انواع پمپ دیافراگمی ساخت ترکیه مارک Diapump

دارای گارانتی در صورتی که ایراد از طرف مصرف کننده نباشد. برای دریافت مشخصات کمپکتور با کارشناسان فروش در تماس باشید. قبل از ثبت سفارش محصولات مشابه را در پایین بررسی بفرمایید.

برای دریافت مشخصات فنی و خرید پمپ دیافراگمی با کارشناسان ما در تماس باشید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • مکانیزم کاری پمپ دیافراگمی

    مکانیزم پمپ دیافراگمی بر اساس حرکت رفت و برگشتی دیافراگم است که معمولا از جنس مواد مصنوعی به خصوص موادی مثل PTFE بوده همچنین استفاده از شیر های یک طرفه بنا شده است، به این شکل که با حرکت  رو به عقب دیافراگم به دلیل مکشی ناشی از ایجاد فضای وسیع تر در جلوی ان مواد را از ورودی به این فضا می کشاند. این مکش یک طرفه باعث میشود که ورودی باز و خروجی شیر بسته میشود و با حرکت رو به جلو دیافراگم این عمل برعکس میشود. پمپ های دیافراگمی ای که برای عملیات انتقال مواد استفاده می شوند معمولا از راه انداز هوای فشرده (به جای الکتروموتور) استفاده می کنند. همچنین برای افزایش راندمان این پمپ ها را مجهز به دو دیافراگم می نمایند که به وسیله یک میله به هم وصل شده اند.

    مشخصات فنی پمپ دیافراگمی DIAPUMP

    جنس بدنه این پمپ ها و قطعات داخلی وابسته به ماده مورد نظر متغییر بوده و در دو دسته اصلی فلزی و مواد مصنوعی ساخته می شوند. در بیشتر مواقع جنس دیافراگم از جنس مواد مصنوعی (معمولا PTFE) بوده و جنس بدنه از چدن، آلمینیوم، فولادهای آلیاژی و ضد زنگ در گرید های مختلف، پلاستیک های PP, PE, PVC و مواد مصنوعی دیگر ساخته می شوند. جنس توپک ها و نشیمن گاه آنها که نقش شیرهای یک طرفه را در پمپ بازی می کنند نیز از انواع فولاد های آلیاژی، فولادهای ضد زنگ، تفلون و مواد مصنوعی ساخته می شوند. ویژگی ها/حجم کم/ نصب و جابجایی اسان/ قابل استفاده برای انتقال مواد شیمیایی و بسیار خورنده/قابل استفاده برا حجم زیادی از مایعات/ به اببند نیازمند نیست/خودمکش/دربرابرکار کرد خشک مقاوم/قابل استفاده در صنایع غذایی به علت بهداشتی بودن/مناسب برای انتقال مواد اشتعال. برای دریافت مشخصات فنی و قیمت پمپ کشاورزی با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    بازه زمانی ارسال
    یک روز کاری
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...