یاتاقان UCP 307 ژاپنی

این یک نمونه یاتاقان ژاپنی UCP میباشد. برای دریافت مشخصات بیشتر و لیست قیمت با کارشناسان فروش در تماس باشید. برای دریافت کاتالوگ و دیتاشیت انواع یاتاقان ژاپنی به بخش فایل های مرتبط و بانک کاتالوگ مراجعه نمایید.

تماس بگیرید
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • یاتاقان UCP 307 

    یاتاقان UCP 307 دارای یک بلبرینگ و یک پوسته است. بلبرینگ این یاتاقان یک بلبرینگ شیار عمیق است و جنس پوسته یاتاقان چدنی می باشد. بلبرینگ موجود در این یاتاقان‌ها با کد فنی UC و پوسته با کد فنی P شناخته می‌شوند. در این یاتاقان با کد فنی UCP 307 دارای بلبرینگ UC 307 و پوسته چدنی P 307 می‌باشد. این یاتاقان‌ها برای تحمل بارهای شعاعی بالا مناسب می‌باشند. از آنجایی که پوسته این یاتاقان‌ها از جنس چدن است، دارای مقاومت بالا، ارزان قیمت و مقاوم در برابر خوردگی می‌باشند. اطلاعات تکمیلی این یاتاقان در زیر نشان داده شده است.

    عکس مشخصات یاتاقان

    d(mm) 35
    L(mm) 220
    H2(mm 105
    H(mm) 56
    A(mm) 56
    J(mm) 160
    N(mm) 17
    N1(mm) 25
    H1(mm) 21
    B(mm) 48
    S(mm) 19

    این یاتاقان ژاپنی در برندهای مختلف ژاپنی توسط کالاصنعتی به فروش می‌رسد. از جمله معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین برندهای یاتاقان ژاپنی می‌توان به برندهای ASAHI و FYH اشاره کرد. از آنجایی که این برندها جزو برندهای با کیفیت می‌باشند، یاتاقان‌های طرح و های کپی این برندها در بازار بسیار است. شما می‌توانید با خرید از کالاصنعتی، از اصالت کالای خود اطمینان خاطر داشته باشید. علاوه بر برندهای ژاپنی، یاتاقان UCP 307 در برندهای دیگر نظیر SKF, FAG و برندهای چینی توسط کالاصنعتی به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از آخرین قیمت‌ یاتاقان با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند یاتاقان
    ژاپن
    برند یاتاقان ژاپنی
    ASAHI, FYH, KOYO, KYK
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    نوع یاتاقان
    UCP
    کد فنی یاتاقان UCP
    UCP 307
    قطر شفت (داخلی)
    35 میلیمتر
    طول کل
    220 میلیمتر
    ارتفاع کل
    105 میلیمتر
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...