• 1678
  • 2529 مرتبه
بهترین پمپ ایتالیایی

بهترین پمپ ایتالیایی

سه شنبه 28 دی 1400

 برای خرید و مشاوره در زمینه خرید انواع پمپ‌های خارجی از جمله پمپ‌های تولید کشور آلمان مانند KSB، پمپ‌های تولید آمریکا مانند Graco، پمپ‌های اسلوونیایی مانند پمپ سیرکولاتور IMP و پمپ‌هایی ایتالیایی مانند داب، پمپ پنتاکس، دوزینگ پمپ اتاترون، پمپ ابارا، پمپ سیلند، پمپ لوارا، پمپ سائر، پمپ فلویمک، پمپ آکوا استرانگ، پمپ دنده‌ای روتوفلوید، پمپ کارواش برتولینی و پمپ کارواش اینتر با کارشناسان کالا صنعتی تماس بگیرید. علاوه بر پمپ‌ های ایتالیایی برای بررسی دیگر برندهای پمپ خارجی به سایت کالا صنعتی قسمت پمپ‌های خارجی رجوع کنید.

انواع بهترین پمپ ایتالیایی

پمپ ایتالیایی

برتولینی و اینتر پمپ

شرکت برتولینی در سال 1918 فعالیت خود را توسط اوگو برتولینی آغاز کرد. وی با هدف کاهش خستگی ناشی از کار در مزارع و بهبود باروری محصول و عملکرد اقتصادی، آرزو داشت مکانیک را در خدمت انسان قرار دهد. لازم به توضیح است برتولینی فعالیت خود را در منطقه روبیرا که یک مرکز فعالیت‌های کشاورزی است، آغاز کرده است. یکی دیگر از بزرگ ترین، فعال ترین و موفق ترین شرکت‌ها در زمینه پمپ‌های کارواش اینتر پمپ ایتالیا می‌باشد.

این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۹۷۷ آغاز کرد و با تکیه بر تکنولوژی، در زمینه تولید پمپ‎ های با راندمان بالا و صدای کم پیشرو است. شرکت اینتر ایتالیا دارای استانداردهای ISO 9001 برای طراحی پمپ پیستونی است. اگر به دنبال پمپ کارواش هستید، بهترین پمپ کارواش ایتالیایی برند اینتر پمپ و برتولینی است.

این دو برند در بازه 50 بار تا 1000 بار پمپ کارواش تولید می‌ کنند. اگر برای شستشو نیاز به پمپ دارید پمپ فشار بالا با دبی کم تهیه کنید. مثلا پمپ‌های 200 بار یا 150 بار 15 لیتر بر دقیقه برند اینتر و برتولینی موجود در ایران است. برای فرآیندهای صنعتی و برش کاری فشار 350 بار تا 1000 بار مورد نیاز است. همچنین جهت فرآیندهایی نظیر سم‌ پاشی نیاز به فشار کم و دبی سیال بالا است. پمپ‌های 40 تا 70 بار با دبی 30 تا 50 لیتر بر دقیقه مناسب است.

آکوا استرانگ (AQUASTRONG)

شرکت آکوا استرانگ AQUASTRONG فعالیت خود را در دهه 1990 آغاز کرد. این شرکت به عنوان یک ارائه دهنده انواع پمپ آب خانگی و صنعتی، مستقر در ایتالیا است. تولید پمپ آب برای خانه، باغ، کشاورزی و کاربردهای صنعتی و تجاری در حیطه فعالیت این شرکت است. برای خرید پمپ‌ شرکت آکوا استرانگ با قیمت مناسب به سایت کالا صنعتی سر بزنید و با کارشناسان بخش پمپ مشورت کنید.

سه ویژگی مهم آکوا استرانگ  

  1. موجودی بیشتر محصولات در بازار نسبت به محصولات پنتاکس و لوارا
  2. قیمت مناسب تر
  3. تولید انواع پمپ شامل پمپ کفکش آکوا استرانگ، پمپ خانگی آکوا استرانگ و پمپ صنعتی آکوا استرانگ.

پمپ فلویمک

اگر به دنبال پمپ دیافراگمی و پاسلیشن دمپر با قیمت مناسب هستید، محصولات شرکت ایتالیایی فلویمک به شما معرفی می‌گردد. شرکت Fluimac® در حال حاضر شامل پمپ‌ های دیافراگمی دو گانه با هوا، میراگرهای ضربانی (پالیشن دمپر)، پمپ‌ های پریستالتیک، موتورهای هوا، پمپ‌ های درام، میکسرها، پمپ‌ های گریز از مرکز افقی با سیل مکانیکی، پمپ‌ های گریز از مرکز مغناطیسی و پمپ‌ های گریز از مرکز عمودی را تولید می‌ کند. به توجه به محدودیت خرید، فروش و موجودی پمپ‌های دیافراگمی آمریکایی مانند پمپ هاسکی گراکو، فلویمک بهترین پمپ ایتالیایی موجود است.

