گیربکس شافت مستقیم

  • گیربکس شریف اصفهان
  • گیربکس شافت مستقیم شاکرین اصفهان
  • گیربکس پارس گرجی
  • گیربکس پولادین پارت
  • گیربکس شافت مستقیم sew
  • گیربکس شافت مستقیم سری M ایلماز
  • گیربکس ایماک
  • گیربکس رضایت



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

گیربکس شافت مستقیم چیست؟

گیربکس شافت مستقیم، به نوعی از گیربکس‌های صنعتی گفته می‌شود که محور ورودی و خروجی آن‌ها در یک راستا باشند؛ در میان صنعتگران، منظور از گیربکس شافت مستقیم، گیربکس هلیکال شافت مستقیم است. این نوع گیربکس‌ هلیکال از 2 تا 3 زوج دنده هلیکال (مارپیچ) تشکیل شده و به‌منظور انتقال نیرو و گشتاور در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی از جمله صنایع غذایی، فولاد، سیمان و … استفاده می‌شود.

گیربکس شافت مستقیم

گیربکس‌های شافت مستقیم، قابل‌استفاده با توان‌های مختلف الکتروموتور بوده و بازه نسبت تبدیل و دور خروجی گسترده‌ای دارند. همچنین به دلیل درگیری تدریجی دنده‌ها، گیربکس‌های هلیکال شفت مستقیم بازدهی بالاتر و لرزش کمتری دارند. دو شرکت پیشرو در این زمینه، SEW و VEM آلمان هستند؛ کیفیت بالا و طراحی کاربردی این دو گیربکس، باعث شده تا اکثر تولیدکنندگان گیربکس، محصولات خود را مشابه گیربکس‌های این دو شرکت طراحی کنند. گیربکس‌های شافت مستقیم ایرانی نیز به روش مهندسی معکوس این دو برند طراحی و تولید می‌شوند.

مزایای گیربکس شافت مستقیم

از جمله مزایای گیربکس شافت مستقیم می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • راندمان بالا: گیربکس شفت مستقیم به دلیل درگیری تدریجی چرخ‌دنده‌ها، راندمان بسیار بالایی دارد و بیش از 80 درصد قدرت ورودی را به خروجی تبدیل می‌کند.
  • لرزش و صدای کم: این گیربکس‌ها با توجه به سطح تماس بیشتر چرخ‌دنده‌ها، لرزش و صدای بسیار کمی در حین کار دارند.
  • طول عمر بالا: گیربکس شافت مستقیم تحمل بار و گشتاور بالایی دارد؛ دندانه‌های مورب هلیکال فولادی ، تماس سطحی بیشتری با هم دارند و بار را به‌صورت یکنواخت توزیع می‌کنند. همچنین طول عمر این گیربکس به دلیل توزیع بار مناسب و طراحی دندانه‌ها بیشتر از سایر گیربکس‌های صنعتی است.
  • محدوده نسبت تبدیل گسترده: گیربکس هلیکال شافت مستقیم با نسبت تبدیل‌های متنوعی به‌صورت تک، دو و سه استیج تولید می‌شوند و در اکثر کاربردهای صنعتی قابل‌ استفاده هستند.

کاربرد گیربکس شفت مستقیم

کاربرد گیربکس شفت مستقیم طیف وسیعی از صنایع، تولیدی‌ها، تجهیزات جابه‌جایی مواد، معادن و غیره را در بر می‌گیرد. برخی از کاربردهای رایج گیربکس‌های شفت مستقیم عبارت‌اند از:

  1. نوار نقاله
  2. الواتور
  3. میکسر و همزن صنعتی
  4. پمپ‌ها و کمپرسورها
  5. صنایع نساجی
  6. دستگاه‌های بسته‌بندی
  7. صنایع سیمان
  8. صنایع فولاد
  9. صنایع سیم و کابل

در ادامه به معرفی و بررسی انواع گیربکس شافت مستقیم می‌پردازیم.

