الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات آلومینیومی

نوع روتور: قفس سنجابی

سیم پیچی روتور: مسی

سایز فریم: 80 میلی متر

محل ترمینال: ترمینال بالا

موجود
۰ تومان
۳,۸۷۵,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات آلومینیومی

    طراحی الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم در کشور آمریکا و توسط مهندسان این کشور صورت گرفته و سپس برای تولید به کشور چین ارسال شده و توسط نیروهای متخصص و مجرب چینی تولید می شود. این موتور از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده و توانایی استفاده مداوم و تحمل بارهای سنگین را دارد. همچنین در مقایسه با سایر الکتروموتورهای هم رده خود، کمترین نویز و صدا را دارد و همانطور که از نامش پیدا است، یک الکتروموتور ایده آل است.

    ویژگی دیگر الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم راندمان بالای آن است. این الکتروموتور تک فاز انرژی بسیار کمی مصرف می کند و عملکرد مطلوبی ارائه می دهد. بنابراین این الکتروموتور را به افرادی که دنبال یک موتور بادوام، کارآمد و آسان برای استفاده نیاز دارند، توصیه می کنیم.

    مشخصات الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم

    • روتور: روتور الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم با بهره گیری از قاب مستحکم و تعدیل بار مناسب موتور، تا حد زیادی از لرزش دینام در حین کار جلوگیری می کند. شفت های این الکتروموتور نیز از فولاد با کیفیت تولید می شوند.
    • بلبرینگ: این موتور از دو بلبرینگ آستین دار توپی با  قابلیت حمایت از شفت استفاده می کند که کارکرد روان و کارآمدی دارند. این بلبرینگ ها برای فشار زیر 200 psi طول عمر بالا و کمترین لرزش را تضمین می کند.
    • محفظه: محفظه الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم به صورت پایه دار و دو سایز فلنج کوچک و بزرگ عرضه می شود . محفظه های آلومینیومی این برند از درجه حفاظت IP44 برخوردارند که مقاومت بسیار خوبی در برابر ورود گرد و غبار، اجسام خارجی و قطرات آب فراهم می نماید. در صورتیکه نیاز به درجه حفاظتی بالاتری مانند IP55 دارید، پیشنهاد ما انواع پوسته چدنی این موتور است.
    • ولتاژ، توان و سرعت موتور: الکتروموتور ایده آل تکفاز 1 اسب 0.75 کیلووات پوسته آلومینیوم ، مناسب برای کار با یک منبع تغذیه تکفاز با محدوده ولتاژ 115 تا 230 می باشد. توان خروجی این موتور 1 اسب بخار یا 0.75 کیلووات بوده و بسته به نوع موتور دارای دور موتور 1380 دور در دقیقه می باشد. این دینام برای کارکرد دائم طراحی شده و می تواند به صورت مداوم و بدون گرم شدن بیش از حد و خرابی کار کند.
  • مشخصات عمومی
    گارانتی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند الکتروموتور
    ایده آل IDEL
    بازه زمانی ارسال
    در اسرع وقت
    مشخصات فنی
    نوع اتصال
    پایه دار (برای سفارش نوع فلنچ دار با کارشناسان فروش تماس بگیرید)
    توان الکتروموتور
    1HP - 0.75KW
    منبع الکتریکی الکتروموتور
    تکفاز
    وزن محموله (گرم)
    10000
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    دور خروجی الکتروموتور
    1400 تا 1500, 3000
    نوع فلنچ
    پایه دار با فلنچ کوچک B34, پایه دار با فلنچ بزرگ B35
    سایز فریم الکتروموتور
    80
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...
  • مسئول مرتبط