• وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی از پمپ های کوچکی محسوب می شود که از آن ها به منظور انتقال و جریان آب در ساختمان ها و آپارتمان ها، ویلا ها، آبیاری باغ ها، سیستم آبپاشی اتوماتیک و...استفاده می شود. پمپ آب های خانگی در انواع مختلفی از جمله: محیطی، بشقابی، جتی، محوری، شعاعی و ... تقسیم بندی می شوند. انواع پمپ آب خانگی ایرانی آباراABR از پمپ ایرانی شناخته شده و پر مصرف در نقاط مختلف شهر به حساب می آیند که ما در این متن به بررسی و تحلیل آن ها خواهیم پرداخت.

پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR

انواع پمپ آب خانگی آباراABR  در شش مدل تولید و در بازار به فروش می رسند:

  1. محیطی سری PRA
  2. بشقابی سری CMA
  3. دو پروانه سری CDA
  4. جتی سری AGA
  5. تک پروانه ای CM
  6. چدنی پروانه باز CMR

همچنین برخی از این پمپ ها در اسب های مختلفی مورد مصرف قرار می گیرند که هر کدام با توجه به این واحد، حجم مورد نظری از آب را در بازه زمانی مشخص می توانند جا به جا کنند. قیمت پمپ آب خانگی آبارا بسیار مناسب و اقتصادی است و انواع مدل های آن قابلیت های کاربردی دارند. ما در ادامه این متن شما را با کاربرد ها و نکات اساسی چهار نوع از شناخته شده ترین این پمپ ها آشنا میکنیم.

پمپ خانگی آبارا

انواع پمپ آب خانگی آبارا ABR

پمپ آب سریPRA

معمولا سریPRA  پمپ ساختمانی آبارا ABR  برای مصارف خانگی و افزایش فشار آب گرم و سرد کاربرد دارد. این سری از پمپ آب از توان 5/0 اسب بخار برخوردار بوده و به قیمت مناسبی به فروش می رسد. همچنین پمپ آب سری PRA به راحتی قابل نصب و تعمیر می باشد.

پمپ خانگی ابارا

پمپ آب خانگی آبارا سریPRA

پمپ آب سریCMA

این سری از پمپ ها در دو مدل تولید می شود.

  1. برنجی
  2. چدنی

از ویژگی های آن می توان به: کیفیت ساخت مناسب، صدای کم و قابل تعمیر بودن اشاره کرد. این پمپ ها برای مصارف خانگی و همچنین صنعتی مناسب هستند و توان انواع آن ها از 5/0 تا 3 اسب بخار در بازار موجود است.

پمپ  خانگی آبارا

پمپ آب خانگی آبارا سریCMA

پمپ آب سریCDA

این سری از پمپ دارای دو پروانه هستند و قادراند با فشار بالایی آب را جا به جا کنند. به این دلیل، از این سری از پمپ های آب برای مصارف صنعتی و به منظور انتقال آب در ساختمان هایی که دارای طبقه های زیادی هستند، استفاده می کنند.

پمپ خانگی  آبارا

پمپ آب خانگی آبارا سریCDA

پمپ آب سری AGA

یکی دیگر از انواع پمپ آپارتمانی آبارا پمپ آب سری AGA با توان 75/0 است که علاوه بر مصارف خانگی، در آبیاری، تخلیه استخر، کارواش و ... نیز کاربرد دارد. همچنین این سری از پمپ آب خانگی آبارا از مدل های ارزان قیمت این شرکت محسوب می شود. برای خرید اینترنتی پمپ خانگی آبارا و کسب اطلاع از مشخصات بیشتر این سری از پمپ ها، به سایت کالا صنعتی مراجعه کنید و در آنجا کاتالوگ انواع پمپ خانگی آبارا را مشاهده نمایید.

