پمپ کفکش باغی پلاستیکی 8 متری LEO لیو فلوتردار XKS-500P

ماکزیمم دبی: 10 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 8 متر

توان الکتروموتور: 0.5 کیلووات

دهانه خروجی: 1/4 1 اینچ

پمپ های لئو با گارانتی 24 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاورین کالا صنعتی، نمایندگی پمپ لئو در ارتباط باشید.

موجود
۰ تومان
۳,۵۱۴,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ کف کش XKS 500P  لئو

    پمپ کف کش باغی پلاستیکی XKS 500P لئو تولید شده توسط کمپانی لئو است تمامی محصولات کارخانه لئو قبل از ورود به بازارا کاملا مورد تست و ازمایش قرار می گیرند. پمپ های کف کش باغی در دو نوع استیل و پلاستیکی تولید می شوند که پمپ های کف کش باغی XKS 500P لئو از نوع پلاستیک می باشند. اصولا پمپ های کف کش دارای یک موتور الکتریکی می باشند که وظیفه تامین کردند نیروی مکانیکی پمپ را دارند ، کف کش ها  از یک پمپ گریز از مرکز عمودی تشکیل شده اند فشار سیال خروجی در کف کش ها به جنس و نحوه ی چرخش پروانه ها بستگی دارند پمپ های کف کش چند مرحله ای بیش از یک پروانه دارند و اگر یک پروانه در کف کش استفاده شود پمپ تک مرحله ای نام دارد. برای دریافت کاتالوگ و خرید پمپ با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    در پمپ های که بیش از یک پروانه دارند پره ها ی پمپ می توانند روی یک شفت سوار شوند و یا به صورت مجزا قرار بگیرند. علت کد گذاری پمپ کف کش XKS 500P لئو به این صورت، به این منظور است حرف XKS به معنی پمپ کف کش باغی و عدد 500 توان موتور پمپ (بر حسب وات) است، حرف P به معنی جنس بدنه پمپ از پلاستیک مهندسی است. این مدل پمپ لئو (XKS) به علت داشتن پکینگ نیاز به مراقبت زیادی دارد.مدل مشابه آن LKS است که ضمن بدنه و پروانه پلاستیک، به جای پکینگ سیل مکانیکی دارد که مشکلات XKS را ندارد.

    خصوصیات فیزیکی

    جنس بدنه پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو از پلاستیک مهندسی است ، هم چنین جنس پروانه پمپ از (PA 6) پلی آمید نایلون تولید شده است، پایه پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو نیز از (PP) به عبارتی پلاستیکی مهندسی می باشد. پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو دارای وزن 5.5 کیلو گرم و ابعاد جعبه  کف کش به صورت طول 210 میلی متر، عرض 160 میلی متر و ارتفاع 340 میلی متر وقطر دهانه ورودی و خروجی  پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو 32 میلی متر است.

    خصوصیات عملکردی 

    پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو در مدل تک فاز قابلیت اجرا شدن با برق شهری را دارد ، توان موتور پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو 500 وات (0.5 کیلو وات ) یا به عبارتی 0.7 اسب بخار است. در حداقل دبی تا ارتفاع 7.6 متر هد دارد و برای ارتفاعات بالاتراز این مقدار مناسب نیست ماکزیمم دبی 150 لیتر بر دقیقه تا ارتفاع 2.3 متر پاسخگو است ،حداکثر عمق غوطه وری پمپ در سیال 7 متر است . حداکثر دمای سیال ورودی پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو نباید بیشتر از 35 درجه سانتی گراد شود. سیم پیچ های موتور از جنس آلومینیوم و دارای محافظ حرارتی داخلی است هم چنین دارای کلاس حرارتی F  و کلاس حفاظتی IPX8 است.

    کاربردها

    از پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو می توانید برای انتقال آب تمیز یا آبی که مقدار کمی کثیفی دارد و هم چنین می توانید برای سیالاتی که از نظر خواص فیزیکی و شیمیایی مشابه به آب می باشند استفاده شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پمپ کف کش باغی XKS 500P لئو مناسب برای فرو رفتن در آب چاه و استخراج آب چاه از چاه های عمیق همچنین برای تخلیه آب از منابع زیر زمینی استفاده می شود.

  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    لئو چین LEO
    ملاحظات مربوط به گارانتی
    دریافت گارانتی کالا منوط بر ارسال آن برای شرکت تولید کننده یا نماینده آن است و در صورتی که ایراد از مصرف کننده نباشد، شامل گارانتی خواهد شد.
    مدت زمان گارانتی
    24 ماه
    مشخصات فنی
    حداکثر دمای سیال پمپ شونده
    35 درجه سانتیگراد
    مدل پمپ لئو LEO
    استخری , کفکش
    سایر مشخصات
    قطر دهانه ورودی و خروجی پمپ: 32 میلی متر
    هد ماکزیمم پمپ:8 متر
    دبی ماکزیمم پمپ: 10 متر مکعب بر ساعت
    جنس پوسته
    پلاستیک مهندسی PP
    جنس پروانه
    پلاستیک مهندسی PA6 یا PPO
    برند پمپ
    لیو LEO
    نوع پمپ
    استخری, کفکش
    بازه هد ماکزیمم پمپ
    کمتر از 10 متر
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    5 تا 10 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه ورودی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    قطر دهانه خروجی پمپ
    1 و 1/4 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    نوع اتصال
    فلوتر دار
    ارتفاع ماکزیمم پمپاژ
    8 متر
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 08:46
    • 0
    • 0
    برای چاه ۳۰ متری و حدود ۲۰ متر افقی چه کفکشی پیشنهاد میکنید ؟
    • کاربر مهمان
    • شنبه 11 مرداد 1399 - 10:49
    • 0
    • 0
    سلام، قیمت پمپ کفکه کش باغی LEO لیو 500 وات فلوتر دار مدل XKS چند هست برای سفارش گذاشتن و چه مدت طول میکشه بدستم برسه؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...