گیربکس MVF شاکرین 




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

خرید اینترنتی گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین

خرید اینترنتی گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان به دلیل صرف وقت کمتر و هزینه پایین تر، بسیار مقرون به صرفه و خوب می باشد و افراد بسیاری از این طریق وسایل و قطعات مورد نیاز خود را خریداری می کنند. به همین دلیل افراد می توانند برای خرید این نوع گیربکس ها تمام مزایا و ویژگی های آن ها را در نظر بگیرند و از طریق سایت های معتبر و خوب آن ها را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند و از خدمات خرید اینترنتی و خدمات پس از فروش آن ها، بهره مند شوند. کالا صنعتی یکی از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه خرید گیربکس ایرانی ، الکتروموتور ، پمپ و ... است. برای خرید گیربکس شاکرین اصفهان ، می توانید به فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی مراجعه کنید و این محصول فوق را به صورت آنلاین خریداری کنید.

همچنین می توان گفت افراد باید هنگام خریداری این گیربکس ها، حتماً به تبدیل مد نظر شان توجه کنند و آن را متناسب با کار خود خریداری کنند. از طرف دیگر افراد به دلیل اینکه این نوع گیربکس دارای قدرت بسیار بالا می باشد، می توانند گشتاور بالا و بسیار زیادی را در اختیار بگیرند.

دسته بندی گیربکس MVF شاکرین

گیربکس های MVF شاکرین به دو دسته تقسیم می شود:

  1. گیربکس فلنچ دار یا MVF/FC
  2. گیربکس نرمال یا پایه دار MVF

کاربرد گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین

  1. بالابرها
  2. میکسرها
  3. بتونیرها
  4. بال میل ها

از گیربکس حلزونی فلنچ دار شاکرین مدل MVF/FC بیشتر برای دستیابی به گشتاوری پایین، سرعت پایین، گشتاور مشخص در سرعت های پایین و بالا و ... استفاده می کنند. علاوه بر این موارد از این گیربکس در فعالیت های دیگری از جمله ماشین آلات تراشکاری، استفاده در صنایع غذایی و بسته بندی، استفاده در آسانسور ها و کوره های صنعتی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین می توان گفت این نوع گیربکس ها به دلیل اینکه در واحد فروش بسیار خوب و مجربی تولید شده اند، دارای بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه می باشند.

ویژگی های گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین

از دیگر ویژگی های مهم گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. عمر مفید و بسیار بالا
  2. قدرت و نیروی گشتاور بسیار بالا
  3. این نوع گیربکس دارای ابعاد متوسط و کوچک می باشد که این باعث اشغال فضای کمتری شده است.
  4. داشتن ظاهر و ساختار ساده و گشتاور بسیار بالا
  5. تعمیر و نگهداری بسیار آسان این وسیله
  6. کار کردن با این دستگاه بسیار آسان می باشد و هیچ گونه سر و صدایی ندارد و ...

گیربکس ام وی اف شاکری صنعت سپاهان

گیربکس ام وی اف شاکرین اصفهان

گیربکس MVF شاکرین اصفهان

مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین

یکی از مهم ترین کاربردهای این مدل گیربکس این است که دارای مشخصات فنی بسیار زیادی می باشد که این مشخصات فنی بسیار خوب باعث ترغیب افراد و مشتریان برای خرید آن ها شده است. از مشخصات فنی گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان که بسیار خوب می باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مدل این گیربکس MVF/FC نرمال است.
  2. اندازه و سایر آن شصت و دو می باشد.
  3. این گیربکس صنعتی از نوع حلزونی می باشد.
  4. جنس دنده آن برنج و جنس پوسته اش از آلومینیوم می باشد.

علاوه بر مشخصات فنی بالا، این نوع گیربکس مشخصات دیگری هم دارد که افراد باید هنگام خرید آن ها را اولویت خود قرار دهند. علاوه بر این می توان گفت، این نوع گیربکس حلزونی همیشه روغن کاری شده است؛ یعنی افراد قبل از انجام هر گونه فعالیتی باید ابتدا این نوع گیربکس را روغن کاری کنند تا فعالیت هایشان به خوبی انجام شود.

گیربکس شاکرین اصفهان ام وی اف

گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان

افراد می توانند از طریق دریافت کاتالوگ گیربکس حلزونی MVF/FC شاکرین اصفهان، با دیگر مشخصات فنی این نوع گیربکس آشنا شوند؛ چرا که در کاتالوگ آن ها تمام ویژگی، مشخصات فنی و عمومی، سایز و اندازه، دور موتور و ... این مدل گیربکس ها نوشته شده است.  گیربکس MVF/FC فلنچ دار شاکرین اصفهان دارای قطعات و مشخصات بسیار خوب و عالی می باشد که باعث شده است افراد به دلیل کیفیت و مرغوبیت این قطعات، جذب این نوع گیربکس ها شوند و آن ها را خریداری کنند. علاوه بر تمام خوبی هایی که این نوع گیربکس دارد، دارای یک عیب بزرگ می باشد که آن راندمان پایین و کم آن می باشد. اما در هر صورت افراد این گیربکس را به دلیل کیفیت بسیار خوبی که دارد و انجام فعالیت ها با آن به آسانی، آن را خریداری می کنند.

مشخصات فنی گیربکس MVF شاکرین اصفهان

گیربکس حلزونی سری MVF به صورت مستقیم با الکتروموتور کوپل شده و دارای محور حلزونی از جنس فولاد آلیاژی بوده و سخت کاری شده تا بازدهی بهتری به وجود آورد. چرخ حلزون از جنس برنز ریخته گری و جنس پوسته این گیربکس برای مدل های 62 تا 250 از چدن سخت کاری شده و برای مدل های 30 تا 49 از آلومینیوم می باشد. گیربکس سری MVF معمولا از طریق پایه نصب می شوند و در موقعیت هایی که محدودیت مکانی دارند مورد استفاده قرار میگیرند.

گیربکس شاکرین اصفهان ام وی اف

نکات مهم گیربکس MVF شاکرین اصفهان

  1. عددی که پس از MVF می آید مشخص کننده فاصله مرکزی محور حلزون تا مرکز چرخ حلزون می باشد.
  2. گیربکس ها از اندازه 44 تا 86 ، سری P به طور استاندارد با دو کف پوش نوع P تحویل داده میشود.
  3. در اندازه های 110 تا 185 سری P برای استاندارد با یک کف پوش نوع P تحویل داده می شود.
  4. موتور گیربکس های دو مرحله ای به طور استاندارد با محور خروجی تو خالی تولید و ارائه می شوند، فقط با در خواست خریدار با محورهای خروجی یک یا دو طرفه ارائه می گردد.
  5. بنا به در خواست مصرف کننده سری P به طور کامل با بازوی واکنشی ارائه می شود.
  6. اندازه جای خار و سوراخ های قلاویز شده محورهای ورودی و خروجی
  7. در اندازه های 30/P و 44/P عرض توپی چرخ حلزون ( C 2 ) از طول L1 کوچکتر است.
  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...