گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N




  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

شرکت ایلماز یا Yilmaz یکی از کارخانه‌های بزرگ و صنعتی شناخته شده در کشور ترکیه می‌باشد. این شرکت در سال 1958 به دست مسعود ایلماز تاسیس و شروع به کار کرد و سپس در سال 1963، به سمت طراحی و تولید انواع گیربکس‌ ها شامل گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N، سری M، گیربکس حلزونی ایلماز سری EN، گیربکس آویز ایلماز سری DR، گیربکس خورشیدی ایلماز سری P و غیره متمایل شد. به کمک طراحی‌های منحصر به فرد و تولید محصولات با کیفیت، شرکت گیربکس ایلماز موفق شد پس از گذشت مدت کوتاهی از شروع به کار این مجموعه، در حوزه فعالیت کاری خود شناخته شود و در زمره کارخانه‌های تولیدکننده برتر در کشور ترکیه قرار گیرد.

گیربکس ایلماز سری N

کیفیت و انواع محصولات شرکت ایلماز

کیفیت خوب و بالای محصولات گیربکس این شرکت توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرد و در نهایت کیفیت مطلوب کار این کارخانه موجب شد که شرکت گیربکس ایلماز یا Yilmaz Reductor تبدیل به یک کارخانه صادرکننده محصولات گیربکس خود در سری‌های متنوع به کشورهای مختلف در سراسر دنیا شود. به این ترتیب این شرکت توانست با محصولات متنوع و کارآمد خود، توجه مشتریان در سراسر دنیا را به خود جلب کند. وجود تنوع محصولات در شرکت ایلماز و امکان تولید سری‌های متنوع انواع گیربکس در آن، این امکان را فراهم کرده است که افراد و صنایع مختلف بتوانند محصولات مورد نظر خود را از این شرکت تامین کنند. شرکت ایلماز با گذشت زمان بسیار گسترده شده است، به نحوی که در حال حاضر مساحت کارخانه‌های تولیدی زیر نظر شرکت ایلماز در حدود صد هزار متر مربع است. سری مختلف محصولات گیربکس در این کارخانه‌ها تولید می‌شود که بخش‌های مختلف مونتاژ قطعات، ریخته‌گری، تراشکاری و و تولید الکتروموتور را شامل می‌شوند.

گیربکس هلیکال شافت مستقیم سری N

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N

شرکت گیربکس ایلماز چه محصولاتی را تولید و عرضه کرده است؟

انواع متفاوت گیربکس‌ها در سری‌های متنوع برای استفاده در صنایع و یا شرکت‌ها و کارخانجات مختلف به کار می‌آید. از این رو شرکت گیربکس ایلماز برای پاسخگویی به این نیازها در صنعت و همچنین توجه به خواسته‌های همه مشتریان در خرید محصولات، اقدام به ساخت سری‌های متنوع گیربکس ایلماز کرده است.

انواع گیربکس های ایلماز

انواع سری‌های محصولات گیربکس ایلماز که توسط این شرکت بزرگ تولیدکننده و صادرکننده در ترکیه ساخته می‌شود، به این شرح می‌باشد؛ مهم‌ترین و پرکاربردترین گیربکس‌های شرکت ایلماز، گیربکس‌های شافت مستقیم هلیکال ایلماز در سری M و N می‌باشد. گیربکس‌ آویز شافت موازی ایلماز سری DR و گیربکس‌ حلزونی ایلماز سری EN از دیگر انواع گیربکس‌های شرکت ایلماز هستند. علاوه بر این‌ها، گیربکس‌های سنگین کار و صنعتی ایلماز سری B, H, Y، گیربکس‌های خورشیدی ایلماز سری P, PF، گیربکس‌های مخروطی BEVEL کرانویل پینیون سری K، گیربکس‌های آویز سری T و الکتروموتورهای ایلماز، سایر محصولات این شرکت را شامل می‌شوند.

ساختار و ویژگی‌های انواع گیربکس‌ شافت مستقیم یا هلیکال (HELICAL) ایلماز

گیربکس‌ شافت مستقیم یا هلیکال دارای ساختاری مارپیچ‌گونه و هلیکالی هستند و از این رو به آنها گیربکس هلیکال می‌گویند. این گیربکس‌ها در بدنه خود تعداد زیادی چرخ دنده دارند که این چرخ دنده‌ها را از انواع چرخ دنده های ساده ولب انتخاب می‌کنند که با امتداد پروفیل مورب نسبت به امتداد شفت می‌باشند.