انواع گیربکس شافت مستقیم

انواع گیربکس شافت مستقیم

اکثر گیربکس‌های شافت مستقیم از نظر ظاهری مشابه دو برند SEW و VEM هستند؛ علاوه بر شکل ظاهری، این گیربکس‌ها را می‌توان بر اساس نوع خروجی (نحوه نصب) نیز به دو دسته زیر تقسیم‌بندی کرد:

  • گیربکس شافت مستقیم پایه‌دار
  • گیربکس شافت مستقیم فلنج‌دار

همه انواع گیربکس شفت مستقیم را می‌توان با ورودی هالوشفت، سالیدشفت یا کوپل مستقیم موتور گیربکس سفارش داد؛ اما خروجی این گیربکس‌ها فقط از نوع سالیدشفت است.

گیربکس هلیکال شافت مستقیم طرح VEM

گیربکس‌ هلیکال شافت مستقیم طرح VEM را با سه نوع ورودی می‌توان سفارش داد: هالوشفت، سالید شفت و کوپل مستقیم موتور و گیربکس صنعتی. در روش کوپل مستقیم، شفت موتور تراش خورده و کوچک‌تر می‌شود و با استفاده از یک دنده سرشافتی با چرخ‌دنده گیربکس درگیر می‌شود؛ در این روش نیازی به فلنج برای اتصال موتور به گیربکس نیست و از طریق یک دری واسطه این دو دستگاه را به هم متصل می‌کنند. خروجی این گیربکس‌ها می‌تواند به‌صورت پایه‌دار یا فلنج دار باشد. علاوه بر این می‌توان دو گیربکس هلیکال مستقیم را به‌صورت مرکب نیز خریداری نمود.

گیربکس هلیکال شفت مستقیم طرح vem

شرکت‌های تولیدکننده گیربکس، قطعات گیربکس هلیکال شافت مستقیم طرح VEM را نیز تولید می‌کنند تا در صورت خرابی دنده‌ها، نیازی به تعویض کل گیربکس نباشد. گیربکس‌های هلیکال طرح VEM، دارای دو جفت دنده هلیکال هستند. هنگام خرابی یکی از دنده‌ها، پیشنهاد می‌شود که جفت دنده را باهم تعویض نمایید؛ زیرا باعث طول عمر بالاتر و تثبیت لقی و بازدهی گیربکس در حد استاندارد می‌گردد. لازم به ذکر است، اگر دنده از برندی غیر از برند گیربکس خریداری می‌شود، تعویض جفت‌دنده‌ها الزامی است؛ زیرا دنده‌های برندهای مختلف با یکدیگر سازگاری ندارند و جفت‌دنده باید از یک برند باشند. گیربکس‌های هلیکال شافت مستقیم طرح VEM با توان و دور خروجی مختلفی تولید می‌شود که در جدول زیر مشاهده می‌کنید: (توان‌ موتور قابل‌استفاده با هر سایز، متناسب با نسبت تبدیل و یا دور خروجی انتخاب می‌شود.)

تیپ قطر شافت خروجی (mm) محدوده توان (KW) محدوده دور خروجی (rpm) وزن الکتروگیربکس (Kg)
ZG1 یا G1 28 0.37 ~ 0.75 40 ~ 200 19 ~ 22
ZG2 یا G2 32 0.37 ~ 3 25 ~ 450 25 ~ 40
ZG3 یا G3 48 1.1 ~ 5.5 20 ~ 450 49 ~ 76
ZG4 یا G4 60 1.5 ~ 7.5 20 ~ 480 88 ~ 120
ZG5 یا G5 75 3 ~ 15 16 ~ 430 155 ~ 210
ZG6 یا G6 90 4 ~ 30 20 ~ 230 224 ~ 435
ZG7 یا G7 100 11 ~ 45 20 ~ 200 380 ~ 590

گیربکس هلیکال شافت مستقیم طرح SEW

شرکت SEW پس از چند سال، طراحی به‌روزتر و کارآمدتری از گیربکس‌های شفت مستقیم ارائه داد که محدوده توان، نسبت تبدیل و دور خروجی گسترده‌تری را پوشش می‌دهند. برخی از ویژگی‌های گیربکس هلیکال شافت مستقیم طرح SEW عبارت‌اند از:

گیربکس هلیکال شفت مستقیم طرح sew

تیپ گیربکس بیشترین گشتاور خروجی (Nm) نسبت تبدیل (i) نسبت تبدیل در کاهنده‌های چند مرحله‌ای
سری RX (تک مرحله‌ای)
سایز: 57 / 67 / 77 / 87 / 97 / 107
69 - 830

