یاتاقان ژاپنی

یاتاقان‌های ژاپنی به علت کیفیت مطلوبی که دارند همواره مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. این یاتاقان‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و برای مصارف حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت‌های تولید یاتاقان ژاپنی به دلیل استفاده از تکنولوژی‌ها و ابزارهای به روز توانایی رقابت با یاتاقان‌های کیفیت بالای دنیا را دارند. یاتاقان‌های ژاپنی از لحاظ کیفیت، بسیار مطلوب‌تر از یاتاقان‌های چینی است. اگر به دنبال یاتاقان با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، یاتاقان‌های ژاپنی انتخاب ایده آل شما است. یاتاقان‌های ژاپنی از آنجایی که کیفیت بالاتری نسبت به یاتاقان‌های چینی دارند، قیمت آن‌ها نیز به همان میزان بالاتر است. اگر کاربردی که دارید حساسیت بالایی ندارد و بیشتر قیمت یاتاقان مد نظر شما است، یاتاقان‌های چینی انتخاب بهتری برای شما است.

انواع برندهای یاتاقان ژاپنی

چندین برند ژاپنی، تولید کننده یاتاقان است که در میان آن‌ها، برندهای ASAHI و FYH شناخته‌تر هستند و در بازار ایران طرفداران بیشتری دارند. برندهای ژاپنی دیگری نظیر KOYO نیز در بازار ایران موجود است ولی نسبت به دو برند قبلی طرفداران کمتری دارند. شرکت ASAHI SEIKO یک شرکت ژاپنی مطرح در تولید انواع یاتاقان، در سال 1928 تأسیس شد. یاتاقان‌های این شرکت در دنیا شناخته شده است و در بازار ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. این شرکت دارای گواهی نامه‌های استاندارد ISO 9001 و ISO 14001 است. این برند یکی از با کیفیت ترین برندهای موجود در بازار است و اگر عملکرد حساسی دارید می‌توانید به این برند اعتماد کنید.

برند asahi

برند FYH نیز مانند برند ASAHI از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده انواع یاتاقان در دنیا و ژاپن است. این شرکت در سال 1950 در بازار ژاپن کار خود را آغاز کرد و از آن زمان تا امروز به عنوان یکی از شرکت‌ها مطرح یاتاقان سازی در دنیا کار خود را ادامه می‌دهد. همانطور که گفته شد این دو برند جزو محبوب‌ترین برندهای ژاپنی است.

برند fyh

ادامه متن در پایین صفحه ...



  • وضعیت
  • جدیدترین
  • پربازدیدترین
  • پرفروشترین
  • ارزانترین
  • گرانترین
  • الفبا
  • محبوب ترین

انواع یاتاقان های ژاپنی

در ادامه چند کد یاتاقان‌های ژاپنی را باهم بررسی می‌کنیم.

یاتاقان UCP

یاتاقان‌های UCP، یاتاقان‌های یونیت بلبرینگی است که متشکل از یک بلبرینگ و یک پوسته است. UC نوع بلبرینگ و P نوع پوسته را مشخص می‌کنند. این یاتاقان‌ها به یاتاقان‌های دوپیچ، ایستاده یا دو پیچ پایه دار نیز معروف هستند. یاتاقان‌های UCP جزو پرمصرف‌ترین یاتاقان‌های موجود است. این یاتاقان‌ها از برای بارهای شعاعی بالا مناسب هستند. پوسته یاتاقان UCP از جنس چدن است و مقاومت بالایی دارد.

یاتاقان ucp

یاتاقان UCF

یاتاقان‌های UCF نیز مانند یاتاقان UCP از محبوب‌ترین و پر مصرف‌ترین یاتاقان‌های موجود است. این یاتاقان یونیت بلبرینگی از یک بلبرینگ UC و یک پوسته P تشکیل شده است. این یاتاقان‌ها مربع شکل هستند و با نام تخت چهار پیچ نیز شناخته می‌شوند. یاتاقان UCF برای بارهای شعاعی بسیار بالا مناسب هستند.

یاتاقان ucf

یاتاقان UCT

یاتاقان‌ UCT نسبت به دیگر یاتاقان‌ها کاربرد کمتری دارند. این یاتاقان‌های یونیت بلبرینگی از یک بلبرینگ با نام UC و یک پوسته با نام T تشکیل شده است. پوسته این یاتاقان‌ها دو شیار از دو طرف خود دارد. یاتاقان UCT برای بارهای شعاعی بالا مناسب است و پوسته یاتاقان قابل جا به جایی است و بنابراین نصب آسانی دارد. این یاتاقان‌ها به یاتاقان‌های کشویی نیز معروف است.

یاتاقان uct

یاتاقان UCFC

یاتاقان‌های UCFC یاتاقان یونیت بلبرینگی فلنج دار است. این یاتاقان از لحاظ ظاهری مانند یاتاقان‌های UCF است با این تفاوت که پوسته این یاتاقان‌ها به شکل دایره ماست. این یاتاقان از یک بلبرینگ UC و یک پوسته FC تشکیل شده است. این یاتاقان‌ها برای بارهای شعاعی بسیار بالا در کاربردهای مختلف مناسب است. جنس پوسته این یاتاقان‌ها معمولاً از جنس چدن است و در عین مقاوم بودن، قیمت مناسبی نیز دارد.

یاتاقان ucfc2

یاتاقان UCFL

یاتاقان‌های UCFL یک یاتاقان یونیت بلبرینگی فلنج دار است. این یاتاقان به دلیل ظاهری که دارد به یاتاقان چشمی نیز معروف است. یاتاقان‌های UCFL از یک بلبرینگ UC و یک پوسته FL تشکیل شده است. یاتاقان UCFL برای بارهای شعاعی بالا در کاربردهای مختلف مناسب است و جنس پوسته این یاتاقان چدنی است.

یاتاقان ucfl

یاتاقان SN/SNL

یاتاقان SN یا SNL یکی از یاتاقان‌ها پرکاربرد است. این یاتاقان در واقع یک پوسته است که در داخل این پوسته بلبرینگ یا رولبرینگ قرار می‌گیرد. بیرینگ هایی که داخل این پوسته‌ها قرار می‌گیرند، بلبرینگ‌های خود تنظیم و رولبرینگ بشکه‌ای‌های است. این بیرینگ ها کنیک (K) است و رینگ داخلی آن‌ها مخروطی است و برای نصب داخل این پوسته‌ها قرار می‌گیرند. یاتاقان‌های SN و SNL دو تیکه و قابل جدا شدن است و برای نصب باید قسمت بالایی را ابتدا جدا کرد.

یاتاقان sn

یاتاقان sn2

در خرید یاتاقان‌های ژاپنی نیز باید توجه کنید از کجا تهیه می‌کنید. از آن جایی که برندهای ژاپنی از کیفیت بالایی برخوردار هستند، کالاهای طرح آن‌ها در بازار زیاد است. شما می‌توانید انواع یاتاقان‌های ژاپنی را در کالا صنعتی با اطمینان خاطر نسبت به اصالت کالا، درخواست دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت آن را دریافت کنید. جهت اطلاع از قیمت و موجودی با کارشناسان کالاصنعتی در تماس باشید.

  • سوالات متداول
ایمیل(اختیاری):
کد مقابل را وارد کنید ...