بستن
دسته بندی کالا
  • 1678
  • 2707 مرتبه
بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403

حتما تا حالا برای شما اتفاق افتاده که در بازار دنبال خرید یک جنس یا کالا بوده‌اید و تمام فروشندگانی که به آنها مراجعه کرده‌اید هم کالای خارجی و هم ایرانی به شما معرفی کرده‌اند. در واقع در بازار بیشتر کالاها، انتخاب اینکه جنس خارجی بخرید یا ایرانی وجود دارد. اما مطمئنا تفاوت‌هایی با هم دارند، چه از لحاظ کیفیت و خدمات و چه از لحاظ گارانتی.

پمپ آب یکی از کالاهایی است که در بازار هم خارجی و هم ایرانی دارد. خیلی از مشتریان از مزایای پمپ آب خارجی مطلع بوده و به دنبال نوع خارجی هستند. ایتالیا یکی از کشورهای سرآمد در صنعت پمپ‌سازی در جهان است. مخصوصا در دهه 90 میلادی شرکت‌های ایتالیایی زیادی فعالیت خود را در طراحی، ساخت و تولید انواع پمپ آب شروع کرده‌اند. برندهای نظیر پنتاکس، سیستما، ابارا، سیلند و آکوااسترانگ از جمله آنهاست.

در این مقاله کالاصنعتی قرار است به معرفی بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی بپردازیم و یک مقایسه نسبی بین مارک‌های ایتالیایی انجام دهیم. با ما همراه باشید.

6 نوع از بهترین مارک های پمپ آب خانگی ایتالیایی

  1. پنتاکس (Pentax)
  2. سیستما (Sistema)
  3. ابارا (Ebara)
  4. سیلند (Sealand)
  5. لوارا (Lowara)
  6. آکوااسترانگ (Aquastrong)

بهترین پمپ آب خانگی ایتالیایی

کشور ایتالیا سازندگان زیادی در زمینه تولید پمپ آب دارد. با وجود اینکه در ایران مشکلات تحریم وجود دارد و تعداد محدودی از برندها وارد می‌شوند اما با این‌حال چندین مارک از بهترین و پرطرفدارترین آنها قابل دسترس هستند که در بالا نام برده شدند. در ادامه به معرفی هر کدام از این برندها پرداخته خواهد شد.

پمپ آب خانگی پنتاکس ایتالیا

شرکت پنتاکس ایتالیا سرآمد برندهای ایتالیایی در حوزه صنعت پمپ است که بیش از 30 سال سابقه فعالیت دارد. در هر بازاری که یک برند بیشتر از سایرین به واسطه کیفیت عالی شناخته می‌شود، بازار محصولات تقلبی و درجه پایین آن نیز رواج پیدا می‌کند. برای برند پنتاکس نیز به دلیل داشتن بالاترین کیفیت بازار، محصولات مشابه و درجه پایین که معمولا چینی هستند، وجود دارد.

در هنگام خرید پمپ پنتاکس، اصل بودن آن بسیار مهم است و برای اطمینان از آن لازم است از نمایندگی‌ها یا فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. بدین منظور کالاصنعتی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگا‌ه‌های صنعتی در ایران ارائه‌دهنده پمپ آب پنتاکس ایتالیایی بوده و در صورت موجود نبودن در انبار می‌تواند محصول مدنظر مشتری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین کند.

پمپ آب خانگی سیستما

شرکت سیستما دیگر سازنده پمپ در ایتالیاست که سابقه بیش از 30 ساله داشته و انواع پمپ‌ها مخصوصا پمپ‌های آب را تولید کرده و در بیش از 100 کشور دنیا صادر می‌کند. محصولات پمپ سیستما شامل انواع پمپ آب خانگی، کفکش، لجنکش، پمپ‌های طبقاتی و... می‌شود.

با وجود شرایط تحریم محصولات ایتالیایی در ایران، پمپ‌های آب سیستما با شرایط گارانتی 12 ماهه به مشتریان ارائه می‌شود و مزیت بزرگی برای افرادی است که به دنبال کالای خارجی با کیفیت هستند.

پمپ آب خانگی ابارا

ابارا در اصل شرکتی ژاپنی است که در سال 1912 تاسیس شده است. بعد از گذشت چند دهه در حوالی سال 1950، به دلیل پیشرفته‌شدن صنایع مختلف و رشد جمعیت و البته نیاز به دستگاه‌های مختلف این کمپانی به سمت فعالیت در زمینه آب و فاضلاب رفته و طراحی و ساخت پمپ‌های کوچک را آغاز کرد.