1.30 - 8.65

-
سری R (دو و سه مرحله کاهش)
سایز: 07 / 17 / 27 / 37 / 47 / 57 / 67 / 77 / 87 / 97 / 107 / 137 / 147 / 167
50 - 18000
(به همراه Backlash کاهش یافته)

3.21 - 289.74

90 - 27001

سری RM (دو و سه مرحله کاهش)
سایز: 57 / 67 / 77 / 87 / 97 / 107 / 137 / 147 / 167

450 - 18000

4.29 - 289.74

134 - 27001

گیربکس‌ شافت مستقیم SEW در انواع پایه‌دار، فلنج دار، با ورودی هالو شفت و دو سر شافت تولید می‌شوند. گیربکس هلیکال شافت مستقیم سری RM، بعد از فلنج خروجی دارای یک گلویی با چند بلبرینگ خاص هستند که به مهار بار شعاعی کمک می‌کند.

موتور گیربکس شافت مستقیم

تولید موتور گیربکس شافت مستقیم (الکتروگیربکس) به دو روش انجام می‌گیرد؛ کوپل مستقیم با دنده سرشافتی یا اتصال موتور با گیربکس به وسیله فلنج. موتور گیربکس‌های شافت مستقیم طرح VEM، در حالت‌کلی به روش کوپل مستقیم با دنده سرشافتی تولید می‌شوند؛ اما در صورت سفارش مشتری، امکان تولید گیربکس هالوشفت و اتصال موتور با فلنج نیز وجود دارد. برای کوپل مستقیم الکتروگیربکس، موتور به کارخانه تولیدکننده گیربکس ارسال شده و شفت موتور را به وسیله یک دنده سرشافتی با گیربکس کوپل می‌کنند؛ پس از کوپل‌شدن موتور با گیربکس، هر دو دستگاه را رنگ می‌کنند.

موتور گیربکس‌های شفت مستقیم طرح SEW به دو دسته تقسیم می‌شوند. در برخی از آن‌ها ورودی گیربکس از نوع هالوشفت بوده و اتصال موتور با گیربکس به‌وسیله فلنج انجام می‌گیرد و برخی دیگر موتور و گیربکس به وسیله دنده سرشافتی باهم متصل می‌شوند. برندهای پارس گرجی و پولادین پارت از فلنج برای اتصال استفاده می‌کنند و سایر برندها از جمله SEW، ایلماز، ایماک و گیربکس شریف اصفهان از روش کوپل مستقیم استفاده می‌کنند.

برندهای گیربکس شفت مستقیم

البته روش‌های دیگری مانند استفاده از کوپلینگ، تسمه و پولی و دنده و زنجیر نیز برای اتصال موتور گیربکس شافت مستقیم به کار می‌رود.

موتور گیربکس شافت مستقیم موتوژن

شرکت موتوژن یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید الکتروموتور ایرانی است که محصولات خود را مطابق با استانداردهای روز جهانی تولید و عرضه می نماید. انواع الکتروموتور موتوژن امکان تولید سفارشی با توجه به نیاز مشتریان را داشته و قطعات و لوازم جانبی این موتورها به راحتی در دسترس هستند. با توجه‌به کیفیت بالای موتورهای این شرکت، امکان تولید موتور گیربکس شافت مستقیم موتوژن با گیربکس‌های شریف، شاکرین، پارس گرجی و پولادین پارت وجود دارد. برای ثبت سفارش موتور گیربکس شافت مستقیم موتوژن با کارشناسان کالا صنعتی در تماس باشید.

خرید گیربکس هلیکال شافت مستقیم

برندهای گیربکس شافت مستقیم

وب‌سایت کالا صنعتی نماینده رسمی اکثر برندهای گیربکس شافت مستقیم ایرانی و عاملیت فروش و تأمین‌کننده گیربکس شافت مستقیم خارجی است. انواع برندهای گیربکس شفت مستقیم قابل ارائه در کالا صنعتی عبارت‌اند از:

گیربکس شافت مستقیم ایرانی:

گیربکس‌های شافت مستقیم اروپایی:

  • گیربکس SEW آلمان
  • گیربکس SITI ایتالیا
  • گیربکس ایلماز ترکیه
  • گیربکس iMAK

علاوه بر این، در صورت سفارش مشتری، انواع گیربکس شافت مستقیم چینی نیز تأمین و به سراسر کشور ارسال می‌شود.

