کفکش استریم بدنه آلومینیوم مدل SQD 10-16-0.75

برای دریافت مشخصات و کاتالوگ محصول و قیمت پمپ کشاورزی با کارشناسان فروش در تماس باشید.

ماکزیمم دبی: 15 متر مکعب بر ساعت

ماکزیمم هد: 20 متر

توان الکتروموتور: 0.75 کیلووات

دهانه خروجی: 2 اینچ

موجود
۰ تومان
۳,۹۳۸,۰۰۰ تومان
  • نقد و بررسی
  • مشخصات فنی
  • محصولات مشابه
  • نظرات کاربران
  • پمپ کف کش استریم مدل QDX 10-16-0.75

    کفکش استریم با توجه به اینکه در بین سایر برندها قیمت مناسبی دارد، طرفداران زیادی دارد. کیفیت مناسب و قیمت خوب از مزایای کفکش استریم به شمار می رود. کفکش یکی از پر مصرفترین انواع پمپ به شمار می رود که در باغداری و استفاده برای کشیدن آب از چاه های کم عمق دارای مصرف زیادی است. برای خرید کفکش استریم و مشاوره با کارشناسان فروش با ما در تماس باشید.

    نکات مهم درباره کفکش استریم مدل QDX 10-16-0.75

    باید توجه داشت که کف کش استریم به صورت غرق آبی راه اندازی شود و به هیچ عنوان برای طولانی مدت بدون آب راه اندازی نشود. کفکش استریم باید حداقل 40 سانتی متر از اطراف فاصله داشته باشد. کابل فلوتر متصل به کفکش استریم حداقل باید 10 سانتی متر بلندا داشته باشد و حتماً کف کش را به صورت عمودی قرار دهید. کف کش استریم برای سیالات با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مشابه با آب مناسب است و حداکثر دمای سیال باید 40 درجه سانتی گراد باشد.

    کفکش یک اینچ استریم دارای Protection Class معادل IPX8 است و دارای کیفیت مناسبی است. پوسته کفکش یک اینچ استریم آلومینیوم است و با برق شهری ایران سازگار بوده و راندمان خوبی دارد. قسمت پایینی کفکش استریم چدنی است و از محیط اطراف ذرات بسیار ریز را پمپاژ می کند. کل وزن این کفکش ها حدود 6.5 کیلوگرم است و 2850 دور در دقیقه چرخش دارد. برای دریافت مشخصات بیشتر با کارشناسان فروش در تماس باشید.

    مشخصات فنی کف کش استریم مدل QDX 10-16-0.75

    جنس دیفیوز از چدن ضد زنگ بوده هم چنین جنس پروانه های کفکش از چدن یا آلومینیوم ، جنس مکانیکال سیل پمپ کفکش QDX 10-16-0.75 از گرافیت یا سرامیک است در ضمن قسمت صاف کننده از جنس استیل 304 است. قسمت بیرونی موتور از جنس چدن ضد زنگ یا آلومینیوم می باشد ، جنس شافت کف کش از استیل 303 است. ماکزیمم دبی پمپ کفکش QDX 10-16-0.75 آبدهی 400 لیتر بردقیقه  می باشد هم چنین ماکزیمم هد پمپ برابر با 19 متر ، ماکزیمم آبیاری 10 متر است. قطر دهانه خروجی و ورودی پمپ یکسان بوده وبرابر 2 اینچ، پمپ کف کش QDX 10-16-0.75 دارای پهنا 80 میلی متر هم چنین دارای عرض 235 میلی متر و ارتفاع 412 میلی متر است.

  • مشخصات عمومی
    ملاحظات مهم
    درصورتی که نیاز به تحویل فوری دارید، با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.
    برند پمپ خارجی
    استریم STREAM
    بازه زمانی ارسال
    دو روز کاری
    مشخصات فنی
    جنس پوسته
    آلومینیوم Aluminium
    برند پمپ
    استریم Stream
    نوع پمپ
    کفکش
    بازه دبی ماکزیمم پمپ
    10 تا 20 مترمکعب در ساعت
    قطر دهانه خروجی پمپ
    2 اینچ
    منبع انرژی
    برق تک فاز
    ارتفاع پمپاژ ماکزیمم
    20 متری
    وزن محموله (گرم)
    11000
  • ایمیل(اختیاری):
    کد مقابل را وارد کنید ...