امروزه ابارا در چندین کشور در سطح جهان دارای نمایندگی بوده و انواع محصولات پمپ خود را صادر می‌کند. مرکز ساخت محصولات پمپ ابارا در قاره اروپا در کشور ایتالیا واقع شده است و به همین دلیل برخی تصور می‌کنند برند ابارا، برندی ایتالیایی است.  محصولات پمپ ابارا شامل انواع پمپ آب خانگی، صنعتی و کشاورزی می‌باشد.

پمپ آب خانگی سیلند

دهه 90 میلادی دهه‌ای بود که صنعت پمپ‌سازی در اروپا و مخصوصا در ایتالیا گسترش پیدا کرد. در سال 1990 شرکت سیلند ایتالیا با تولید پمپ‌های الکتریکی فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه سیلند محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا صادر می‌کند.

محصولات پمپ سیلند برتری که دارد این است که می‌توان گفت نمونه چینی و غیر اصل در بازار ندارد و از اصل‌بودن آن می‌توان اطمینان حاصل کرد. بوستر پمپ سیلند، پمپ آب خانگی سیلند، پمپ‌های اتابلوک سیلند، پمپ کفکش سیلند، پمپ لجن سیلند از جمله محصولات این برند معتبر ایتالیایی است.

پمپ آب خانگی لوارا

شرکت پمپ‌سازی لوارا در سال 1968 در شهر وینسنزا ایتالیا تاسیس شد اما بعدها کمپانی بزرگ آمریکایی xylem این برند مطرح ایتالیایی رو خریداری کرد و در حال حاضر زیرمجموعه آن قرار دارد. با این حال پمپ‌های آب این شرکت همچنان با عنوان پمپ آب لوارا تولید می‌شود.

تنوع پمپ‌های آب برند لوارا بسیار گسترده است و شامل پمپ کفکش، لجنکش، شناور، طبقاتی، فشار قوی، سیرکولاتور و خانگی می‌شود. کیفیت پمپ آب لوارا آنقدر بالا است که نیاز به تعریف و تمجید ندارد، طوری که در سیستم آبرسانی بزرگترین برج جهان یعنی برج خلیفه دبی از محصولات این شرکت بکار گرفته شده است. البته پمپ آب خانگی لوارا در ایران کمتر موجود است.

پمپ آب خانگی آکوااسترانگ

دیگر شرکت ایتالیایی که مانند بسیاری از رقیبان خود در دهه 90 میلادی فعالیت تولید پمپ را آغاز کرده است، شرکت آکوا استرانگ است. محصولات پمپ آکوا استرانگ عمدتا در حوزه پمپ‌های خانگی، باغی و کشاورزی می‌شود؛ پمپ سیرکولاتور، پمپ کفکش، خانگی، سانتریفیوژ و البته پمپ استخری که جز محصولات شاخص این برند می‌باشد.

مقایسه برندهای پمپ آب خانگی ایتالیایی

مقایسه برندهای پمپ آب خانگی ایتالیایی

کار مقایسه برندهای مختلف آن هم زمانی که همه آنها جز بهترین‌ها هستند شاید کار چندان راحتی نباشد، اما در زیر سعی شده است که مقایسه نسبی بین برندهای ایتالیایی پمپ آب از لحاظ 4 فاکتور گارانتی، قیمت، کیفیت و خدمات پس از فروش در ایران انجام شود.

جمع‌بندی

قبل از خرید پمپ آب خانگی، سوال اصلی مشتریان دو سوال اصلی است؛ یکی اینکه چه نوع پمپ آبی بخریم و دیگری اینکه چه برندی خریداری کنیم. در واقع انتخاب پمپ آب خانگی چالشی است که مشتریان با آن مواجه هستند. افراد زیادی به دلیل داشتن مزایای فراوان، دنبال خرید پمپ های آب خارجی هستند و محصولات ایتالیایی از جمله آنهاست. دراین مقاله سعی شد بهترین پمپ های آب ایتالیایی معرفی شوند و مقایسه بین آنها انجام شود تا کار انتخاب خریداران نیز راحت‌تر شود.

اخبار مرتبط
نظرات

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.