هنگام خرید گیربکس هلیکال شافت مستقیم باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید؛ از جمله:

  1. توان ورودی: توان ورودی، یکی از فاکتورهای اصلی در انتخاب گیربکس و الکتروموتور مناسب است. اگر پیش از خرید گیربکس، الکتروموتور را تهیه کرده‌اید، حتماً برای انتخاب سایز مناسب گیربکس با کارشناسان ما در تماس باشید و از مشاوره فنی رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.
  2. نسبت تبدیل و دور خروجی: سرعت یا دور خروجی گیربکس نیز باید متناسب با مشخصات مورد نیاز کاربرد انتخاب شود. برای دستیابی به یک سرعت مشخص باید با توجه به سرعت ورودی موتور، نسبت تبدیل خاصی را انتخاب کنید.
  3. شرایط کاری: شرایط کاری و محیط استفاده گیربکس، تأثیر زیادی در راندمان و نحوه عملکرد دستگاه دارند؛ پیش از خرید گیربکس هلیکال شافت مستقیم، عوامل محیطی مانند دما، رطوبت، گرد و غبار و عوامل دیگری مانند سیکل کاری، شوک‌های اولیه و نوع کاربرد (سبک یا سنگین) را ارزیابی کنید و سپس با مشورت افراد متخصص گیربکس مناسب را خریداری نمایید.
  4. تعمیر و نگهداری گیربکس: گیربکس‌های صنعتی برای حفظ کارایی و عملکرد خود نیازمند تعمیر و نگهداری دوره‌ای هستند؛ برای آگاهی از اقدامات لازم در این خصوص می‌توانید به بخش مقالات وب‌سایت کالا صنعتی مراجعه نمایید.
  5. نحوه نصب گیربکس: نحوه نصب گیربکس‌های هلیکال شافت مستقیم به دو حالت پایه‌دار و فلنج دار بوده و با توجه به نیاز، می‌توانید یکی از این دو نوع را سفارش دهید.

خرید الکتروگیربکس شافت مستقیم 

اکثر کارخانه‌های تولیدکننده گیربکس شافت مستقیم، برای رفاه بیشتر مشتریان، گیربکس‌های خود را به‌ صورت کوپل شده با الکتروموتور مناسب عرضه می‌کنند که به آن موتور گیربکس یا الکتروگیربکس نیز می‌گویند. با خرید الکتروگیربکس شافت مستقیم دیگر نگرانی بابت اتصال موتور به گیربکس و تناسب آن‌ها وجود ندارد و با اطمینان خاطر بیشتری می‌توانید از این محصولات استفاده نمایید.

دو تیپ مطرح در زمینه تولید گیربکس هلیکال شافت مستقیم، گیربکس VEM و گیربکس SEW هستند؛ بیشتر گیربکس‌های شفت مستقیم ایرانی نیز به روش مهندسی معکوس بر اساس این دو تیپ طراحی و تولید می‌شوند. در وب‌سایت کالا صنعتی علاوه بر خرید گیربکس SEW آلمان می‌توانید محصولات ایرانی مشابه آن را نیز خریداری نمایید همچنین میتوانید سایر برندهای گیربکس صنعتی را از مجموعه ما استعلام بگیرید.

قیمت گیربکس شافت مستقیم

عوامل مختلفی بر قیمت گیربکس شافت مستقیم تأثیر دارند؛ از جمله این عوامل عبارت‌اند از:

  • برند گیربکس: گیربکس شافت مستقیم برندهای معتبر و شناخته شده ایرانی و جهانی، قیمت بالاتری نسبت به گیربکس‌های کم‌تر شناخته شده دارند. علاوه بر این گیربکس‌های خارجی به دلیل اینکه به قیمت روز جهانی بر حسب دلار خریداری و وارد می‌شوند، قیمت بیشتری نسبت به گیربکس‌های ایرانی دارند.
  • سایز گیربکس: هر چه سایز گیربکس بزرگ‌تر می‌شود، ظرفیت تحمل بار آن افزایش می‌یابد؛ در نتیجه قیمت گیربکس‌های شافت مستقیم بزرگ‌تر نیز افزایش می‌یابد.
  • نحوه نصب: گیربکس‌های شافت مستقیم فلنج دار قیمت بیشتری نسبت به گیربکس مستقیم پایه‌دار دارند. همچنین نحوه نصب موتور و گیربکس نیز بر قیمت آن اثرگذار است؛ گیربکس‌های ورودی هالو بیشترین قیمت و پس از آن گیربکس‌های دو سر شافت و در نهایت کوپل مستقیم موتور گیربکس کمترین قیمت را دارد.

لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم 

وب‌سایت کالا صنعتی نمایندگی رسمی گیربکس شریف و پولادین پارت و همچنین عاملیت فروش گیربکس شاکرین اصفهان و پارس گرجی است؛ و گیربکس‌های شفت مستقیم این برندها را می‌توانید با قیمت نمایندگی و خدمات پس از فروش هر شرکت خریداری نمایید. علاوه بر این، گیربکس‌های SEW، ایلماز و گیربکس SITI ایتالیا را نیز می‌توانید از این وب‌سایت خریداری نمایید. برای دریافت لیست قیمت موتور گیربکس شافت مستقیم با کارشناسان ما در تماس باشید.

تعمیر گیربکس شافت مستقیم

در ادامه برخی از ایرادات رایج، علت آن‌ها و روش‌های تعمیر گیربکس شافت مستقیم را شرح می‌دهیم:

  • صدا و لرزش غیرعادی: صدا و لرزش غیرعادی گیربکس در حین کار می‌تواند در اثر نصب نادرست یا آسیب دیدگی اتصالات، خار، بلبرینگ‌ها، چرخ‌دنده و یا وجود یک جسم خارجی در گیربکس باشد. برای رفع این مشکل باید تمامی اتصالات را مجدداً بررسی و محکم نموده و در صورت نیاز قطعات داخلی گیربکس را تعویض نمایید. همچنین ممکن است نیاز به تخلیه گیربکس، شستشوی پوسته و روانکاری مجدد آن داشته باشید.
  • نشت روغن: نشت روغن نشان‌دهنده شل‌شدن درپوش روغن، زیاد بودن میزان روغن، خرابی درپوش روغن و کاسه‌نمدها است. برای رفع این مشکل ابتدا درپوش روغن و کاسه‌نمدها را بررسی کنید؛ سطح روغن باید تا علامت مشخص شده در داخل پوسته باشد. همچنین در صورت نیاز کاسه‌نمدها و واشرها را تعویض نمایید.
  • حرارت بالا: اگر گیربکس بیش از حد داغ می‌شود، احتمالاً بار زیادی روی آن است، سطح روغن کمتر از حد نیاز است و یا روانکار استفاده شده مناسب نیست. علاوه بر این، نصب اشتباه گیربکس و قطعات آن نیز می‌تواند عامل حرارت بالای گیربکس در حین کار باشد. برای تعمیر گیربکس شافت مستقیم ابتدا سطح و کیفیت روغن را بررسی نموده و سپس مشخصات فنی گیربکس را با میزان بار و نیازهای کاربرد تطبیق دهید؛ درصورتی‌که گیربکس برای کاربرد موردنظر مناسب نباشد باید آن را تعویض نمایید. در نهایت نحوه نصب بلبرینگ‌ها، شفت و دنده‌ها را نیز بررسی نموده و از درست بودن آن اطمینان حاصل نمایید. همچنین اگر بلبرینگ‌ها بیش از حد داغ می‌شوند، به‌احتمال زیاد، بار شعاعی روی آن‌ها بیش از حد استاندارد است.
  • خرابی چرخ‌دنده‌ها، پوسته و شافت گیربکس: در صورت وجود اضافه‌بار روی گیربکس، آلودگی روغن یا نامناسب‌بودن آن، دمای زیاد محیط و برخی عوامل دیگر چرخ‌دنده‌ها آسیب می‌بینند؛ برای رفع این مشکل باید بار اضافه را کم کرده و یا روغن موجود در گیربکس را با یک روغن مناسب تعویض نمایید. در صورتی‌که آسیب‌دیدگی چرخ‌دنده‌ها جدی است باید آن‌ها را تعویض نمایید. اگر پوسته یا شافت گیربکس دچار شکستگی یا ترک‌خوردگی شده است احتمالاً گیربکس پاسخگوی نیازهای کاربرد نیست و باید تعویض شود.
  • چرخش یا نچرخیدن شافت گیربکس: اگر شافت ورودی و خروجی گیربکس نمی‌چرخد، احتمالاً بلبرینگ‌ها و یاتاقان‌ها دچار آسیب شده‌اند. برای رفع این مشکل باید بلبرینگ‌ها را تعویض نموده، گیربکس را شستشو داده و مجدداً روغن‌کاری نمایید. اگر پس از چرخش شفت ورودی یا خروجی تا چند درجه، هنوز دنده‌ها باهم درگیر نشده‌اند، نشانه سایش دنده و بالارفتن میزان لقی و کاهش راندمان گیربکس است.

