پمپ کارواش 200 بار برتولینی ایتالیا Bertolini مدل TML2020

دبی ماکزیمم: 20 لیتر در دقیقه

توان الکتروموتور: 7.8 کیلووات یا 10.5 اسب بخار

دور موتور: 1450 دور بر دقیقه

فشار: 200 بار

پمپ های کارواش برتولینی با گارانتی 6 ماهه توسط کالاصنعتی به فروش می رسد. برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

ثبت سفارش
۳۲,۷۳۰,۰۰۰ تومان
۳۰,۰۳۰,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ پیستونی 200 بار برتولینی ایتالیا مدل TML2020

    پمپ پیستونی برتولینی مدل TML2020 یکی دیگر از پمپ های سری TML شرکت Bertolini می باشد و محصول کشور ایتالیا است که با نام های پمپ صنعتی کارواش سه فاز، پمپ کارواش 200 بار، پمپ سه فاز کارواش و یا پمپ کارواش بدون دینام در بازار نیز شناخته می‌شود. اگرچه این پمپ برای کاربری های مختلف میتواند مورد استفاده قرار گیرد اما به دلیل استفاده زیاد آن بعنوان پمپ فشار قوی در کارواش‌ها به پمپ کارواش در بازار شناخته می‌شود. پمپ کارواش 200 بار TML2020 شرکت برتولینی از جمله پرفروش‌ترین پمپ های کارواش در ایران می باشد. قیمت و کیفیت این محصول موجب شده است در بازار ایران فروش خوبی داشته باشد و از کالاهای صنعتی پرطرفدار در ایران محسوب میشود. پمپ پیستونی 200 بار برتولینی برای کارواش های صنعتی دارای برق سه فاز قابل استفاده استد. همچنین این پمپ ها در سیستم های مه پاش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

    خصوصیات فیزیکی

    طراحی و ساخت دقیق و هوشمندانه پمپ کارواش برتولینی مدل TML2020 باعث شده است این محصول در صنعت پمپ های پیستونی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. در تصویر زیر اجزا اصلی پمپ به اختصار نشان داده شده است.

    پمپ پیستونی

    این محصول با استفاده از دانش به روز و تجارب چندین ساله در طراحی و تولید پمپ های پیستونی فشار قوی تولید شده است. وزن تقریبی 9 کیلوگرم و مجهز به دهانه ورودی سایز 1⁄2 اینچ، دهانه خروجی سایز 3⁄8 اینچ و منبع روغن با گنجایش 0.7 لیتر با نشانگر روغن می‌باشد که باعث شده است به راحتی در هر زمان از کافی بودن میزان روغن پمپ پیستونی اطمینان حاصل نمود. در تصویر زیر ابعاد پمپ پیستونی برتولینی مدل TML2020 نشان داده شده است.

    ابعاد پمپ پیستونی

    خصوصیات عملکردی

    پمپ کارواش برتولینی مدل TML2020 به وسیله کوپلینگ به موتور 7.5 کیلووات (10 اسب بخار) 1500 دور متصل میشود و حداکثر فشار کاری 200 بار و دبی 20 لیتر بر دقیقه را ایجاد میکند. حداکثر دمای استاندارد کاری این محصول 60 درجه سانتی گراد می باشد. پمپ کارواش 200 بار فقط بصورت سه فاز مورد استفاده قرار میگیرد و بهترین روغن برای این محصول از نوع SAE75-W90 می باشد.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    برتولینی ایتالیا Bertolini
    مدت زمان گارانتی
    6 ماه
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    سایر مشخصات
    جنس سرسیلندر: برنجی
    برند پمپ
    برتولینی
    نوع پمپ
    پیستونی
    حداکثر دمای کاری
    60 درجه سانتی گراد
    منبع انرژی
    برق سه فاز
    تجهیزات جانبی
    با شیر فشار شکن ایتالیایی
    وزن محموله (گرم)
    9500
    • کاربر مهمان
    • پنجشنبه 07 دی 1402 - 12:41
    • 0
    • 0
    فرق tml1520 با tml2020 چیه؟
    ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...