود نسبت به خرید پمپ آب سانتریفیوژ آبارا ABR سری CM اقدام نمایید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...