دوزینگ پمپ اتاترون

در حال حاضر بهترین برند تولید کننده دوزینگ پمپ، اتاترون ایتالیا است. این شرکت از سال 1979 فعالیت خود را آغاز کرده است. از آن زمان توانست رهبری تولید پمپ‌ ها و تجهیزات دوزینگ شیمیایی (پمپ تزریق) را در ایتالیا و سپس در سراسر جهان بر عهده بگیرد. علاوه بر دوزینگ پمپ یا پمپ تزریق، اتاترون تولید کننده پمپ‌ های اندازه گیری، کنترل کننده‌ های جریان و تجهیزات برقی است. با توجه به اینکه برای انتخاب دوزینگ پمپ پارامترهای متعددی (دبی، فشار، نوع و جنس پمپ) دخیل است، بهتر است با کارشناسان کالا صنعتی مشورت کنید.

سیلند (Sea-land)

با توجه به کمبود محصولات برندهایی مانند لوارا و پنتاکس در بازار ایران و همچنین وجود نمونه‌های چینی و کم کیفیت که تشخیص آن‌ها از نمونه اصلی بسیار سخت است، در خرید پمپ‌های برند سیلند شک نکنید. علاوه بر تضمین در مورد اصل بودن، کیفیت مناسب دارند و در عین حال قیمت آن‌ ها نسبت به پنتاکس و لوارا مناسب تر است. بوستر پمپ سیلند، پمپ آب خانگی سیلند، پمپ‌های اتابلوک سیلند، پمپ کفکش ایتالیایی سیلند، پمپ لجن سیلند از جمله محصولات این برند معتبر ایتالیایی است. شرکت سیلند از سال 1990 متعهد به مطالعه، تحقق، صنعتی سازی و تولید الکتروپمپ می‌باشد.

این شرکت واقعاً یک برتری تولیدی «ساخت ایتالیا» است. کلیه قطعات آن ایتالیایی بوده و می‌توان گفت تقریبا نمونه چینی یا غیر اصل در بازار ایران ندارند. از طریق یک تیم مجرب از مهندسان و تکنسین‌ها، از طراحی تا آزمایش های نهایی قبل از ارسال به مشتریان، همه محصولات با حداکثر دقت تولید می‌شوند. نوآوری، رضایت مشتری و قابلیت اطمینان جنبه های اصلی Sea-Land هستند.

شرکت سیلند راه حل‌هایی را برای مصارف خانگی و عمرانی و برای آبیاری و کارخانه های صنعتی با ظرفیت پمپ ها از 2 متر مکعب در ساعت تا 1800 متر مکعب در ساعت ارائه می دهد. برند Sea Land به عنوان یک بازیگر پیشرو در صنعت شناخته شده است و پمپ‌های با کیفیت خود را به بیش از 60 کشور در سراسر جهان صادر می‌کند.

پنتاکس ایتالیا

اگر به دنبال خرید بهترین پمپ ایتالیایی هستند و دیدگاه اقتصادی در درجه دوم قرار دارد، پنتاکس ایتالیا بهترین انتخاب خواهد بود. علاوه بر واردات این پمپ در کشور، نمونه های داخلی آن نیز توسط فروشگاه اینترنتی کالا صنعتی قابل تامین است. شناخته شده ترین برند در زمینه تولید پمپ در ایران برند پنتاکس ایتالیا است. با ایجاد یک هاب لجستیکی جدید به مساحت بیش از 8000 متر مربع در سال 2019، پنتاکس توانست کار بر روی گسترش ستاد عملیاتی خود را افزایش دهد.

در سال 2018 گروه پنتاکس توانست بود با گردش مالی تلفیقی 70 میلیون یورویی خود را پیشرو تر همیشه نشان دهد. در سال 2010 گروه پنتاکس با ورود مارلی، یک شرکت تخصصی در زمینه تولید پمپ های صنعتی، دوباره گسترش می یابد. افزایش تولید مدل‌ها، تعداد مشتریان و افزایش سرعت تحویل کالا افزایش می‌دهد در سال 2010 رخ داد.

اخبار مرتبط
نظرات
 
   
 

قوانین ارسال نظر

  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.