به دلیل ساختار مارپیچ‌ گونه و هلیکالی این نوع گیربکس‌های ایلماز، بایستی انتقال نیرو در چرخ‌ دنده‌های آن با حرکت یک نقطه در امتداد سطح دنده انجام شود. درگیری نرم بین چرخ دنده‌ها در این نوع گیربکس‌ها باعث تولید صدای کمتر می‌شود و از این رو می‌توان گیربکس‌های شافت مستقیم را در صنایع انتقال نیرو و یا محل‌هایی که نیاز به توان و دور بالا دارند به کار برد.‌ در واقع این ویژگی را می‌توان مزیت این نوع گیربکس‌ها نسبت به دنده‌های ساده دانست. گیربکس‌های هلیکالی به صورتی کار می‌کنند که با کاهش دور، شاهد افزایش گشتاور در خروجی سیستم خواهیم بود.

انواع گیربکس شافت مستقیم

انواع گیربکس‌های شافت مستقیم

ویژگی‌های گیربکس‌ شافت مستقیم یا هلیکال ایلماز

گیربکس‌های هلیکال شافت مستقیم ایلماز در دو نوع پایه‌دار (سری M) و فلنج‌دار (سری N) ساخته شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند. گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N و گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری M برای استفاده در صنایع مختلف دارای ویژگی‌ها و مزایایی هستند که آنها را نسبت به سایر گیربکس‌ها برتر کرده است؛ پوسته آنها از جنس چدن بوده و مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.

متریال گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز

جنس دنده‌ها از فولاد بوده و همچنین دارای ترمز الکترومغناطیسی هستند. طول عمر یاتاقان‌ها بیشتر بوده و امکان اتصال موتور به کمک فلنچ و یا کوپلینگ و همچنین به طور مستقیم وجود دارد. گیربکس‌های ایلماز سری M و N در ۱۳ اندازه متفاوت و با قطر شفت ۲۰ تا ۱۲۰ و در گشتاور ۵۰ تا ۱۸۰۰۰ نیوتن‌متر ساخته شده‌اند. در ادامه به طور ویژه به مشخصات و کاربردهای موتور گیربکس شافت مستقیم سری N ایلماز می‌پردازیم.

مشخصات فنی گیربکس شافت مستقیم ایلماز سری N

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N، دارای پوسته یکپارچه بوده و از این رو استحکام خوبی از خود نشان می‌دهد. از مزیت‌های ساختار این گیربکس‌ها می‌توان به جلوگیری از نشت روغن و درز صدا به بیرون اشاره کرد. جنس بدنه گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N از چدن GG20-22 و GGG40 است. این سری از گیربکس‌ها به راحتی بر روی سیستم نصب شده از و انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند. این سری از گیربکس‌ها دارای فلنچ خروجی می‌باشد که در انواع B5 و یا B14 به موتور متصل می‌شود. از دیگر مشخصات فنی گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N می‌توان به حداکثر گشتاور آن در 18000 نیوتون متر، توان موتور آن بین 0.12 تا 160 کیلووات، نسبت تبدیل به دور آن از 3 تا 23.46 و شافت خروجی آن از 20 تا 120 میلی‌متر اشاره کرد.

گیربکس فلنچ دار ایلماز سری N

انواع گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N بر اساس نوع ورودی و خروجی به چند دسته تقسیم می‌شود. سری‌های NR، NV، NN و NT انواع مختلف گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N بر اساس ورودی هستند. سری‌های NRB، NNB، NVB و NTB نیز انواع این گیربکس‌ها بر اساس خروجی می‌باشند.

کاربرد گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N و نحوه خرید آن

گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N در صنایع مهمی مانند نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع غذایی، سیمان، کاشی و سرامیک و در انواع تجهیزات بالابرها، آسیاب‌ها، جرثقیل‌ها و کوره‌ها کاربرد دارد. به منظور آگاهی از قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم سری N ایلماز و خرید اینترنتی گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N باید با مراجعه به سامانه شرکت‌های فروش الکتروگیربکس شافت مستقیم سری N ایلماز، انواع گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N بررسی کرده و با مطالعه کاتالوگ گیربکس هلیکال شافت مستقیم ایلماز سری N محصول مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...