کاتالوگ گیربکس شفت مستقیم

کاتالوگ گیربکس، بهترین مرجع برای بررسی مشخصات فنی، ابعاد، الزامات تعمیر و نگهداری و سایر اطلاعات مرتبط با این گیربکس‌ها است؛ در ادامه لینک کاتالوگ برندهای مختلف گیربکس شفت مستقیم برای دانلود در اختیار شما قرار داده‌ شده‌ است.

کاتالوگ گیربکس شریف

کاتالوگ گیربگس پارس گرجی

کاتالوگ گیربکس شاکرین

کاتالوگ گیربکس sew

کاتالوگ گیربکس siti

 

کاتالوگ گیربکس ایلماز ترکیه

کاتالوگ گیربکس ایماک

  • سوالات متداول
  • کاربر مهمان
  • دوشنبه 23 بهمن 1402 - 09:07
  • 0
  • 0
سلام شفت مستقیم اروپایی هم موجود دارید ؟
  • مدیر سایت
  • سه شنبه 24 بهمن 1402 - 09:20
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

گیربکس شفت مستقیم اروپایی برند SEW و برند YILMAZ ترکیه میتونم بهتون پیشنهاد بدم.

  • کاربر مهمان
  • دوشنبه 16 بهمن 1402 - 14:52
  • 0
  • 0
گیربکس شفت مستقیم رو به صورت مرکب هم میشه استفاده کرد ؟
  • مدیر سایت
  • سه شنبه 17 بهمن 1402 - 10:56
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

بله میشه به صورت مرکب استفاده کرد ولی از لحاظ قیمت به صرفه نیست و پیشنهاد میشه از گیربکس خورشیدی استفاده کنید.
برای راهنمایی بیشتر میتونیند با همکارانم در بخش فروش ارتباط برقرار کنید.

  • کاربر مهمان
  • شنبه 14 بهمن 1402 - 10:21
  • 0
  • 0
سلام وقت بخیر گیربکس شفت مستقیم دور پایین موجود دارین ؟ دور خروجی نزدیک 1 دور
  • مدیر سایت
  • شنبه 14 بهمن 1402 - 11:02
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

بله قربان شما میتونید از گیربکس های شفت مستقیم به صورت مرکب استفاده کنید تا به نتیجه مورد دلخواهتون برسید . 
جهت راهنمایی بیشتر همکارانم در بخش فروش با شما تماس میگیرند.

  • کاربر مهمان
  • شنبه 14 بهمن 1402 - 09:59
  • 0
  • 0
سلام گیربکس صنعتی با دور خروجی خیلی پایین نزدیک به 1 دور خروجی چی میتونین بهم پیشنهاد بدین ؟
  • مدیر سایت
  • شنبه 14 بهمن 1402 - 11:00
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

بله قربان شما میتونید از گیربکس های شفت مستقیم به صورت مرکب استفاده کنید تا به نتیجه مورد دلخواهتون برسید . 
جهت راهنمایی بیشتر همکارانم در بخش فروش با شما تماس میگیرند.

  • کاربر مهمان
  • شنبه 07 بهمن 1402 - 08:59
  • 0
  • 0
سلام گیربکس شفت مستقیم عمود نصب هم موجود دارین ؟ من یک 7.5 کیلووات 200 دور خروجی عمود نصب مورد نیازم است .
  • مدیر سایت
  • دوشنبه 09 بهمن 1402 - 09:33
  • 0
  • 0

با سلام و احترام

گیربکس های شفت مستقیم رو به صروت عمودی هم میتوان استفاده کر(دبسته به نوع نیازتون فلنچ خروجی باید داشته باشد)
پیشنهاد ما سری G5 از برند شریف است.
همکارانم در بخش فروش با شما تماس میگیرند.

ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...