پمپ خانگی آبارا

پمپ آب خانگی آبارا سریAGA

کدام پمپ آب خانگی آبارا ABR برای شما مناسب تر است؟

همانطور که در بالا خواندید، انواع پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR برای مصارف منازل، ساختمان ها، آپارتمان ها و... مناسب می باشند. ولی پیش از خرید ضروری است تا ابتدا فاکتور هایی را مورد بررسی قرار بدهید. با توجه به فراوانی مطالب و محدودیت های متن، ما در اینجا فقط به ذکر عناوین این فاکتور ها بسنده می کنیم.

  1. حداکثر ارتفاع پمپ(هد)
  2. حداکثر میزان آبدهی(دبی)
  3. قطر لوله ورودی
  4. قطر لوله خارجی

البته لازم به ذکر است که مشخصات فراوان دیگری مانند: ارتفاع ساختمان، تعداد واحدها، میانگین آب مصرفی هر واحد و... نیز در تعیین پمپ آب مناسب وجود دارد؛ ولی ما در اینجا تنها به مهمترین آن ها پرداختیم تا فقط یک پیش زمینه کلی برای کاربران فراهم کنیم تا به هنگام تهیه پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR به آن ها در تصمیم گیری راحت تر کمک کند.

پمپ خانگی آبارا

پمپ آب های خانگی آبارا ABR

نحوه خرید انواع پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR

برند و انواع پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR تقریبا میان تمام متخصصان و آشنایان حوزه تجهیزات ساختمانی شناخته شده است. همچنین این سری از پمپ ها در بازار به وفور یافت شده و نگرانی بابت کمبود آن وجود نخواهد داشت. فروش پمپ آب خانگی آبارا مانند دیگر محصولات به دو صورت اینترنتی و بازاری صورت می گیرد. تهیه نمودن این تجهیز از فروشگاه ها و سایت های اینترنتی معتبر و قابل اعتماد دارای مزیت هایی است که شاید نتوان از آن ها در مغازه های فروش تجهیزات ساختمانی برخوردار شد. با ما برای آگاهی بیشتر نسبت به این مزیت ها، در ادامه متن همراه باشید.

مزیت های خرید انواع پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR

همانطور که می دانید، پیش از خرید یک پمپ آب مانند پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR که روی بیشتر صحبت ما با آن می باشد، لازم است به فاکتور هایی موثر ((که در پایین به آن ها پرداخته خواهد شد)) حداکثر ارتفاع پمپ، حداکثر میزان آبدهی، قطر لوله ورودی و خروجی و... توجه کنید. از این رو می بایست ابتدا اطلاعاتی در مورد پمپ آب مناسب منزلتان را کسب کرده و با آگاهی کامل خرید خود را نهایی کنید. به این منظور، شما می توانید مشخصات و توضیحات پمپ آب مد نظر خود را در سایت مطالعه کرده و در صورت هرگونه شبهه و یا مشاوره در خرید محصول، از کارشناسان کمک بگیرید. یکی دیگر از مزیت های خرید اینترنتی پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR، خدمات هنگام خرید و پس از فروش مانند: ضمانت اصالت کالا، ارسال سریع، پرداخت در محل و... است که بسیار برای اکثر از افراد این امکانات مورد اهمیت می باشد.

سخن نهایی درباره انواع پمپ آب خانگی آبارا ABR

همانطور که در این مقاله ملاحظه نمودید، تهیه پمپ آب مناسب برای استفاده در ساختمان ها، منازل، آبیاری و... می تواند مقداری پیچیده باشد و شما بایستی پیش از خرید این تجهیز، درباره آن اطلاعاتی را کسب کنید. ما در این متن سعی کردیم تا شما خوانندگان گرامی را با یکی از انواع پمپ های آب باکیفیت و اقتصادی به نام پمپ آب خانگی ایرانی آبارا ABR نیز آشنا کنیم و نکاتی را برای راهنمایی و فهم بیشتر شما عزیزان ذکر نماییم. امیدواریم که این مقاله مثمر ثمر واقع شده باشد و اطلاعاتی مفید درباره این محصول به شما انتقال بدهد.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...